• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی مو بایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle + گیم پلی

معرفی و دانلود بازی مو بایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle + گیم پلی

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی مو بایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید و کاملا آفلاین رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد مخاطبان را در طولانی مدت، سرگرم کند. بازی اندروید pliq: Epic Clash Arcade Puzzle، یک بازی آرکید است که تیم سازنده از بازی Tetris الهام گرفته است تا تجربه‌ی لذت بخشی را ارائه دهد. البته در این میان شاهد یک سری نوآوری در بازی آیفون  pliq: Epic Clash Arcade Puzzle تا کاربران بتوانند در کنار سرگرم شدن، موارد جدیدی را هم تجربه کنند. بازی موبایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle فاقد بخش داستانی است و بازیکنان باید به‌کمک نیروهای‌شان، زامبی‌ها را از بین ببرند!

بازی موبایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle از بازی تتریس – Tetris الهام گرفته است. در بازی Tetris بازیکنان المان‌های چند وجهی و ترکیبی را که از بالای صفحه نمایش به پایین صفحه نمایش سرازیر می‌شوند، در کنار یکدیگر قرار می‌دهند و در ادامه باید مناطق خالی را پر کنید تا سطح ساخته شده منفجر شود و امتیاز کسب کنید. حال در بازی اندروید و آیفون pliq: Epic Clash Arcade Puzzle تیم سازنده از این ساختار استفاده کرده است، اما با شکل و شمایل متفاوتی آن را مشاهده می‌کنیم. با شروع بازی بخش تمرینی را مشاهده می‌کنیم. بازیکنان با کشیدن انگشت‌شان روی صفحه نمایش از سمت چپ به راست، می‌توانند خانه‌های ممتد و متفاوتی را بسازند. این‌درحالی است که اگر انگشت خود را از سمت راست به چپ بکشید، ساخته‌های‌تان را پاک خواهید کرد. همچنین با تک ضربه روی صفحه نمایش، یک خانه مکعبی را می‌سازید. در ابتدای بازی تمامی این موارد ازطریق یک بخش آموزشی به‌خوبی به بازیکن یاد داده می‌شود. حال سوال اصلی این است که تفاوت بازی آیفون و اندروید pliq: Epic Clash Arcade Puzzle با ساخته Tetris و بازی‌های مشابه چیست؟ در اینجا زامبی‌های را می‌بینیم که با یک ساختار مشخص از بالای صفحه‌نمایش به‌سمت پایین سرازیر می‌شوند، اما در این ساختار یک‌سری جای خالی وجود دارد که شما باید آن‌ها را با ساخته‌های خودتان پر کنید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

معرفی و دانلود بازی مو بایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle

برای مثال زامبی‌ها در دو ردیف به سمت پایین در حال سرازیر شدن هستند، اما در ردیف دوم، شاهد دو جای خالی هستیم. بازیکنان باید در مسیر مورد نظر، دو خانه مکعبی بسازند تا در انتها ادغام زامبی‌ها با ساخته‌های شما باعثاز بین رفتن زامبی‌ها شود. با از بین رفتن این موارد امتیاز کسب می‌کنید و نوار افزایش امتیاز و سطح شما هم در سمت راست صفحه نمایش نشان داده می‌شود. ازطرفی شاهد یک چالش هم برای بازیکنان هستیم. چالش بازیکن در بازی موبایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle بدین صورت است که اگر نتوانید ساخته‌های زامبی‌ها را با موارد ساخته شده خودتان ترکیب کنید، روی هم قرار می‌گیرند و کار شما سخت‌تر از گذشته می‌شود، زیرا فضای کمتری در اختیار شما قرار داده می‌شود و در ادامه، زمان کمتری برای واکنش نشان دادن دارید. همچنین یک سری خانه مکعبی تعبیه شده است که نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و مجبور هستید تا ساخته‌های خود را روی آن‌ها پیاده سازی کنید. جدا از این موارد، بازیکنان با کسب امتیاز، می‌توانند به‌سطوح بالاتری برسند. حال زمانی‌که به‌سطح‌های مشخص شده‌ای برسید، یک سری روبان یا Badge را دریافت می‌کنید.

معرفی و دانلود بازی مو بایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle

هرقدر که بتوانید Badgeهای بیشتری را کسب کنید، جایگاه شما در لیدربرد بازی بهتر از قبل خواهد شد. تنها استفاده بازیکنان از اینترنت، این است که لیست لیدربرد خود را به‌روزرسانی کنند. در حالت کلی می‌توانید این بازی سرگرم کننده را به‌صورت کاملا آفلاین تجربه کنید. اگر علاقه‌مند به بازی‌های آرکید هستید که با ساده‌ترین مکانیزم‌ها بتوانند شما را سرگرم کنند، بازی موبایل pliq: Epic Clash Arcade Puzzle گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. منبع: زومجی/

از دست نده:  پابجی جشن تولد سه سالگی اش را با برنامه های خوبی برای آینده جشن می گیرد
دانلود بازی مو بایل اندروید pliq: Epic Clash Arcade Puzzle از گوگل پلی استور دانلود بازی مو بایل آیفون pliq: Epic Clash Arcade Puzzle از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها