• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • سری جدید سریال مردگان متحرک – The Walking Dead با حضور شخصیت‌های زن جوان

سری جدید سریال مردگان متحرک – The Walking Dead با حضور شخصیت‌های زن جوان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

شبکه‌ AMC، امروز اعلام کرد که در کنار سریال مردگان متحرک – The Walking Dead و از سریال مردگان متحرک بترسید – Fear The Walking Dead، سری سوم این سریال در حال توسعه است.

برخلاف سریال مردگان متحرک بترسید – Fear The Walking Dead که نسخه‌ای فرعی (اسپین آف) برای سریال اصلی است، این سری جدید که هنوز نام رسمی آن مشخص نیست، داستانی کاملاً جداگانه را روایت می‌کند. این شبکه، در توضیح پیرنگ این سریال بیانیه‌ای منتشر کرده است:

شامل دو بازیگر زن جوان به‌عنوان پروتاگونیست است و روی نسل اولی از شخصیت‌ها تمرکز می‌کند که تازه در این دنیای آخرالزمانی به بلوغ رسیده‌اند. بعضی‌ها به قهرمان تبدیل می‌شوند، بعضی‌ها هم به تبهکار. در پایان، مهم این است که همه‌ی آن‌ها برای همیشه تغییر کرده‌اند؛ رشدکرده و اخت‌شده با هویت‌هایشان، هم خوب و هم بد.

این سری، از تابستان امسال در ایالت ویرجینیا واقع در آمریکا فیلم‌برداری‌اش آغاز خواهد شد و برای پخش در سال آینده برنامه‌ریزی شده است (از آنجایی که سریال اصلی در شهر آتلانتا و نسخه‌ی فرعی آن در شهر آستین فیلم‌برداری می‌شود، بعید است که به این زودی شاهد کراس‌اوری بین سریال‌ها باشیم). مت نگراته (Matt Negrete)، نویسنده‌ی مردگان متحرک، به‌عنوان شورانر این سریال انتخاب شده و این پروژه را با همکاری اسکات گیمپل (Scott Gimple) پیش خواهد برد؛ کسی که صاحب منصب و رئیس محتوای جهان مردگان متحرک است. دیوید مَدِن (David Madden)، رئیس بخش برنامه‌ریزی‌ برای شبکه‌ها و استودیوهای AMC، در بیانیه‌ای درباره‌ی این سری بی‌نام اعلام کرد:

از این‌که مردگان قرار است در گوشه‌ی جدیدی از این جهان پساآخرالزمانی متحرک باشند، بسیار هیجان‌زده هستیم؛ گوشه‌ای که دارای داستان‌ها و شخصیت‌هایی است که هرگز در این مجموعه به این شکل ترسیم نشده‌اند. این سری، خیز برداشته تا یکی از پرشورترین بینندگان تلویزیونی را متحیر کند.

اسکات [گیمپل] از زمانی که صاحب منصب و رئیس محتوای جهان مردگان متحرک است، رهبری گران‌بها برای جهان این سریال محسوب می‌شده که توانسته چشم‌اندازی خلاقانه و متمایز برای این مجموعه داشته باشد. از داشتن مت [نگراته] هم در کنار خودمان همین‌قدر هیجان‌زده هستیم. او بخشی اساسی از خانواده‌ی مردگان متحرک طی این پنج سال بوده و نویسندگی اپیزودهای ماندگاری از این سریال را به‌عهده داشته و حالا سکان‌دار سری جدید است.

سری جدید سریال مردگان متحرک - The Walking Dead با حضور شخصیت‌های زن جوان

سارا بارنت (Sarah Barnett)، رئیس بخش سرگرمی‌های شبکه‌ی AMC، درباره‌ی این سری جدید اضافه کرد:

در پاشنه‌ی فصل فوق‌العاده‌ی نهم سریال مردگان متحرک و همان‌طور که در حال نزدیک شدن به فصلی مورد انتظار برای از مردگان متحرک بترسید در تاریخ ۲ ژوئن هستیم، این لحظه‌ای هیجان‌انگیز برای این مجموعه است که دارد به رونق خود در محیطی سراسر رقابتی ادامه می‌دهد. بابت کار کردن در کنار بهترین افراد خلاق در این تجارت، برای گسترش این مجموعه از طریق راه‌های هیجان‌انگیز، قدردان هستیم.

گیمپل نیز درباره‌ی این سری جدید و هیجان‌زدگی‌ خود افزود:

نمایش بخش نادیده‌ای از جهان مردگان متحرک که در نمایش اساطیر تازه‌ای از این جهان قدم می‌گذارد، روش جالبی برای جشن گرفتن «دهه مردگان» در تلویزیون و همین‌طور پانزده سالگی کامیک بوک فوق‌العاده‌ی رابرت کرکمن (Robert Kirkman) است. مت نگراته یکی از بهترین نویسندگان و تهیه‌کنندگان در تاریخ طولانی مجموعه‌ی مردگان متحرک محسوب می‌شود. من از این‌که در کنار او می‌توانم داستان‌هایی که هرگز دیده نشده را تعریف کنم و با یکدیگر در جهانی بزرگ‌تر قدم بگذاریم، بسیار هیجان‌زده هستم.

نگراته نیز در آخر درباره‌ی نقش خود در این سری جدید گفت:

بسیار خوشحالم که می‌توانم بخشی از این سریال جدید که در جهان مردگان متحرک جریان دارد باشم. نویسندگی و تهیه‌کنندگی برای سریال اصلی یک عمر دستاورد بود و باعث افتخار من است که می‌توانم با اسکات و تمام اعضای دیگر این مجموعه در شبکه‌ی AMC همکاری کنم. بیشتر از این نمی‌توانم برای نمایش دست‌پخت جدیدمان به طرفدارهای این سری صبر کنم!

سری جدید سریال مردگان متحرک - The Walking Dead با حضور شخصیت‌های زن جوان

با این حال، مردگان متحرک اخیراً در رابطه با بازیگرهای خود و مخصوصاً بازیگرهای جوانش خوش‌شانس نبوده است و شاهد جدایی بازیگرهای زیادی از این سریال بودیم. لورن کوهن (Lauren Cohan)، بازیگر نقش مگی گرین (Maggie Greene) در این سریال و اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)، بازیگر نقش ریک گرایمز (Rick Grimes)، از جمله بازیگرهای مهمی هستند که این سریال را ترک کرده‌اند. البته لینکلن برای بازی در فیلم سینمایی مردگان متحرک در همان نقش ریک گرایمز حضور دارد. علاوه بر این، دانای گوریرا هم در فصل دهم این سریال را ترک خواهد کرد.

از دست نده:  شهاب حسینی راوی مجموعه شکرستان

تا زمان پخش این سری بی‌نام‌ونشان، تاریخ پخش و شروع فصل پنجم Fear the Walking Dead مشخص شده است و از تاریخ ۲ ژوئن (مصادف با ۱۲ خرداد سال ۹۸) می‌توانید این سریال را تماشا کنید. منبع: زومجی/

 

3/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها