• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

بازی‌های استراتژیک یکی از سبک‌های مورد علاقه بازیکنان محسوب می‌شود؛ آثاری که در آن بازیکنان وظیفه فرماندهی لشکرهای مختلفی را بر عهده می‌گیرند و به کشورگشایی و فتح قلمروهای گوناگون می‌پردازند. بیشتر این آثار فضایی تاریخی نیز دارند و به اتفاقات مهم تاریخی می‌پردازند و بازیکنان را در آن جنگ‌های دوران کهن قرار می‌دهند. حال، استودیو بازیلیون بازی موبایل جدیدی با نام عصر فرماندهان را منتشر کرده است. این بازی در سبک استراتژیک است که وقایع تاریخی مختلفی را روایت می‌کند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید را معرفی کنیم؛ پس تا پایان همراه سه گوش باشید.

معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

داستان بازی موبایل عصر فرماندهان درباره جنگ‌های اروپا در زمان ناپلئون و جنگ استقلال آمریکا در سال ۱۹۰۰ میلادی است. بازیکن در نقش یکی از فرماندهان حاضر در جنگ‌ها قرار می‌گیرد و با چینش لشکرهای خود به مناطق مهم دشمن حمله می‌کند. این بازی دارای استراتژ‌ی‌ و سناریوهای جنگی گوناگونی است که این امر باعث شده است دست بازیکنان برای چینش لشکریان خود در جنگ باز باشد. ساختمان‌هایی در بازی تعبیه شده است که بازیکن می‌تواند نیروهای خود را بسازد، آموزش بدهد و با ارتقا دادن زره‌های آنها یک لشکر پرقدرت را جمع‌آوری کند. نحوه مبارزات به صورت نوبتی است؛ بازیکن با پیشروی نیروهای خود باید به دل دشمن بزند و در کنار حملات خود، کار‌های دفاعی خود را انجام بدهد تا صدمه کمتری از سوی دشمن دریافت کند. استراتژی دقیق و چینش درست نیروها در میدان نبرد، از مهم‌ترین کار‌های بازیکن محسوب می‌شود تا بتواند پیروز میدان باشد.

معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

بازی موبایل عصر فرماندهان دارای سه حالت مختلف است که هرکدام دارای چالش‌های مهیجی است. حالت «روایت داستانی نبرد» بخش داستانی بازی است که موضوع داستانی آن در بالا ذکر شد. حالت «کشورگشایی» بخش جذابی است که بازیکن در مناطق اروپایی چون کشور فرانسه قرار می‌گیرد و به کشورها و قلمروهای مختلف لشکرکشی می‌کند. این بخش نیازمند زمان زیاد و تمرکز بالا است تا بازیکن بتواند کشورهای مختلف را تصرف کند. و آخرین حالت «دیگر چالش‌ها» نام دارد که در این بخش، بازیکن با چالش‌ها و مأموریت‌های گوناگونی روبرو می‌شود و باید با تفکر به شرایط حاکم بر نقشه، استراتژی خود را بچیند و لشکرکشی کند. لازم به ذکر است که بازیکن می‌تواند این بازی را به صورت آفلاین تجربه کند.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته آخر تیر 98]

 

بازی موبایل عصر فرماندهان دارای گرافیکی انیمیشنی است که فضایی زیبا و چشم‌نواز را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. نقشه‌ بازی با جزئیات بالا و با کیفیت طراحی شده است. دوربین ایزومتریک بازی موجب شده است بازیکن به تمام نیروهای خود اشراف داشته باشد. موسیقی حماسی و زیبای این اثر موجب شده است بازیکن هیجان بالایی برای انجام بازی خود داشته باشد و حس یک فرمانده را به بازیکن منتقل کند. همچنین، سخنان فرماندهان دارای اشکالات تایپی است که کمی توی ذوق می‌زنند. در مجموع، بازی عصر فرماندهان در بعد فنی عملکرد قابل قبولی داشته است.

بازی موبایل عصر فرماندهان اثری هیجان‌انگیز و جذاب است که به تمام علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک پیشنهاد می‌شود. تنوع بالای مأموریت‌ها، نیروها و سربازان با قدرت‌های مختلف به علاوه گرافیک چشم‌نواز آن باعث شده است این بازی به عنوان یکی از بهترین‌ بازی های اندروید شناخته شود. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این اثر زیبا را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها