• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • لورا لینی، هانا گراس و تری چن، به فیلم سقوط – Falling ویگو مورتنسن اضافه شدند

لورا لینی، هانا گراس و تری چن، به فیلم سقوط – Falling ویگو مورتنسن اضافه شدند

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

لورا لینی، هانا گراس و تری چن، سه بازیگر جدیدی هستند که به لیست بازیگران فیلم سقوط – Falling ویگو مورتنسن اضافه شدند. فیلم سقوط – Falling، اولین تجربهٔ کارگردانی بازیگر محبوب آمریکایی سینمای هالیوود است که وی در سال ۲۰۰۷ نامزد جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای ایفای نقش نیکلای در فیلم Eastern Promises (وعده‌های شرقی) به کارگردانی دیوید کراننبرگ شد که البته به آن نرسید. وی همچنین در سال ۲۰۱۷ برای نقش‌آفرینی در فیلم Captain Fantastic (کاپیتان خارق‌العاده) مت راس، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد که در آن سال کیسی افلکجایزه را به خانه برد. وی امسال نیز برای بازی تحسین‌برانگیزش در فیلم Green Book (کتاب سبز) برای سومین بار نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

لورا لینی که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد، یکی از نقش‌های اصلی فیلم سقوط – Falling را ایفا خواهد کرد و هانا گراس و تری چن نیز نقش‌های مهمی در این فیلم دارند. پیش‌تر حضور لنس هنریکسن و سویر گودناسن در این فیلم اعلام و تأیید شده بود. ویگو مورتنسن نقش شخصیت جان پترسون، تری چن نقش شخصیت اریک، ورا لینی نقش شخصیت خواهر جان و هانا گراس نقش شخصیت جوانی مادر جان را ایفا خواهند کرد.

ویگو مورتنسن

تهیه‌کنندگی فیلم سقوط – Falling را دنیل بکرمن، کریس کرلینگ و ویگو مورتنسن بر عهده دارند و این سه نفر پیش‌تر در دو فیلم Everybody Has a Plan (هر شخصی نقشی دارد) و Far From Men (دور از انسان‌ها) با یکدیگر همکاری داشتند و این دو فیلم، با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شدند. کارگردانی فیلم فرانسوی Far From Men، برعهدهٔ دیوید اولهافن بود و این فیلم بر اساس داستان کوتاه «مهمان» آلبر کامو ساخته شده بود و تهیه موسیقی متن فیلم نیز بر عهده دو اسطورهٔ حال حاضر موسیقی دنیا، یعنی نیک کیو و وارن الیس بود.

از دست نده:  واکنش منتقدان به انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان - How to Train Your Dragon: The Hidden World

ویگو مورتنسن در فیلم گرین بوک - کتاب سبز - Green Book

آخرین نقش‌آفرینی ویگو مورتنسن در فیلم Green Book به کارگردانی پیتر فارلی، کارگردان فیلم Dumb and Dumber (احمق و احمق‌تر)، فیلم There’s Something About Mary (یه چیزی راجع به مری هست) و فیلم Movie 43 (فیلم ۴۳)، بود. وی در این فیلم با بازیگرانی چون ماهرشالا علی در نقش دان شرلی، لیندا کاردلیانی در نقش دولورس والِلونگا، دیمیتر مارینو در نقش اولگ، مایک هاتون در نقش جورج، اقبال طبا در نقش آمیت، سباستین مانیسکالکو در نقش جانی ونره، پی. جی. برن در نقش تهیه کننده، مونترل میلر در نقش پیشخدمت هتل بیرمنگام، دنی دبلیو. هال در نقش وایز گای مگس، رندال گونزالز در نقش گورمن و مگی نیکسون در نقش دختر نگهدارنده‌ٔ لباس، همبازی بود. فیلم Green Book در تاریخ ۱۱ سپتامبر سال جاری (۲۰ شهریور ماه) در سالن نمایش فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو که در کانادا قرار دارد، رونمایی شد و امتیاز ۷۰ را از بین ۳۹ نقد فیلم در سایت متاکریتیک به دست آورد. عنوان این فیلم برگرفته از کتاب Negro Motorist Green Book است و دو شخصیت اصلی آن باید دستورالعمل‌های این کتاب را موبه‌مو اجرا کنند تا از دردسر فاصله بگیرند. تِم کلی این فیلم کمدی در مورد معضل نژادپرستی است. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهدهٔ جیم بورکی، چارلز بی. وسلر و پیتر فارلی است. نگارش فیلمنامه نیز کاری مشترک از پیتر فارلی، نیک واللونگا و برایان هایز کیوری است. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها