• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • تصویر لو رفته از رابط کاربری بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II

تصویر لو رفته از رابط کاربری بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II

با اینکه به نظر می‌رسد سونی و پلی استیشن هیچ تریلر و اطلاعات مهم و جدیدی از The Big 3 یا همان سه بازی بزرگ و مورد انتظار انحصاری‌شان یعنی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima و Death Stranding هیدئو کوجیما را تا پیش از برگزاری یک رویداد یا کنفرانس مطبوعاتی به‌خصوص به انتشار نخواهند رساند، اما این باعث نمی‌شود که طرفداران از خیر کوچک‌ترین اخبار رسمی و غیررسمی مرتبط با آن‌ها نیز بگذرند. به همین دلیل، در زمانی‌که هیچ‌کس انتظار دیدن تصویری تازه از بخشی از گیم‌پلی قسمت دوم بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II را نداشت، گیمرهای عاشق این مجموعه، به ویدیوی رسمی انتشاریافته از سوی ناتی‌داگ برای تبریک روز جهانی زنان هم رحم نکردند و همان‌طور که گفته شد، موفق به تماشای رابط کاربری سیستم آپدیت کردن سلاح‌ها در این محصول مورد انتظار شدند؛ سیستمی که در بازی اول هم نقش پررنگی دارد و انگار در قسمت دوم نیز با فرمی خوش‌جلوه‌تر، حضور پیدا می‌کند.

بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II

از آن‌جایی که ویدیوی گفته‌شده در زمان پیش‌روی بیشتر و بیشتر پروسه‌ی ساخت بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II ضبط شده است، مشخصا می‌توان لابه‌لای دقایقش بازی‌سازان زنی را دید که مشغول طراحی و کدنویسی برای آماده‌سازی اثر مورد بحث هستند. اما فارغ از صفحات کدنویسی که احتمالا موشکافی‌شان زمان‌برتر خواهد بود (!)، تصویر بالا تنها چیز به‌دردبخوری است که بازیکنان توانسته‌اند آن را از دل این ویدیو بیرون بکشند؛ تصویری که می‌توانید با کلیک کردن روی آن، به‌صورت دقیق‌تر به جزئیاتش نگاه بیندازید تا متوجه شوید که در مانیتور بزرگ قرارگرفته در پشت صورت ماریا کیپل (یکی از سازندگان بازی)، چه چیزی را می‌توان مشاهده کرد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2

البته این عکس هیچ اطلاعات تازه و خاصی را هم تقدیم‌مان نمی‌کند و فقط نشان می‌دهد که UI بازی جدید، چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی نسبت به اولین محصول ویدیوگیمی از این مجموعه دوست‌داشتنی دارد. راستی فراموش نکنید که حتی ممکن است این تصویر در کمپین داستانی بازی دیده نشود و تنها مرتبط با سیستم آپگرید اسلحه در قسمت مولتی‌پلیر لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II باشد. برای یادآوری سر و شکل UI دیده‌شده در بازی قبلی و لمس کردن بهتر تفاوت‌های به وجود آمده، تصویری از گیم‌پلی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II در زیر قرار گرفته است.

بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II

در هر حالت، این‌روزها بازار گمانه‌زنی درباره‌ی زمان عرضه‌ی The Last of Us Part II داغ‌تر از همیشه به نظر می‌آید و هیچ‌کس نمی‌داند که بین سه انحصاری AAA مورد انتظار سونی، کدام یک زودتر دستان طرفداران‌شان را لمس خواهند کرد. از یک طرف، برخی شایعه‌ها همین اثر جدید نیل دراکمن دوست‌داشتنی را به‌عنوان تنها انحصاری پلی استیشن ۴ که در سال ۲۰۱۹ میلادی از راه خواهد رسید معرفی می‌کنند و از آن طرف، خیلی‌ها می‌گویند که اثر استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch) یعنی بازی Ghost of Tsushima در همین تابستان و زودتر از دو بازی دیگر منتشر می‌شود. فارغ از تمامی این‌ها هم که کوجیما پروداکشنز و Death Stranding را داریم که اتفاق افتادن مواردی مانند قرار گرفتنش به‌صورت پیش‌فروش در چند روز گذشته درون خرده‌فروشی‌های شناخته‌شده‌ای همچون GameStop که هنوز امکان پیش‌خرید را نه برایلست آو آس ۲ – The Last of Us Part II و نه برای Ghost of Tsushima مهیا نکرده‌اند، احتمال عرضه‌ی آن در سال جاری و سریع‌تر از دو بازی دیگر را به حداکثر خود می‌رساند. تازه نباید فراموش کرد که مدیران تبلیغاتی سونی، فقط برای هماهنگی با تیم تبلیغاتی کوجیما پروداکشنز به این استودیو سفر کرده‌اند و ساکرپانچ و ناتی‌داگ، هرگز اخباری درباره‌ی بازدید این افراد از استودیوهای‌شان را با طرفداران خود به اشتراک نگذاشته‌اند. و این بازدیدها اصولا در نزدیک‌ترین زمان‌های باقی‌مانده تا انتشار یک بازی AAA از راه می‌رسند.

از دست نده:  28 نوامبر / 7 آذر تاریخ انتشار بازی سایبر پانک 2077 - Cyberpunk 2077

همه‌ی این‌ها یعنی ما هیچ اطلاعات به خصوصی درباره‌ی زمان عرضه‌ی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II نداریم و تا اطلاع ثانوی فقط می‌توانیم مثل همیشه صرفا به تئوری‌پردازی و دنبال کردن کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین شایعه‌ها و اخبار رسمی مرتبط با آن ادامه بدهیم. پس نباید از یاد برد که در چنین اوضاعی، دیدن تصویر رسمی سیستم آپگرید اسلحه در بازی هم به نوبه‌ی خود، ابدا خالی از لطف نیست! منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها