• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بررسی بازی موبایل Justice Royale + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

بررسی بازی موبایل Justice Royale + ویدیو گیم پلی و لینک دانلود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

سبک Beat ‘Em Up یکی از سبک‌های قدیمی و محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی است که دیگر در اوج نیستند و در بازی‌های ویدیویی امروزی کمتر شاهد نامی از بازی‌های این سبک قدیمی هستیم. دوران طلایی این سبک در نسل چهارم بازی‌های ویدیویی بود که در آن زمان شاهد ساخت و انتشار مجموعه بازی‌های بسیار محبوبی چون Streets of Rage و Battletoads بودیم. حال استودیوی بازی‌سازی Zapling Studios در اولین تجربه خود به سراغ سبک Beat ‘Em Up رفته و بازی موبایل Justice Royale به‌صورت F2P برای سیستم‌ عامل‌های iOS و در ادامه برای اندروید را منتشر کرده است. این بازی توانسته با الهام گرفتن از بازی‌های هم سبک خود و همچنین با استفاده از المان‌های نقش آفرینی (RPG)، به تجربه‌ای لذت بخش و جذاب در گوشی‌های همراه هوشمند تبدیل شود که قطعا بازی موبایل Justice Royale می‌تواند یک گزینه جذاب و مناسب برای طرفداران قدیمی و جدید سبک Beat ‘Em Up باشد.

با اینکه شاید در نگاه اول پیاده‌سازی یک بازی در سبک  Beat ‘Em Up در روی موبایل کمی سخت و مشکل به نظر برسد، اما استودیوی Zapling Studios به خوبی توانسته گیم پلی بازی اندروید و آیفون Justice Royale را روی صفحه‌نمایش لمسی گوشی‌ها پیاده‌سازی کند. با اینکه استودیو تلاش کرده تا سیستم گیم پلی را به ساده‌ترین شکل ممکن در صفحه‌نمایش لمسی پیدا کند، اما این به یک مانع بزرگ تبدیل نشده و بازی از تنوع خوبی در سبک مبارزات برخودار است. بازیکن باید برای مبارزه با هر دشمن از روش‌ها و توانایی‌های مختلفی که در اختیارش گذاشته شده، استفاده کند که همین موضوع باعث تنوع نسبتا خوب گیم پلی بازی شده است. همچنین بازی دارای قابلیت ضربات کمبو نیز هست که با ارتقای شخصیت می‌توانید کمبوهای بیشتری را انجام دهید. همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازی دارای المان‌های RPG نیز هست که در بخش ارتقای شخصیت، می‌توانید قابلیت‌های جدید در مبارزه را به‌دست بیاورید یا حتی قابلیتی را که در اختیار دارید، ارتقا دهید. علاوه‌بر این، بخش‌های دیگری مثل نوار سلامتی، میزان صدمه زدن، انرژی،قدرت دفاعی و غیره خود را نیز می‌توانید ارتقا دهید.

از دست نده:  بررسی و دانلود بازی بتل رویال - Battlelands Royale برای موبایل

بررسی بازی موبایل Justice Royale

برای ارتقای هر بخش شما باید بهترین عملکرد خود را در مراحل مختلف بازی به نمایش بگذارید که بسته به میزان موفقیت شما، بازی به شما پوینت می‌دهد که با آن می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید. همچنین بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه نیز هست که با استفاده از آن می‌توانید سریع‌تر شخصیت خود را ارتقا دهید و از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید. علاوه‌بر این، بازی دارای قابلیت شخصی سازی نیز است و با اینکه این شخصی سازی محدود به رنگ پوست، مو، لباس و دستکش شخصیت خلاصه می‌شود، اما می‌توانید شخصیت دلخواه خود را شخصی سازی کنید و با آن به مبارزه با افراد مزاحم در خیابان بپردازید. بازی موبایل Justice Royale دارای بخش داستانی نیز است که این بخش بیشتر حکم تزئینی دارد و پس از نمایش چند تصویر به سبک کتاب‌های کامیک، بازی آغاز می‌شود. بازی در مجموع دارای ۵ مرحله است که دو بخش حالت پیشروی دارد که در قسمت اول بیشتر حالت آموزشی دارد و مرحله دیگر به سه بخش تقسیم می‌شود که در اواخر بخش دوم و سوم باید با باس آن مبارزه کنید که شاید بتوان گفت بهترین بخش بازی نیز مبارزه با این دو باس است که در باس اول باید با یک فرد تنومند و با هیکل بزرگ و ورزشکاری مواجه شوید و در ادامه با یک باس غیر قابل انتظار مواجه خواهید شد.

بررسی بازی موبایل Justice Royale

بااین‌حال، تنوع باس‌های بازی بسیار کم است و درواقع بازی دارای دو باس واقعی است که در طول یک مرحله با آن مواجه خواهید شد. همچنین دو مرحله دیگر بازی بیشتر شبیه به حالت آرنا است که باید در هر لول با گروهی از دشمنان مبارزه کنید و این بخش تا لول ۱۰ ادامه و برنده شدن در آن خواهد داشت. با اینکه این دو مرحله به یکدیگر شباهت دارد، اما در هر مرحله باید با دشمنان متنوع و متفاوتی مواجه شوید که با بالا رفتن آن، مبارزات نیز سخت‌تر با چالش بیشتر می‌شود و بیشتر باید تاکتیکی عمل کنید. درنهایت در مرحله پنجم که درواقع یک مرحله مخفی در بازی است، باید با نسخه شیطانی شخصیت خودتان مواجه شوید و با آن مبارزه کنید. با اینکه تنوع مراحل شاید کم باشد، اما هر مرحله دارای چندین درجه سختی نیز است که با بالا بردن آن، چالش هر مرحله بیشتر می‌شود و می‌توانید رکوردهای بهتری را نیز ثبت کنید تا شخصیت خود را راحت‌تر ارتقا دهید و هر مرحله دارای ۵ درجه سختی است. البته پیشنهاد می‌شود در ابتدا شخصیت خود به‌خصوص در مورد نوار سلامت و میزان صدمه زدن، را کمی ارتقا دهید و سپس به افزایش درجه سختی بازی اقدام کنید که این موضوع در مورد مراحلی که شبیه به آرنا است نیز بیشتر صدق می‌کند.

از دست نده:  سرورهای Anthem در دموی VIP بازی عملکردی ضعیف داشتند

بررسی بازی موبایل Justice Royale

با اینکه بازی تنها در ۴ یا ۵ مرحله خلاصه می‌شود، اما دشمنانی که قرار است در بازی موبایل Justice Royale با آن مواجه شوید، از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و دو مرحله اصلی بازی دشمنان مختص به خود را دارد که مبارزه با هر یک از آن‌ها چالش خود را دارد و با همه آن‌ها نمی‌توانید با یک روش مبارزه کنید و بازی شما را مجبور خواهد کرد تا از تاکتیک و روش‌های متفاوتی برای مقابله با آن‌ها استفاده کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا در طول بازی کمتر خسته شوید و تمرکز خود را روی مبارزات بازی نیز افزایش دهید. بااین‌حال، زمان هر مرحله تقریبا کوتاه است و در کمتر از نیم ساعت می‌توانید تمام بازی رو تجربه کنید، اما بازی ارزش تکرار بسیار بالایی دارد و پس از تمام بازی شما دوست دارید که به تجربه دوباره بازی بپردازید و رکوردهای خود را بهبود ببخشید. همچنین بازی از نظر تنوع محیطی نیز عملکرد قابل قبولی را داشته و محیط‌های هر مرحله با دیگری تفاوت زیادی دارد و از خیابان‌های شهر تا محیط پارک و مترو شما باید با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. یکی دیگر از نکات جالب بازی موبایل Justice Royale داشتن بخش فوتو مد است که این بخش درواقع به‌صورت خودکار از بهترین عملکرد شما در طول بازی عکس گرفته و در پایان مرحله می‌توانید آن را ذخیره کنید.

بررسی بازی موبایل Justice Royale

بازی موبایل Justice Royale با اینکه بازی کوتاهی است، اما یک تجربه لذت بخش از سبک Beat ‘Em Up را به گوشی‌های تلفن همراه هوشمند آورده است که در روزگاری که بازی‌های کمتری را از این سبک قدیمی و محبوب در بازار می‌بینیم، توانسته به خوبی نشان دهد که هنوز بازی‌های Beat ‘Em Up حرفای زیادی برای گفتن دارند و شاید بازار موبایل به خانه جدید و مناسبی برای این سبک تبدیل شوند و بازی موبایل Justice Royale می‌تواند به انتخابی مناسب برای طرفداران قدیمی و جدید این سبک تبدیل شود. بازی از تنوع خوبی در گیم پلی و دشمنان برخودار است، اما مدت زمان آن کمی بسیار کوتاه است و بخش داستانی نیز بیشتر حکم یک بهانه برای شروع هر مرحله را دارد. بازی از المان‌های نقش آفرینی نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از امتیازاتی که کسب می‌کنید، می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید یا اینکه قدرت‌های دیگر شخصیت خود را باز کنید تا در درجات سختی بالاتر رکورد‌های بهتری را از خود به جا بگذارید. گفتنی است بازی موبایل Justice Royale روی سیستم‌عامل iOS بررسی شده است. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل آیفون Justice Royale از اپ استور اپل

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها