• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • فصل نهم بازی فورتنایت – Fortnite و تغییرات مهم آن

فصل نهم بازی فورتنایت – Fortnite و تغییرات مهم آن

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فصل نهم بازی فورتنایت - Fortnite و تغییرات مهم آن

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی فورتنایت – Fortnite سعی کرده است فصل به فصل، محتویات هیجان‌انگیز و ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار بدهد. از حالت‌های محدود گرفته تا محتویات بتل‌پس و تغییرات نقشه‌ی بازی که هرکدام دستخوش تغییرات می‌شوند. پس از تصاویر مختلفی که اپیک گیمز از فصل نهم فورتنایت منتشر کرد، پنجشنبه ظهر بالاخره فصل هشتم با یک آپدیت در دسترس کاربران قرار گرفت. در انتهای فصل هشتم مشاهده کردیم که آتش فشان داخل بازی فعال شد و Tilted Towers و Retail Row نابود شدند. حال این رویداد داستانی، به داستان فصل نهم متصل شد.

فصل نهم بازی فورتنایت - Fortnite و تغییرات مهم آن

همان‌طور که حدس زده‌ می‌شد، در فصل نهم شاهد حال‌وهوای زمان آینده در بازی هستیم. دو تن از کاراکترهای بازی برای زنده ماندن از گذازه‌های آتش‌فشان Tilted Towers، وارد پناهگاه شدند و پس از سالیان سال، کاراکترهای جدید این مخفی‌گاه را پیدا کردند و حال به‌جای Tilted Towers، در فصل نهم شاهد محیط جدیدی به نام Neo Tilted هستیم که حال و هوای آینده را به‌خود گرفته است. از دیگر تغییرات مهم نقشه بازی در فصل نهم هم می‌توان به‌ منطقه‌ی Retail Row اشاره کرد که جای خود را به Mega Mail داده است. در جریان فصل‌های جدید فورتنایت، بتل‌ پس‌ تازه‌ای هم در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند. اپیک گیمز فصل به فصل سعی می‌کند محتویات جدیدی را در جریان بتل‌پس، ارائه دهد. برای مثال در فصل نهم تمامی کاراکترها، دارای ظاهر متفاوتی هستند یا اینکه با دریافت چالش‌های مختلف، آیتم‌هایی نظیر شنل یا کوله پشتی‌های مخصوصی را کاراکتر مورد نظر آزاد می‌کنید.

از دست نده:  ممنوعیت بازی کردن بازی‌های فورتنایت - Fortnite و پابجی - PUBG در عراق

فصل نهم بازی فورتنایت - Fortnite و تغییرات مهم آن

با خرید بتل‌پس فصل نهم دو کاراکتر به نام‌های سنتینال و راکس را دریافت خواهید کرد. از دیگر محتویات منحربه‌فرد بتل‌پس با حال‌وهوای فصل نهم هم می‌توان به Emoteهای جدید، رقص و حیوان‌های مکانیکی اشاره کرد. همچنین جدا از چالش‌های هفتگی و چالش‌های روزانه، در فصل نهم بازی فورتنایت – Fortnite شاهد اضافه شدن چالش‌های جدیدی به نام Fortbyte هستیم. در جریان فورتباید که به تعداد روزهای فصل نهم است، بازیکنان باید چیپ‌های الکترونیکی را در نقاط مختلف نقشه بازی جمع‌آوری کنند. در انتها و پس از جمع‌آوری تمامی قطعات، تصویری از داستان فصل نهم را مشاهده می‌کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو کامل توضیحات بتل‌پس فصل نهم را در سه گوش تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدا از محتویات بتل‌پس فصل نهم بازی فورتنایت – Fortnite و تغییرات نقشه‌ی بازی، از نظر گیم‌پلی هم بازی فورتنایت – Fortnite با آپدیت روز پنجشنبه دستخوش تغییراتی شده است. اولین و اصلی‌ترین تغییر در گیم‌پلی و سلاح‌های بازی، حذف اسلحه پرکاربرد Pump Shotgun از بازی فورتنایت است. البته این سلاح جای خود را به اسلحه Combat Shotgun داده است که از نظر عملکرد، شباهت بسیاری به پامپ شاتگان دارد. همچنین بازیکنان می‌توانند به‌جای برداشتن ۶ عدد شیلد کوچک، ۱۰ عدد شیلد کوچک را در Inventory خود قرار بدهند. جدا از این موارد، می‌توان به تونل‌های بادی هم اشاره کرد که در نقشه‌ی بازی قرار داده شده‌اند. این تونل‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مسافت مورد نظرشان را سریع‌تر از قبل طی کنند و گیم‌پلی بازی و نبردهایی با استراتژی‌های جدیدی را هم شاهد خواهیم بود. فصل نهم بازی فورتنایت – Fortnite با تغییرات بسیاری همراه بوده است و تغییراتی هم روی رابط کاربری بازی اعمال شده است. بااین‌حال با مراجعه به اینجا می‌توانید جزئیات به‌روزرسانی روز پنجشنبه را به‌صورت کامل مشاهده کنید. از میان حالت‌های محدود این فصل هم می‌توان‌به Trios، Solid Gold و One Shot اشاره کرد. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها