• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • تصاویر و تریلر فیلم ترمیناتور ۶ – Terminator: Dark Fate با بازی آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون

تصاویر و تریلر فیلم ترمیناتور ۶ – Terminator: Dark Fate با بازی آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۲

اوایل این ماه بود که کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فلیم نابودگر ۶ یا ترمیناتور ۶ را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این قسمت بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از قسمت جدید فیلم Terminator منتشر شده است.

به‌تازگی فاکس قرن بیستم که وظیفه نمایش فیلم Terminator: Dark Fate در بازار بین المللی را بر عهده دارد، پوسترهایی از این فیلم اکشن را منتشر کرده که در آن T-800، سارا کانر و REV-9 Endo را مشاهده می‌کنیم. همچنین در پوسترهای جدید فیلم ترمیناتور ۶ شاهد نوشته «سرنوشتت را انتخاب کن» نیز هستیم که اشاره‌ای به نام و اتفاقات فیلم دارد. همچنین Endo در واقع نسخه‌ی بدون چهره شخصیت شرور و منفی Rev 9 به شمار می‌رود که یک ترمیناتور بسیار پیشرفته است که قرار است قهرمانان داستان با او بارها مواجه شوند. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

فیلم نابودگر 6 با بازی آرنولد شوارتزر

فیلم ترمیناتور 6

فیلم Terminator: Dark Fate

اما اواخر سال گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز سرانجام نام رسمی فیلم ترمیناتور ۶ را تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است با نام ترمیناتور: سرنوشت تاریک به روی پرده‌های سینما برود که پیش از این به عنوان نام تولیدی این فیلم اعلام شده بود. در زمان تصاویری از قسمت جدید فیلم ترمیناتور ۶ منتشر شد. در این تصاویر شاهد بازگشت آرنولد شوارزنگر، بازیگر نقش ترمیناتور و لیندا همیلتون، بازیگر نقش سارا کانر هستیم و علاوه بر این، در این تصاویر شخصیت‌های جدید این فیلم از جمله ترمیناتور جدید با بازی گابریل لونا، دنی راموس با بازی ناتالیا ریز و شخصیت دیگو بونتا و گریس با بازیمکنزی دیویس، نیز دیده می‌شوند. همچنین قابل انتظار است که در پنل کمپانی پارامونت در سینماکان شاهد انتشار اولین تریلر یا ویدیوی رسمی  Terminator: Dark Fate نیز باشیم که زمان انتشار آن به صورت آنلاین مشخص نخواهد بود. شما در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار را مشاهده کنید:

از دست نده:  ساخت موسیقی فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک - Terminator: Dark Fate توسط جانکی ایکس ال

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک – Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک – Terminator: Dark Fate قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده گرفته است.

فیلم ترمیناتور ۶ برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته و روی روند ساخت آن نظارت کامل داشته است. همچنین تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس‌ال، وظیفه ساخت و ضبط موسیقی متن فیلم نابودگر ۶ را بر عهده دارد. منبع: زومجی/

4/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. توی سایت IMDB که نزده درجه سنی فیلم چیه ولی اگه بخواد مثل دو فیلم قبلی پی جی ۱۳ باشه که دیگه هیچ.باز خوبه بازیگر نقش سارا کانر همون لیندا همیلتون و بازیگر نقش جان هم همون پسرس که توی دو بازی میکرد جیمز کامرون هم که تهیه کنندس خلاصه ببینیم چی میشه نا امید نباشیم شاید بالاخره بعد از مدتها یه فیلم خوب تو این سری دیدیم.

  2. مهم نیست زنها جای مردا رو بگیرن. اگر قرار باشه این زنها از جنس و نوع اسکارلت یوهانسن و ساندرابلوک یا آن هاتاوی باشن من که مشکلی ندارم :))

  3. در مورد ترمیناتور نمیدونم واقعا که چطور خواهد بود و این خانمها چطور از پس چنین نقشهای خشنی برخواهند امد (هرچند امیلی کلارک نشون داد برای بازی در فیلم ترمیناتور نیازی نیست این کاره باشی فقط کافیه در کارنامه ات یه بار مادر او دراگون بوده شده باشی!) ولی به نظرم اگر هم قرار بود تو این ترمیناتور زنها محور اصلی باشن به زنهای با استایل و بنیه ای قدرتمند نیاز داشت .زنایی که استایل و قامتشون بدون نیاز به قیافه گرفتن هم بتونه مهیب باشه!زنایی مثل چارلیز ترون ، هلی بری ، کسایی با استایل بدنی مثل کارن گیلان!جنیفر گارنر یا مارگاریتا لیویوا!

  4. البته یک پوستر دیگه هم بود که فکر می کنم بخاطر مسائل اخلاقی نگذاشتید…اون یکی پوستر مربوط به مکنزی دیویس بود…دوستان میتونن پوسترها رو در سایت impawards ببینن

  5. کم کم زن ها دارن جای مرد ها رو توی سینما میگیرن دیگه باید کمپین حمایت از حقوق مرد ها راه بندازیم اخه یعنی چی سه تا نقش اول زن هستن که یه مرد حالا قاتل رو میکشن :/ قطعا نقش ارنولد هم توی این فیلم خیلی کمه

  6. خود جیمز کامرون هم نمیتونه دیگه مثل قسمت دوشو بسازه

  7. تریلر ترمیناتور به قدری بچه گانس که واقعا ادم خندش میگیره با اون شخصیت آنتاگونیست که انگار مثلا خنده بازار اومده داره شخصیت بد ترمیناتور ۲ رو مسخره میکنه D:

  8. بعد از دیدن ترلیرش امیدی نیست که پرژه با محتوای باشه بیشتر حس میکنم پارامونت رفته سمت مارولی شدن و یعنی رفته بود فکر کنم با نسخه اخر ترمیناتور حجت رو تموم کرد مشکل فیلم های مارولی هم اینکه تنها به تینیج اهمیت میده و یه چیز بی محتوا اما پر زرق و برق میسازه که حرفه جدیدی توش نیست و فقط یه ریمتسر از فیلم های اکشن دهه ۸۰ – ۹۰ی

  9. سینمای بلاک باستر تو این یکی دو ساله خیلی نامید کننده بوده و علی رغم همه زور مالی که دارن محتوا ۰

  10. نمیدونم چرا امیدی به این قسمت ندارم…حس میکنم ارنولد هیچ نقشی نداره و طبق سیاست جدید هالیوود قرار نقش اصلی دست خانم های فیلم باشه

  11. امیدوارم موفق باشه..هم فروش هم نقد

  12. فروش ترمیناتور ۶ بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ میلیون. شک نکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها