• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود جدیدترین و بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

این هفته به سراغ جدیدترین بازی‌های اندرویدی می‌رویم که در طول یک هفته گذشته در اپ استور یا گوگل پلی منتشر شده‌‌اند. باتوجه‌به ماهیت پتلفرم‌های موبایل طبیعتا در طول هفته شاهد انتشار بازی‌های بسیاری هستیم و ازاین‌رو نیاز مقاله‌ای برای معرفی هفتگی بازی‌ها در زومجی حس می‌شد. در این مقاله سعی شده است تا تنها با توضیحاتی کوتاه، معرفی جمع‌وجوری را از هر یک از بازی‌ها داشته باشیم.  این هفته در سبک‌های مختلف شاهد حضور بازی‌هایی متفاوتی از شرکت‌های نام‌آشنا هستیم. اگر به بازی‌های استراتژی با ویژگی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید AFK Arena بی‌شک یکی از آثاری است که تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاقمندان به ورزش گلف نیز این هفته می‌توانند بازی PGA Tour Golf Shootout را روی آیفون تجربه کنند.

دانلود جدیدترین و بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ موبایل برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون خود می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به بازی اندروید و بازی آیفون معرفی شده بیندازید. شما همچنین می‌توانید در مطلب بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

 

بازی موبایل AFK Arena

بازی موبایل AFK Arena

به گوشه‌ای تکیه دهید و غرق دنیای زیبای بازی AFK Arena شوید. دنیایی که از افسانه‌ها بگیرید تا ماجراجویی هیجان‌انگیزی را برای علاقمندان به بازی‌های موبایل به ارمغان می‌آورد. به‌دنبال حمله شیاطین،‌ شهر اسپریا اکنون در خطر است، حال وقت آن رسیده تا با فراخوان قهرمانانی از ۶ جناح اصلی، نیروهایی قدرتمند را تربیت کنید و  با ارتقاء سلاح آن‌ها، خود را برای نبردی نهایی آماده کنید. امکان تجربه بازی درکنار سایر بازیکنان و وجود ویژگی‌های نقش‌آفرینی در بازی، این اثر را به محصولی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.

دانلود بازی AFK Arena از گوگل پلی استور دانلود بازی AFK Arena از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Almost Impossible! 2

بازی موبایل Almost Impossible! 2

برخی بازی‌ها به‌دلیل سختی بیش از اندازه‌ای که دارند، بازیکنان‌شان را تا مرز دیوانگی می‌برند، بازی Almost Impossible! 2 نیز یکی از همین آثار است که در ادامه راه اولین نسخه، شما را با توپی سفید رنگ برای ثبت رکورد همراه می‌کند. بازی ساید اسکرولینگ Almost Impossible! 2 در حال حاضر تنها برای iOS منتشر شده است و در جریان بازی باید در ۵۰ مرحله سعی کنید تا مانع کشته شدن شخصیت اول شوید.

دانلود بازی موبایل آیفون Almost Impossible! 2

 

بازی موبایل Bumbari

بازی موبایل Bumbari

اگر به‌دنبال یک بازی کژوال می‌گردید که به شما امکان نجات جهان را بدهد، Bumbari اثری مناسب شما خواهد بود. در جریان بازی باید یک ظرف بزرگ را به طرفین هدایت کنید تا با جمع‌آوری اشکال هندسی که از آسمان می‌افتند مانع از بین رفتن دنیا شوید. دیش یا ظرف بزرگی که شما هدایت می‌کنید دارای بریدگی‌هایی مانند اشکالی است که از آسمان می‌افتند در نتیجه باید سعی کنید تا هر شکل هندسی را با کمک بریدگی مخصوص به آن جمع‌آوری کنید.

از دست نده:  جزئیات محتوای ابتدایی بازی The Division 2 توسط یوبی سافت اعلام شد
دانلود بازی موبایل اندروید Bumbari از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Bumbari از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Distraint 2

بازی موبایل Distraint 2

بازی Distraint 2 یک بازی ماجراجویی دوبعدی است که داستان شخصی به نام پرایس را روایت می‌کند. پرایس به‌دنبال اتفاق‌هایی انسانیت خود را برای حضور در شرکت McDade, Bruton & Moore به فروش می‌گذارد و همین موضوع باعث رخدادهایی شوم و ترسناک در زندگی او می‌شود. بازی داستان اولین نسخه را دنبال می‌کند و هنوز هم شاهد اتمسفری تاریک در طول مراحلی بازی هستیم. این بازی اکنون در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی موبایل اندروید Distraint 2 از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Distraint 2 از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Foxyland 2

بازی موبایل Foxyland 2

فاکسی بعد از مدت‌ها انتظار با یک ماجراجویی بزرگ یک بار دیگر بازگشت. Foxyland 2 یک بازی دوبعدی سایداسکرولینگ است که در دنیایی پیکسلی، بازیکنان را وارد ماجرایی مشابه بازی‌های قدیمی می‌کند. موسیقی کلاسیک بازی از یک طرف و گیم‌پلی بعضا سریع بازی از طرف دیگر، Foxyland 2 را به‌ویژه برای علاقمندان به بازی‌های داستان محور دوبعدی به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل می‌کند. باس‌فایت‌های مختلف، قابلیت Co-op دونفره، دنیایی زیبا، دشمنانی متفاوت و حضور ۴۰ مرحله با چالش‌های متعدد، تنها بخشی از ویژگی‌های Foxyland 2 هستند که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

دانلود بازی موبایل اندروید Foxyland 2 از گوگل پلی استور  دانلود بازی موبایل آیفون Foxyland 2 از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Mage World

بازی موبایل Mage World

Mage World دیگر بازی جدیدی است که این هفته به‌صورت انحصاری برای iOS در دسترس قرار گرفته است. بازی Mage World در سبک پلتفرمر jump´n´run داستان جادوگری را روایت می‌کند که به‌دنبال سنگ جادو‌اش وارد دنیای جادوگران شیطانی می‌شوند. حال هوای پیکسلی بازی یادآور بازی‌های قدیمی دوبعدی است و سازندگان سعی کرده‌اند تا به کمک موسیقی و ویژگی‌های گیم‌پلی این حس را هرچه بیشتر القا کنند. پنج باس قدرتمند در ۶ جهان زیبا درکنار قابلیت آزادسازی طلسم‌های جدید، از جمله خصوصیات قابل اشاره Mage World هستند.

دانلود بازی موبایل اندروید Mage World از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Mage World اپ استور اپل

 

بازی موبایل Marblelous Animals

بازی موبایل Marblelous Animals

بازی Marblelous Animals به‌ویژه به‌دلیل اتمسفری که دارد بیشتر مناسب افرادی است که به‌دنبال اثری پازل با موسیقی آرامش‌بخش می‌گردند. در جریان بازی Marblelous Animals باید به حیوانات مختلف کمک کنید تا به محل زندگی خود بازگردند. در جریان بازی وظیفه شما چرخاندن گوشی برای تکان دادن پلتفرم است تا هر یک از حیوانات که از قضا مانند توپ گرد هستند، جابه‌جا شوند تا با جمع‌آوری سکه‌ها و رسیدن به نقطه پایان مرحله به اتمام برسد.

از دست نده:  بررسی و دانلود بازی موبایل Skylanders: Ring of Heroes
دانلود بازی موبایل اندروید Marblelous Animals از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Marblelous Animals از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Maru Slide – Block Puzzle

بازی موبایل Maru Slide – Block Puzzle

Maru Slide – Block Puzzle دیگر بازی آرامش‌بخش این هفته است. در این بازی باید بلاک‌هایی که به شکل حیوانات خانگی هستند را مشابه با بازی تتریس به شکلی هدایت کنید، با جمع شدن با یکدیگر، شما را صاحب امتیاز کنند. البته برخلاف بازی تتریس بلوک‌‌ها از پایین به سمت بالا می‌آیند و باید با کشیدن بلوک‌ها به طرفین حیوانات را با هم حذف کنید. Maru Slide – Block Puzzle گیم‌پلی آسانی دارد و تنها هدفش ایجاد حاشیه‌ای امن و در آرامش در آخر هفته است.

دانلود بازی موبایل اندروید Maru Slide – Block Puzzle از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Maru Slide – Block Puzzle از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Number Flow – Logic Puzzle

بازی موبایل Number Flow – Logic Puzzle

به بازی‌های پازل علاقه دارید و می‌خواهید آخر هفته را با یک بازی ساده پازل سپری کنید؟ بازی Number Flow – Logic Puzzle احتمالا مناسب‌ شما خواهد بود. Number Flow – Logic Puzzle در حقیقت اثری برای بازی با اعداد است. در جریان بازی اعدادی روی صفحه‌ای شطرنجی به نمایش در می‌آید و باید با کلیک روی هر عدد به تعداد رقمی که روی کاشی نوشته شده است به طرفین حرکت کنید. هدف بازی پر شدن تمام کاشی‌ها در آخر هر یک از مراحل است، در نتیجه باید با کمی زیرکی و تجزیه و تحلیل اعداد و کاشی‌ها، در بازی پیشروی کنید.

دانلود بازی Number Flow – Logic Puzzle از گوگل پلی استور دانلود بازی Number Flow – Logic Puzzle از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Nyan Cat: Candy Match

بازی موبایل Nyan Cat: Candy Match

اینطور که به نظر می‌رسد قرار نیست به این زودی‌ها از دست بازی‌هایی با طعم شکلات خلاص شویم. اگر کندی کرش شما را خسته کرده است و به‌دنبال یک بازی مشابه با ویژگی‌ها و رابط کاربری متفاوت می‌گردید،‌ Nyan Cat: Candy Match جدیدترین اثر مچ‌تری است که می‌توانید آن را تجربه کنید. دنیای رنگارنگ، وجود پاورآپ‌های مختلف و مراحل چالش برانگیز چندید از خصوصیات بازی Nyan Cat: Candy Match هستند.

دانلود بازی موبایل اندروید Foxyland 2 از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Foxyland 2 از اپ استور اپل

 

بازی موبایل PGA Tour Golf Shootout

بازی موبایل PGA Tour Golf Shootout

برخلاف بیشتر بازی‌های گلف منتشر شده برای گوشی‌های موبایل که عمدتا حال و هوایی فانتزی دارند، سری PGA Tour Golf Shootout را می‌توانیم از جمله‌ی جدی‌ترین بازی‌های گلف معرفی کنیم. چالش‌های روزانه، گرافیک واقع‌گرایانه و زیبا، وجود حالت Versus برای رقابت با بازیکنانی از سراسر جهان و درنهایت حضور زمین‌های بازی متنوع بازی PGA Tour Golf Shootout را به گزینه‌ای مناسب برای دانلود تبدیل کرده است. PGA Tour Golf Shootout به‌صورت رایگان اکنون قابل دانلود است.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [ هفته سوم فروردین 98 ]
دانلود بازی موبایل اندروید PGA Tour Golf Shootout از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون PGA Tour Golf Shootout از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Pocket Cowboys

بازی موبایل Pocket Cowboys

Pocket Cowboys یک بازی آنلاین استراتژی است که در غرب وحشی روایت می‌شود. قهرمان خود را انتخاب کنید، حرکت بعدی را مشخص کنید و در نبردی PvP برای پیروزی تلاش کنید. Pocket Cowboys به‌ویژه به‌دلیل کلاس‌های متنوعی که دارد، دست بازیکنان را در انتخاب استراتژی‌های مختلف باز گذاشته است. از جمله ویژگی‌های Pocket Cowboys می‌توانیم به پشتیبانی از چهار بازیکن، وجود رقابت‌های سه دقیقه‌‌ای و همینطور قابلیت آزادسازی مهارت‌ها و تجهیزات متنوع اشاره کنیم. Pocket Cowboys اکنون به‌صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی موبایل اندروید Pocket Cowboys از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Pocket Cowboys از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Super 80s World

بازی موبایل Super 80s World

Super 80s World یک بازی پلتفرم است که با موسیقی ۸ بیتی و گرافیک پیکسلی یادآور بازی‌های دهه ۸۰ میلادی است. داستان بازی در رابطه با دکتر نوید ورمسر است که از دهه ۸۰ متنفر است و به خودش قول داده تا دهه ۸۰ را از صحنه روزگار حذف کند. در جریان بازی باید از روی پلتفرم‌ها بپرید، از زیر خودروها لیز بخورید و با پرش دوگانه از تله‌ها دوری کنید.

دانلود بازی Super 80s World از اپ استور اپل

 

 

بازی موبایل The VideoKid

بازی موبایل The VideoKid

در یک بازی ویدیویی وارد بازی ویدیویی دیگری شوید! بازی The VideoKid در سبک رانر داستان پسری اسکیت سوار را در دهه ۸۰ روایت می‌کند. در جریان بازی باید در مسیری مستقیم سعی کنید تا درکنار دور کردن اسکیت سوار از موانع، شیشه‌ها و مردم اطراف خیابان را با پر کردن اجسام آزار دهید. هدف اصلی بازی رساندن شخصیت اصلی به دوستش در پایان مرحله است، هرچند در مسیر شاهد ده‌ها مانع کشنده خواهید بود.

دانلود بازی موبایل اندروید The VideoKid از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون The VideoKid از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Whispers of a Machine

بازی موبایل Whispers of a Machine

بازی ماجراجویی Whispers of a Machine داستان ماموری ویژه به نام Vera را در دنیایی علمی تخیلی روایت می‌کند که به‌دنبال کشف راز قاتلی مرموز است. بازی شباهت زیادی به بازی‌های اشاره و کلیک قدیمی دارد و در جریان آن باید با ورود به اماکن مختلف به‌دنبال یافتن مدارک مختلف باشید. صداگذاری زیبا، حضور شخصیت‌های مختلف و روایت داستانی زیبا از جمله خصوصیات بازی Whispers of a Machine هستند که حداقل سازندگان این اثر به آن می‌بالند. بازی Whispers of a Machine با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. منبع: زومجی/

دانلود بازی Whispers of a Machine از گوگل پلی استور دانلود بازی Whispers of a Machine از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها