۲۱ ژوئن تاریخ اکران فیلم آنا – Anna

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
۲۱ ژوئن تاریخ اکران فیلم آنا - Anna

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، تاریخ اکران فیلم اکشن آنا – Anna کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) و EuropaCorp مشخص شده است و این فیلم برای اکران در فصل تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است. فیلم جدید لوک بسون، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده مطرح فرانسوی، در ابتدا قرار بود در سال گذشته روی پردهٔ سینما برود که به دلیل اتهامات رفتار غیر اخلاقی‌ای که لوک بسون درگیر آن شد و سند ون روی، بازیگر آخرین فیلم این کارگردان، یعنی فیلم اکشن، حماسی و علمی-تخیلی Valerian and the City of a Thousand Planets (والرین و شهر هزار سیاره)، به این کارگردان وارد آورد، با تأخیری تقریباً یک ساله روی پردهٔ سینما خواهد رفت. سند ون روی مدعی بود که لوک بسون در هتلی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. از این موضوع که بگذریم، کمپانی لاینزگیت به‌صورت رسمی تاریخ اکران فیلم اکشن آنا – Anna را اعلام کرده است و این فیلم در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ماه)، اکران خود را روی پرده سینما آغاز خواهد کرد.

۲۱ ژوئن تاریخ اکران فیلم آنا - Anna

برخلاف فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets لوک بسون که بودجه‌ای ۱۸۰ میلیون دلاری داشت، فیلم اکشن آنا – Anna با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده است. در فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets بازیگرانی همچون دین دیهان، کارا دلوین، کلایو اوون، ریحانا و کریس وو به ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که تنها ۲۲۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و چندان هم به مذاق تماشاچیان و منتقدان خوش نیامد و شاید بهتر باشد بسون از دنیای فیلم‌های بلاک‌باستری فاصله بگیرد و به سینمای خود بازگردد که فیلم‌هایی خوبی هم از خود برجای گذاشته است. گفتنی است لوک بسون با ژانر اکشن بیگانه نیست و کارگردانی فیلم‌های معروفی همچون Léon: The Professional (لئون: حرفه‌ای)، The Fifth Element (عنصر پنجم) و District 13 (بلوک ۱۳) را در کارنامه دارد.

از دست نده:  11 سپتامبر 2020 تاریخ اکران فیلم ترسناک احضار روح 3 - The Conjuring 3

طبق گزارش پیشین سایت وِرایتی، هلن میرن و لوک ایوانز از بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود. ساشا لاس، بازیگر تازه‌کار و مدل معروف روسی، نقش اصلی فیلم جدید لوک بسون را بر عهده خواهد داشت. پیش از این نیز کیلین مورفی، بازیگر فیلم‌های معروفی همچون ۲۸Days Later (بیست‌وهشت روز بعد)، Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) و Inception (تلقین)، برای حضور در فیلم اکشن Anna معرفی شده بود. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها