• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Pool Royale

معرفی و دانلود بازی موبایل Pool Royale

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Pool Royale

بازی موبایل بیلیارد خیابانی – Pool Royale یک «اِیت بال» جذاب و جمع و جور است که می‌توانید به‌صورت تک‌نفره تجربه کنید و در خیابان‌های آمریکا به بزرگ‌ترین استاد این سبک تبدیل شوید. استودیو Jelly Button Games این بازی اندروید را در سبک ورزشی عرضه کرده است و شاهد یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار هستیم که علاقه‌مندان به ورزش بیلیارد و اسنوکر می‌توانند آن را تجربه کنند.

آثاری که برای بازی‌های ورزشی عرضه می‌شوند را می‌توان در عمدتا در دو دسته قرار داد. دسته‌ای توجهی به همه‌ی قوانین بازی نمی‌کنند و صرفا سعی می‌کنند که اثر سرگرم‌کننده‌ای از ورزش موردنظر ارائه کنند و صرفا برای ساعتی بازیکن را سرگرم کنند. اما آثار دیگری هم هستند که یک شبیه‌ساز کامل ارائه می‌کنند تا بازیکنان هرچه بیشتر در بطن بازی قرار بگیرند و بازی را با تمام چالش‌ها و سختی‌هایش تجربه کنند. بیلیارد خیابانی – Pool Royale در دسته اول قرار می‌گیرد و اگر علاقه‌مند به بازی بیلیارد باشید از آن لذت می‌برید. این بازی از مراحل ساده‌ای تشکیل شده است که به مناطق مختلف خیابانی می‌رود و باید چالش‌ها را یک به یک به سرانجام برسانید. این چالش‌ها در ابتدا ساده هستند و رفته رفته هم المان‌های بیش‌تری را برای شما آشکار می‌کنند.

در حالت کلی روند بازی کاملا مشخص است و باید به سبک ایت بال تمام توپ‌ها را در حفره‌های صفحه بیلیارد جا دهید و سکه جایزه بگیرید. چنین روندی برای هر منطقه تکرار می‌شود و در صورتی که عملکرد دقیقی داشته باشید، تبدیل به استاد بیلیارد آن منطقه می‌شوید. هر منطقه یک باس دارد که باید بر آن غلبه کنید و بتوانید طبق محدودیت‌های صورت گرفته توپ‌ها را در حفره‌ها جای دهید. قطعا این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید است و لحظات سرگرم‌کننده‌ای برای‌تان می‌سازد. قوانین دقیق بیلیارد در گیم‌پلی بازی پیاده‌سازی نشده است اما این گیم‌پلی جزئیات ریز را تا حدودی در خودش دارد و می‌تواند بازیکنان حرفه‌ای را راضی کند. این روند باعث می‌شود که مهارت بازیکن با تجربه بیشتر بازی ارتقا پیدا کند و ضربات دقیقی روانه حفره‌ها کند.

از دست نده:  اطلاعات جدید بازی دث استرندینگ - Death Stranding از زبان هیدئو کوجیما و نورمن ریداس

معرفی و دانلود بازی موبایل Pool Royale

هر مرحله از بیلیارد خیابانی – Pool Royale را باید با کم‌ترین تعداد حرکت به پایان برسانید تا جایزه بیش‌تری بگیرید. البته که توپ‌های محدودی هم در اختیار دارید و در صورتی که با این محدودیت‌ها نتوانید همه‌ی توپ‌های رنگی را در حفره‌ها جای دهید، شکست می‌خورید و باید با صرف هزینه آن مرحله را دوباره تکرار کنید. البته می‌توانید یکی از نوارهای انرژی خود را به‌جای هزینه پرداخت کنید و به بازی ادامه دهید. شما ۵ نوار انرژی دارید که با تمام شدن آن‌ها باید مدت زمانی را صبر کنید و سپس بازی را از ابتدا شروع کنید. تنظیم قدرت و زاویه بیش‌ترین تاثیر را در موفقیت شما دارند و باید رفته رفته صفحه بازی را بشناسید و توپ‌ها را به شکل دقیق در حفره‌ها جای دهید.

درواقع شما در دو مرحله باید به توپ ضربه بزنید. ابتدا زاویه‌ای که می‌خواهید توپ سفید را حرکت دهید را تعیین می‌کنید و سپس از نوار سمت چپ استفاده می‌کنید و با عقب و جلو کردن سرعت آن را مشخص می‌کنید. چنین گیم‌پلی آسانی دست شما را در بیلیارد خیابانی – Pool Royale باز می‌گذارد تا تمرکز بیش‌تری روی روند حرکت توپ سفید داشته باشید و حواس‌تان به جاهای الکی پرت نشود. یه خط خاکستری درکنار توپ‌های رنگی هم دیده می‌شود که ریتم حرکت اولیه توپ‌ها را نشان می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها هم برای تنظیم دقیق استفاده کنید. سازندگان امکان بکارگیری ترفندهای ورزش بیلیارد فراهم کرده‌اند و می‌توانید از کناره‌های میز هم برای انداختن توپ‌ها به حفره‌ها استفاده کنید که البته کار چندان آسانی هم به نظر نمی‌رسد.

از دست نده:  تریلر گیم پلی بازی ترسناک پثولاجیک 2 - Pathologic 2 از استودیوی روسی Ice-Pick Lodge

معرفی و دانلود بازی موبایل Pool Royale

نحوه چینش توپ‌ها در هر مرحله متفاوت است و برخی اوقات باید فکر خود را در بیلیارد خیابانی – Pool Royale به کار بیاندازید. می‌توانید همزمان به چند توپ ضربه بزنید و آن‌ها را همزمان در حفره‌ها جای دهید و امتیاز بالایی کسب کنید. توپ‌هایی که درکنار هم قرار دارند را می‌توانید در ابتدا پخش کنید و یکی پس از دیگری آن‌ها را در حفره‌ها جای دهید. می‌توانید کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنید و همزمان با اینکه توپی را در حفره می‌اندازید، با تنظیم سرعت و روند حرکت توپ سفید، برای انداختن توپ‌های رنگی بعدی هم برنامه‌ریزی کنید. بدین خاطر است که هرکدام از مراحل دارای چالش منحصربه‌فردی هستند و بهتر است که ابتدا یک نگاه کلی به صفحه بازی داشته باشید و ترفندهایی که می‌خواهید استفاده کنید را تعیین کنید.

بیلیارد خیابانی – Pool Royale دارای مراحل جذابی است که هرکسی می‌تواند از آن لذت ببرد و نیازی به مهارت‌های آنچنانی هم برای موفقیت ندارید. بازی از قوانین ساده بیلیارد پیروی می‌کند و دارای گیم‌پلی‌ای است که بازیکنان حرفه‌ای را هم راضی می‌کند. تنها کافی است که زاویه و قدرت توپ را تعیین کنید و در هر مرحله توپ‌های تعیین شده را در سوراخ‌ها جای دهید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید. منبع: زومجی/

دانلود بازی اندروید Pool Royale از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Pool Royale از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها