• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • لو رفتن داستان فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame و کتک خوردن فردی در هنگ‌کنگ

لو رفتن داستان فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame و کتک خوردن فردی در هنگ‌کنگ

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
لو رفتن داستان فیلم اونجرز: پایان بازی - Avengers: Endgame و کتک خوردن فردی در هنگ‌کنگ

این روزها هیاهوی فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame تمام دنیا را زیر سایه خود قرار داده است و با اکران فیلم انتقام جویان: بازی پایانی، طرفداران این مجموعه در سراسر جهان منتظر تماشای آن هستند. در همین حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اتفاقی عجیب در یکی از سالن‌های نمایش فیلم واقع در هنگ‌کنگ رخ داده و فردی به علت لو دادن ماجراهای فیلم، از طرف سایر تماشاچیان مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش Asia One، این ماجرا درکنار سالن سینمایی در خلیج کازوی در هنگ‌کنگ اتفاق افتاد و درحالی‌که علاقمندان فیلم در صف ایستاده و منتظر شروع سانس بعدی بودند، فردی شروع به لو دادن ماجراهای آن با صدای بلند کرده و بخشی از مهم‌ترین اتفاقات فیلم را به گوش افراد داخل صف رسانده است. بعد از آن هم درگیری ایجاد شده و افراد به سمت این فرد حمله‌ور شده و او را کتک زده‌اند.

البته Asia One به این نکته هم اشاره کرده است که این قضیه هنوز به شکل ۱۰۰٪ تأیید نشده، ولی اخبار زیادی از آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که باعث می‌شود احتمال رخ دادن آن را زیاد بدانیم. هرچند حمله به یک فرد به خاطر لو دادن داستان یک فیلم کار پسندیده‌ای نیست، ولی این موضوع را هم باید در نظر گرفت که طرفداران فیلم‌های مختلف مدت‌ها برای تماشای آن‌ها صبر می‌کنند و هرگز دوست ندارند قبل از تماشای فیلم، از نکات مهم آن مطلع شوند؛ مخصوصاً فیلمی چون فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame که جدیدترین اثر دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) است و به داستان‌هایی که سال‌ها در طول ۲۱ فیلم دنبال کرده‌ایم، پایان خواهد داد.

از دست نده:  معرفی و دانلود انیمیشن کوتاه Spider-Ham: Caught in a Ham

باکس آفیس: اونجرز: پایان بازی - Avengers: Endgame به دنبال شکستن رکورد فروش آواتار

جو و آنتونی روسو – برادران روسو –، کارگردان‌های فیلم هم پیش از این از طرفداران مارول درخواست کرده بودند پس از تماشای فیلم، ماجراهای آن را برای سایرین لو ندهند:

می‌دانیم که خیلی از شماها در این سال‌ها وقت و انرژی و عشق و علاقه خود را صرف دنبال کردن داستان‌های این مجموعه کرده‌اید و بنابراین از شما درخواستی داریم. لطفاً بعد از اینکه فیلم اونجرز: پایان بازی را تماشا کردید، داستان آن را برای سایر لو ندهید، همان‌طور که دوست ندارید سایر هم ماجراهای فیلم را برای شما لو بدهند. این را به یاد داشته باشید که تانوس همچنان سکوت شما را درخواست می‌کند.

به علت اهمیت بالای داستان این نسخه و اتفاقات بزرگی که در آن رخ می‌دهد، شرکت والت دیزنی و استودیو مارول هم از همگان درخواست کرده‌اند مراقب لو نرفتن فیلم باشند و حتی هشتگی تحت عنوان DontSpoilTheEndgame در شبکه‌های اجتماعی داغ شد که علاقمندان مارول آن را پیش از اکران فیلم به کار می‌بردند.

حدود یک ماه قبل هم جو روسو در همین زمینه به Box Office Pro گفته بود:

این فیلم حتی از نسخه قبلی هم چیزهای بیشتری برای لو رفتن دارد.

فرهنگ ما به سمتی رفته است که می‌خواهیم همه‌چیز را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست آوریم و باتوجه‌به متصل شدن کل دنیا ازطریق شبکه‌های اجتماعی، تبادل اطلاعات در کسری از ثانیه رخ می‌دهد. بنابراین اگر در طول ۱۰ سال گذشته ماجراهای این مجموعه را دنبال کرده‌اید، از شما می‌خواهم از ورود به جاهایی که احتمال لو رفتن فیلم وجود دارد خودداری کنید و تا می‌توانید خود را از آن‌ها دور نگه دارید.

شاید بهترین کار این باشد که در همان نمایش افتتاحیه و روزهای اول به سراغ تماشای فیلم بروید، چرا که مطمئن هستم بلافاصله بعد از اولین نمایش‌های فیلم، اینترنت پُر از بحث‌های مختلف در این زمینه خواهد شد.

به نظر می‌رسد دوست‌داران اونجرز هم به توصیه برادران روسو توجه کرده‌اند و با اینکه هنوز زمان زیادی از نمایش فیلم نگذشته است، شاهد انتشار آمار خیره‌کننده‌ای از آن در سراسر دنیا هستیم و فیلم توانسته است در نمایش اولیه خود در روز پنج‌شنبه، ۶۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و بالاتر از محصول دیگر دیزنی یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens قرار بگیرد که رکورد قبلی را در این زمینه با ۵۷ میلیون دلار در اختیار داشت. منبع: زومجی/

از دست نده:  انتشار تصویر جدید از فیلم اونجرز: پایان بازی - Avengers: Endgame

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها