• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل ۹PM Football Managers

معرفی و دانلود بازی موبایل ۹PM Football Managers

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

بازی موبایل ۹PM Football Managers اثری در سبک ورزشی است که تعریف جدیدی از شبیه سازی مدیریت یک تیم فوتبال ارائه می‌کند. شما در این بازی اندروید می‌توانید به شیوه‌های جدید تیم خود را در اختیار بگیرید و با پیاده‌سازی تفکرات خود به قهرمانی در لیگ‌ها و جام‌های مختلف برسید. استودیو UNCOSOFT به‌خوبی می‌داند که چطور اثری جذاب به همراه المان‌های همیشگی ارائه کند و توانسته است که نظر مخاطبین را با بازی فوتبال خود جلب کند.

مهم‌ترین مشخصه‌ بازی آیفون ۹PM Football Managers در ارائه متدهای جدید مدیریت یک تیم فوتبال و هدایت آن به سمت قهرمانی است. سازندگان ابزارها و المان‌های بیش‌تری را نسبت به آثار مشابه در اختیار شما قرار داده‌اند و می‌توانید برای مدت زمان بیش‌تری با تیم خود همراه شوید. شما هر شب ساعت ۹ شب بازی خواهید داشت و نتیجه تلاش روزانه خود را به‌دست می‌آورید. از سال ۱۹۸۶ که تاریخ تاسیس باشگاه شما است باید تلاش کنید و در لیگ‌های مختلف حضور داشته باشید. ساخت یک باشگاه تنها شروع کار است و برای رسیدن به موفقیت‌های بیش‌تر باید روی مدیریت صحیح و استفاده از منابع دقیق تمرکز داشته باشید. شخصی‌سازی تیمی در حالت پیشرفته در اختیار شما قرار دارد و از لوگو باشگاه تا ساختمان‌های در اختیار تیم را می‌توانید مدیریت کنید. این موارد ممکن است که ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما در واقع تاثیر زیادی در رفتار حرفه‌ای باشگاه دارد و می‌تواند در لیگ‌های حرفه‌ای به شما کمک کند. یقینا این اثر را می‌توان در زمره بهترین بازی های اندروید و آیفون قرار داد و تجربه آن را برای علاقه‌مندان مربیگری بسیار ارزشمند دانست. قدم‌های اولیه بسیار مهم هستند و حتما باید در انتخاب نام باشگاه و برخی از مسائل گرافیکی با دقت عمل کنید. در چیدمان زمین تمرین و آکادمی‌های باشگاه سخت‌گیر باشید و سعی کنید که چیزی دقیقا باب میل‌تان را طراحی کنید. سیستم‌های بازی با انیمیشن‌ها ساده و ابتدایی به نظر می‌رسند، اما در واقع بسیار کامل و حرفه‌ای هستند و همه چیز را پوشش می‌دهند. شما حتی می‌توانید شهر باشگاه خود را تغییر دهید و زیباسازی موردنظر خود را در آن انجام دهید. به اعداد و ارقام در هنگام تمرین‌ها و خرید اقلام مختلف دقت کنید و سعی کنید که قرادادهای عاقلانه و سودمندی برای باشگاه اتخاذ کنید. همه این موارد از وظایف اساسی شما است.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی اندروید Monster Duo: Match and Snap Adventure

معرفی و دانلود بازی موبایل 9PM Football Managers

شما در ادامه فرصت حضور در لیگ‌های حرفه‌ای را خواهید داشت و می‌توانید جوایز ویژه‌ای دریافت کنید. رقابت‌های فوتبال هر شب برگزار می‌شود و هر شب می‌توانید به لیگ‌های بالاتر صعود کنید. توجه داشته باشید که بازی آنلاین است و بهترین مربیان از سرتاسر جهان در بازی حضور دارند؛ بنابراین چالش در بالاترین سطح از همان ابتدا انتظار شما را در بازی موبایل ۹PM Football Managers می‌کشد و قرار نیست که صرفا با سیستم‌های خودکار با ماژول‌های ثابت روبه‌رو باشید. رفته رفته ترکیب اصلی تیم برای‌تان آشکار می‌شود و می‌توانید با انجام رقابت‌های مختلف بهترین راندمان عملکردی را از بازیکنان خود بگیرید. البته که انجام تمرینات مختلف و رسیدن به تغذیه بازیکنان هم می‌تواند تاثیر زیادی در نیروی آن‌ها داشته باشد. هر قدر که عملکرد روزانه شما بهتر باشد، می‌توانید تعداد گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانید.

شما نقطه قوت تیم‌تان محسوب می‌شوید و باید معمولی‌ترین بازیکنان را در فرم ایده‌آل‌شان قرار دهید و ارنج تیم را تعیین کنید. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی کاملا متفاوت با آثار مشابهی همچون Top Eleven است و حس و حال واقعی‌تری به رقابت‌ها می‌دهد. می‌توانید به آمارهای مختلف در طی فصل‌ها دسترسی داشته باشید و عملکرد تیم خود را به‌صورت کلی مشاهده کنید. این آمار به شما کمک می‌کند که به عنوان مدیر بالاسر تیم‌تان باشید و عناصر ضعف را از تیم خود دور کنید. تاکتیک درست باید طوری باشد که بهترین عملکرد را به تیم شما بدهد و توانایی ماندگاری تا پایان فصل را هم داشته باشد.

معرفی و دانلود بازی موبایل 9PM Football Managers

در یکی از بهترین بخش‌های بازی ۹PM Football Managers می‌توانید دوستان خود را به بازی اضافه کنید و با آن‌ها رقابت کنید. یقینا این بخش به مانند سایر بازیکنان آنلاین حس جنب و جوش خاصی دارد، اما به دلیل اینکه در فضای صمیمی‌تری برگزار می‌شود می‌تواند علاقه بیش‌تری در بازیکنان ایجاد کند. در حین بازی‌ها می‌توانید استعدادها را شناسایی کنید و با دقت به عملکرد آن‌ها دقت کنید. گزارشی از جلسات مدیریتی به شما ارسال می‌شود و می‌توانید دستورات لازم را در ادامه ارسال کنید. در بخش فیزیکی بازی می‌توانید امکانات باشگاه را مدیریت کنید و ورزشگاه بهتر و با گنجایش بیش‌تری برای تیم خود بسازید. این مسائل در بلند مدت تاثیر عالی روی تیم شما دارد و اسپانسرها هم با علاقه بیش‌تری به سمت شما می‌آیند.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Pinball Fantastic

بازی ۹PM Football Managers آن‌قدر در بخش‌های مختلف کامل و هیجان انگیز است که فرصتی برای پرداختن به نقطه ضعف‌هایش باقی نمی‌گذارد. شما می‌تواند مدت‌ها با تیم خود سرگرم شوید و در طی سال‌های مختلف باشگاه خود را در عرصه‌های جهانی به محبوبیت برسانید. خلاقیت داشته باشید و سعی کنید که در بین بهتریم مدیران جهان قرار بگیرید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی موبایل اندروید ۹PM Football Managers از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون ۹PM Football Managers از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها