• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی بازی دیز گان – Days Gone

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی بازی دیز گان – Days Gone

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی بازی دیز گان - Days Gone

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی دیز گان – Days Gone، در هفته نسبتا آرامی که در آن خبری از انتشار بازی‌های جدید یا اتفاقی خاص نبود، توانست دومین صدرنشینی متوالی خودش را در جدول فروش هفتگی انگلستان تجربه کند. این بازی نسبت به هفته اول انتشار با ۶۰ درصد افت فروش رو‌به‌رو شده است اما باتوجه‌به عملکرد سایر بازی‌ها، توانسته کماکان رتبه نخست را حفظ کند.

بازی مورتال کمبت 11 - Mortal Kombat 11

در رتبه دوم هم درست مثل هفته پیش، شاهد بازی مورتال کمبت ۱۱ – Mortal Kombat 11 هستیم که این بازی هم با‌وجود افت فروش ۷۴ درصدی موفق به تکرار رتبه قبلی خود شده است.

بازی فیفا 19

اما تکرار رتبه هفته پیش، در رتبه‌های سوم و چهارم جدول هم دیده می‌شود؛ جایی که رتبه سوم کماکان متعلق به بازی فیفا ۱۹ است و در جایگاه چهارم هم رد دد ردمپشن ۲ – Red Dead Redemption 2 قرار گرفته است. البته رد دد تنها نماینده راک‌استار در جدول این هفته نیست و جی تی ای ۵ – GTA V، بازی که انتشار آن به ۶ سال قبل برمی‌گردد، این هفته بازهم توانسته راهی به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته پیدا کند و با صعودی ۶ پله‌ای، در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. در رتبه شِشُم هم بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته است که این اثر هم توانسته رتبه هفته قبل خودش را تکرار کند.

Forza Horizon 4

در رتبه هفتم به یک بازی دیگر از نینتندو می‌رسیم؛ New Super Mario Bros. U Deluxe که با دو پله صعود نسبت به هفته در این جایگاه دیده می‌شود. رتبه هشتم هم در اختیار بازی دیویژن ۲ – The Division 2 شرکت یوبی‌سافت است که  سقوطی سه پله‌ای را تجربه کرده است و در رتبه نهم Forza Horizon 4 قرار دارد که هفته پیش با صعود عالی هشت رتبه‌ای به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته بود و این هفته هم فقط یک پله سقوط داشته و کماکان در این جمع دیده می‌شود.

از دست نده:  عرضه بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II در پاییز سال ۲۰۱۹

بازی آنتم - Anthem

درنهایت در رتبه دهم جدول شاهد بازی آنتم – Anthem هستیم؛ اثری که EA سخت در تلاش است تا آن را با آپدیت‌های مختلف به تجربه بهتری تبدیل کند و از حیث فروش هم این هفته با دو پله صعود به جایگاه دهم رسیده است.

بازی جنگ جهاتی زد -

با اینکه هفته نسبتا آرامی را در جدول پشت سر گذاشتیم و بازی‌های زیادی صرفا رتبه هفته پیش خود را تکرار کردند، اما هنوز هم تغییرات جدول باعث شده تا دو بازی از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شوند؛ اول بازی سکیرو: سایه ها دوباره می میرند – Sekiro: Shadows Die Twice از استودیو فرام‌سافتور که پنج پله سقوط داشته و از رتبه هفتم هفته پیش به جایگاه دوازدهم رسیده است و دیگری بازی جنگ جهانی زد – World War Z که هفته پیش در رتبه دهم قرار داشت اما این هفته حتی در بین ۴۰ بازی پرفروش هم دیده نمی‌شود. منبع: زومجی/

جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته اول و روز ۱۴ اردیبهشت (۴ می)

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی
۱ ۱ Days Gone
۲ ۲ Mortal Kombat 11
۳ ۳ FIFA 19
۴ ۴ Red Dead Redemption 2
۵ ۱۱↑ GTA V
۶ ۶ Mario Kart 8 Deluxe
۷ ۹↑ New Super Mario Bros. U Deluxe
۸ ۵↓ The Division 2
۹ ۸↓ Forza Horizon 4</td
۱۰ ۱۲↑ Anthem
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها