• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • سم استرایک و یاشپر پاکونن بازیگر شخصیت‌های مرد سیاه‌ پوش و نیو رولند سریال برج تاریک – The Dark Tower شدند

سم استرایک و یاشپر پاکونن بازیگر شخصیت‌های مرد سیاه‌ پوش و نیو رولند سریال برج تاریک – The Dark Tower شدند

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

طبق گزارش سایت وِرایتی، سم استرایک و یاشپر پاکونن، نقش دو شخصیت مرد سیاه‌پوش و نیو رولند را در سریال برج تاریک – The Dark Tower ایفا خواهند کرد. شخصیت نیو رولند یک هفت‌تیرکش ماهر در دنیای «برج تاریک» استیون کینگ است و باید منتظر تقابل این شخصیت، با شخصیت مرد سیاه‌پوش در سریال The Dark Tower شبکه آمازون (Amazon) باشیم.

سم استرایک و یاشپر پاکونن بازیگر شخصیت‌های مرد سیاه‌ پوش و نیو رولند سریال برج تاریک - The Dark Tower شدند

سم استرایک به‌تازگی در سریال علمی تخیلی و ترسناک Nightflyers (شب‌پره‌ها) که چندی پیش پخش فصل اول آن به پایان رسید، نقش‌آفرینی کرد. سریال Nightflyers جدیدترین سریالی بود که براساس رمان‌های جرج آر آر مارتین، خالق رمان A Song of Ice and Fire (ترانه یخ و آتش) که سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) براساس آن ساخته و از شبکه HBO پخش می‌شود، در دست ساخت بود و یک فصل از این سریال در فصل پاییز سال جاری روی آنتن شبکه Syfy رفت. سریال Nightflyers با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) ساخته و منتشر شد. شبکه Syfy مسئولیت پخش این سریال را در آمریکای شمالی و سرویس استریم نتفلیکس مسئولیت پخش سریال Nightflyers را در دیگر کشورهای جهان بر عهده داشتند. وی در این سریال با بازیگرانی چون گرچن مول در نقش دکتر آگاتا ماتسون، ایئوین مک‌کین در نقش کارل دی‌برانن، دیوید آجالادر نقش روی اریس، مایا اشت در نقش لومی، آنگوس سمپسون در نقش راون، جودی ترنر-اسمیت در نقش ملانتا جیهل و برایان اف. اوبرن در نقش اوگی، همبازی بود؛ یادآوری می‌کنیم که سریال Nightflyers با پخش فصل اول به کار خود پایان داد و چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) در گزارشی اعلام کرد که فصل دوم این سریال تولید نخواهد شد و شبکه Syfy این موضوع را به‌صورت رسمی تأیید کرد. سم استرایک در سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) دیوید فینچر نیز حضور داشت.

از دست نده:  محسن چاووشی و ژن خوک در سینما به هم رسیدند

سم استرایک و یاشپر پاکونن بازیگر شخصیت‌های مرد سیاه‌ پوش و نیو رولند سریال برج تاریک - The Dark Tower شدند

یاشپر پاکونن فنلاندی را نیز بینندگان با نقش‌آفرینی در سریال Vikings (ویکینگ‌ها) و فیلم BlacKkKlansman (بلکککلنزمن) اسپایک لی می‌شناسند و این فیلم برندهٔ جایزهٔ بزرگ هفتادویکمین جشنواره فیلم کن شد.

در رابطه با سریال Dark Tower باید گفت که مدتی است که شبکه آمازون برای ساخت آن برنامه‌ریزی کرده است. طبق این برنامه‌ریزی‌ها قرار بود این سریال به نوعی اسپین‌آف سریالی نسخهٔ سینمایی آن که در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود، باشد. از آنجایی که قرار بود این سریال یک اسپین‌آف باشد، در ابتدا  ادریس البا برای ایفای نقش اصلی آن انتخاب شده بود. با این حال، از آنجایی که نسخهٔ سینمایی این اقتباس نتوانست عملکرد خوبی در باکس آفیس از خود به نمایش بگذارد، به سرعت از طرف سازندگان سریال اعلام شد که این مجموعه تلویزیونی قرار است به طور کامل داستان را اقتباس کند و به نوعی یک بازسازی کامل است. برج تاریک از سری کتاب‌های حماسی فانتزی نویسنده محبوب یعنی استیون کینگ است. The Dark Tower داستان تفنگ‌داری افسانه‌ای به نام رولاند را حکایت می‌کند که ساکن یک دنیای عجیب‌وغریب است و باید از برج تاریک محوری داستان، مراقبت کند. برج تاریک، ساختمانی با سازه‌ای عرفانی است که دنیا را پایدار نگه داشته است. از آنجایی که فیلم The Dark Tower عملکرد بسیار ضعیفی در باکس آفیس داشت، طرفداران امیدشان به نسخهٔ تلویزیونی است.

در سال ۲۰۱۷ نسخهٔ سینمایی رمان معروف The Dark Tower استیون کینگ به کارگردانی نیکولای آرسل ساخته شد و به روی پرده رفت. فیلم The Dark Tower بر اساس رمان هشت جلدی فانتزی و حماسی استیون کینگ ساخته شد. همان‌طور که گفتیم رمان استیون کینگ مشتمل بر هشت جلد و در مجموع حدود ۳ هزار صفحه بود و طی سالیان اخیر فیلمسازان زیادی سعی داشتند این پروژه جاه‌طلبانه را به روی پرده سینما ببرند؛ نیکولای آرسل این ریسک را به جان خرید و البته شکست بدی نیز در کارنامهٔ کاری‌اش ثبت شد. بودجه ساخت فیلم The Dark Tower رقمی نزدیک به ۶۰ میلیون دلار بود و در گیشه فروش ۱۱۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. در فیلم The Dark Tower بازیگرانی همچون ادریس البا، متیو مک‌کانهی، تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا به ایفای نقش پرداختند.

از دست نده:  پیوستن مری الیزابت وینستد به فیلم اکشن نتفلیکس با نام کیت - Kate

گفتنی است شعر روایی The Bone Church، نوشته استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت، تبدیل به مجموعه‌ای تلویزیونی خواهد شد. طرفداران استیون کینگ دوران بسیار خوبی را سپری می‌کنند و در چند ماه گذشته خبرهای زیادی راجع به بازسازی و ریبوت برخی فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی برگرفته‌شده از آثار استیون کینگ به گوش می‌‌رسد و در کنار این اخبار، خبرهای ساخت مجموعه‌هایی جدید از آثار کمتر شناخته‌شدهٔ این نویسندهٔ آمریکایی نیز منتشر می‌شود. در مجموع سال گذشته، سال خوبی برای طرفداران آثار استیون کینگ بود و بزرگ‌ترین و معروف‌ترین فیلمی که از آثار کینگ به روی پرده رفت و همهٔ اخبار و رکوردهای ژانر وحشت را از آن خود کرد، فیلم It (آن) اندی موشیاتی بود.

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها