• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Balls Break Blocks

معرفی و دانلود بازی موبایل Balls Break Blocks

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Balls Break Blocks

بازی موبایل Balls Break Blocks از یکی از سخت‌ترین آثار صنعت بازی الهام گرفته است و به مانند آن چالش مشکلی را در زمینه گیم‌پلی به مخاطب تحویل می‌دهد. استودیو Gosiha Pte. Ltd این بازی اندروید را در سبک آرکید منتشر کرده است و وظیفه شما این است که توپ را در مسیر حرکت دهید و تا می‌توانید از بلوک‌ها دوری کنید.

بازی آیفون Balls Break Blocks از چندین مرحله پشت سر هم تشکیل شده است که با رسیدن به انتهای هرکدام می‌توانید مرحله جدید را شروع کنید و در بازی پیشرفت کنید. شما توپی دارید که می‌تواند توپ بیسبال، بسکتبال یا هر نوع توپ دیگری هم باشد. شماره‌ای روی آن دیده می‌شود که در واقع مشخص کننده میزان ستاره‌ای است که به‌دست آورده‌اید. در طی مسیر به بلوک‌هایی بر می‌خورید که هرکدام شماره منحصربه‌فردی دارند و باید سعی کنید که از بین آن‌ها عبور کنید. در صورتی که به بلوک‌ها برخورد کنید به همان میزان از شماره شما کاسته می‌شود و در صورتی که ستاره کمی نسبت به بلوک داشته باشید، خواهید سوخت. این روند تا انتها ادامه پیدا می‌کند و باید تعادل خوبی بین ستاره‌ها و برخوردهای خود برقرار کنید. البته که باید با مهارت عمل کنید و در صورت امکان به بلوک‌ها برخورد نکنید. البته برخی از بلوک‌ها جوایز ویژه‌ای دارند و نیاز خواهید داشت که بخشی از ستاره‌های خود را برای کسب این جایزه بی‌خیال شوید. اگر تعداد ستاره‌های خود را به ۲۰۰ برسانید، می‌توانید توپ جدیدی خریداری کنید و با آن بازی را ادامه دهید. اما این گیم‌پلی بازی است که چالش اصلی محسوب می‌شود و برگرفته از یکی از بازی‌های سختی است که قطعا شما هم آن را تجربه کرده‌اید. این تجربه گرچه مشکل و طاقت‌فرسا است، اما لذت‌بخش است و تمرکز ویژه‌ای می‌طلبد. قطعا Balls Break Blocks یکی از بهترین بازی‌ اندروید است و ساعت‌ها می‌توانید با این چالش سرگرم شوید و قدرت خود را به دوستان نشان دهید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته آخر تیر 98]

با برخورد به بلوک‌های بازی Balls Break Blocks آن‌ها از بین می‌روند و از شماره شما هم کاسته می‌شود. ستاره‌ها در ابتدا انبوه هستند، اما رفته رفته تعدادشان کمتر می‌شود و باید دقت کنید که به بلوک‌ها برخورد نکنید. کم کم به رنگ‌بندی بلوک‌ها عادت می‌کنید و ناخودآگاه تنظیم می‌کنید که باید از کدام مسیر عبور کنید تا ستاره بیش‌تری برای‌تان باقی بماند. همیشه اینطور نیست که یک مسیر آزاد در اختیارتان باشد تا بتوانید بدون برخورد به بلوک‌ها حرکت کنید. گاهی باید شماره‌ها را در یاد داشته باشید و مسیری را انتخاب کنید که بلوک‌هایی با شماره کمتر دارند. با ضربه زدن روی صفحه نمایش، توپ‌ها پرتاب می‌شوند، اما این گیم‌پلی چندان روان نیست و نمی‌توانید روی پرواز جزئی و دقیق حساب باز کنید. با گرفتن صفحه توپ‌ به پرواز خودش ادامه می‌دهد، اما با توجه به کوچک بودن فضای بازی سعی کنید که این کار را انجام ندهید.

نواری که در بالای بازی Balls Break Blocks مشاهده می‌کنید نشان‌دهنده مسیر باقی‌مانده تا انتها است و حتی می‌توانید با متوقف کردن بازی کمی استراحت کنید. این مسیر بعضا طولانی می‌شود و به خاطر مکانیسم گیم‌پلی بازی باید کمی استراحت کنید و سپس با تمرکز بیش‌تر ادامه دهید. بازی از فضای ساده‌ای تشکیل شده است که در فضا جریان دارد و اچیومنت‌ها و فروشگاه بخش‌های دیگری هستند که می‌توانند تنوع بازی را بیش‌تر کنند. این تنوع در زمینه خرید توپ‌های بیش‌تر عالی است.

بازی Balls Break Blocks سرگرم کننده و اعتیادآور است و رکورد زدن در آن مورد ارزشمندی محسوب می‌شود. این اثر یادآور یکی از سخت‌ترین بازی‌های ویدیویی است که این‌بار با همان مکانیسم منتهی با ظاهر بصری متفاوتی ارائه شده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید. منبع: زومجی/

از دست نده:  تایید رسمی نسخه کامپیوتری بازی رد دد ردمپشن 2 - Red Dead Redemption 2 در فروشگاه اپیک گیمز
دانلود بازی موبایل اندروید Balls Break Blocks از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Balls Break Blocks از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها