شورانرهای گیم آف ترونز – Game of Thrones و رد احتمال وجود پیچش داستانی در سه قسمت پایانی

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
قسمت چهارم فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت - گیم آف ترونز - Game of Thrones

خنجر آریا، جابه‌جایی خنجر مابین دستان او، فرو رفتن خنجر به نقطه‌ای از بدن شاه شب که پیش‌تر با فرو رفتن دراگون‌گلس به همان نقطه، این جلوه‌ی مطلق مرگ متولد شده بود و انفجار؛ نایت‌کینگ، وایت‌واکرها و وایت‌ها مردند و شب طولانی پس از نبردی طولانی و خون‌بار، هرگز فرصت تبدیل شدن به شب بی‌پایان را پیدا نکرد. اما با وجود آن که در صورت رضایت‌بخش داستان‌گویی سریال در ادامه‌ی کار و جمع‌بندی قصه، پایان‌بندی ارائه‌شده در قسمت سوم برای قصه‌ی وایت‌واکرها هم می‌تواند نتیجه‌ی کاملا مناسبی به شمار برود، نباید انکار کرد که قطعا خیلی‌ها از بازگشت نایت‌کینگ و لشگریانش در ادامه‌ی راه نیز، هیجان‌زده می‌شوند و حتی شاید باتوجه‌به این رخداد، به کل نظرشان درباره‌ی اثر را تغییر بدهند. حالا آیا کوچک‌ترین شانسی برای بازگشت وایت‌واکرها با توئیستی به‌یادماندنی وجود دارد؟ حداقل شورانرهای محترم و کاربلد سریال که این احتمال را رد نکرده‌اند. در تازه‌ترین قسمت از برنامه‌ی جذاب !Jimmy Kimmel Live، کیمل گفت‌وگوی جالبی با دیوید بنیاف و دن وایس داشت که برخی از گفت‌وگوهای حاضر در آن، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

کیمل: چند سوال. نمی‌دانم که شما امکان جواب دادن به آن‌ها را دارید یا خیر، اما در هر حالت، تک‌تک‌شان را می‌پرسم. سؤال اول: آیا کار ما قطعا با وایت‌واکرها تمام شده است؟

دیوید بنیاف (پس از کمی نگاه انداختن وایس به او در انتظار پاسخ دادنش): ما قرار نیست به این سؤال جواب بدیم.

کیمل: پس نمی‌توانید. آیا برن می‌دانست که آریا شاه شب را خواهد کشت؟

دن وایس: ممکن است.

کیمل: آیا بالاخره یک نفر تخت آهنین را خواهد گرفت؟

دن وایس: ممکن است.

مطابق عکس‌ها و تیزر به نمایش‌درآمده، قسمت قابل توجهی از اپیزود بعدی سریال که کیت هرینگتون و امیلیا کلارک هم برای از راه رسیدنش هیجان دارند، در بارانداز پادشاه (King’s Landing)، جریان خواهد داشت؛ قسمتی که احتمالا منجر به شکل‌گیری نزاعی مابین سرسی لنیستر و یورون گریجوی و The Golden Company علیه دنریس تارگرین و جان اسنو می‌شود و فضا را برای جنگی بزرگ‌تر در اپیزود پنجم، مهیا می‌سازد. صحبت‌های بالا هم پاسخ قطعی سوالات من و شما را شامل نمی‌شوند. اما آیا بدون هیچ‌گونه اطمینان‌بخشی، درصد احتمال بازگشتنِ وایت‌واکرها را همچنان روی عدد یک یا کمی بالاتر از آن نگه می‌دارند؟ قطعا.

از دست نده:  ۳۱ مارس ۲۰۱۹ تاریخ شروع فصل دوم سریال بری - Barry

قسمت چهارم فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت – گیم آف ترونز – Game of Thrones یا همان هفتاد و یکمین قسمتِ آن تا به امروز، راس ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ به وقت ایران، پخش خواهد شد. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها