• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel

معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel

بازی موبایل Dad Jokes Duel اثری تعاملی است که در آن به یک نفر دیگر نیاز دارید تا با شما همراه شود و چالش گوش دادن به طنز و نخندیدن را با شما انجام دهد. استودیو Theedo Developers به همین سادگی این بازی اندروید را منتشر کرده است و از خانواده‌ها می‌خواهد که در دورهمی‌های خودشان این بازی را باهمدیگر انجام دهند.

یکی از بازی‌های ساده‌ای که شاید خیلی از ماها در کودکی آن را تجربه کرده باشیم، چالش نشستن جلوی هم و خیره شدن به چشمان همدیگر است. در این حالت اولین کسی که بخندد بازنده می‌شود و میزان مقاومت افراد و راحت بودن آن‌ها سنجیده می‌شود. حال یک بازی جذاب و مفرح به نام Dad Jokes Duel منتشر شده است که البته باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا تجربه بهتری را کسب کنید. در این بازی آیفون شما باید یک نفر دیگر را پیدا کنید تا روبروی‌تان بایستد و سپس روند بازی را شروع کنید. هر بار یک طنز روی صفحه نقش می‌بندد و یک نفر آن را می‌خواند؛ حال کسی که بتواند خنده خودش را نگه دارد و برنده است و یک امتیاز مثبت دریافت می‌کند.

این بازی در امتیاز ۱۰ به پایان می‌رسد و می‌توانید راند جدید را با نفری دیگر شروع کنید. خود بازی نشان می‌دهد که قرار است به شکل کم‌نظیری یک بازی موبایل را به‌صورت تعاملی و آن‌هم در دنیای واقعی تجربه کنید. ایده‌ای که بسیار ساده به‌نظر می‌رسد، اما در عین حال می‌تواند جز بهترین بازی های اندروید و آیفون باشد. این بازی را می‌توانید در دورهمی‌های مفرج خود تجربه کنید و شادی و نشاط را به خانه بیاورید. البته همان‌طور که گفته شد تمامی طنز‌ها به زبان انگلیسی است و بهتر مخاطب‌های بهتری را برای انجام چالش با آن‌ها دعوت کنید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل معمای ریاضی - Calculator 2: The Game

معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel

بیش از ۳۰۰ طنز برای بازی در نظر گرفته شده است که سطوح مشخصی دارند. سازندگان ادعا می‌کنند که هنوز هم به دنبال طنز‌های بیش‌تری هستند و در ادامه این طنز‌ها به بازی اضافه می‌شوند. در هر راند به شکل تصادفی می‌توانید طنز‌های بیش‌تری را تجربه کنید و مطمئنا برای‌تان تازگی خواهد داشت. این بازی را از دست ندهید چرا که علاوه بر تجربه یک بازی سرگرم کننده، می‌توانید با آن روی مهارت زبان خود هم کار کنید و عبارات و لغات بیش‌تری را یاد بگیرید.

معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel

در تجربه ابتدایی بازی موبایل Dad Jokes Duel متوجه شدیم که نه‌تنها کاربران باید به اینترنت متصل باشند، بلکه حتما باید از یک سرویس گذر از فیلتر هم استفاده کنید تا امکان اتصال به سرورهای بازی را داشته باشید. بهرحال بازی ممکن است شامل ایرادی باشد و یکی از آن‌ها مطمئنا عدم پشتیبانی از قابلیت بازی همزمان روی دو گوشی است تا بازیکنان بتوانند همزمان طنز‌ها را روی گوشی خود داشته باشند و آن را بخوانند. محیط گرافیکی بازی هم بسیار ساده است و با کشیدن صفحه می‌توانید راند‌ها را تغییر دهید. در بالای هر صفحه هم می‌توانید امتیازها را ثبت کنید و وقتی که به ۱۰ رسیدید، بازی برنده را مشخص می‌کند.

بازی موبایل Dad Jokes Duel ایده بسیار ساده‌ای است که می‌تواند گرای خوبی برای بازی‌سازان ایرانی باشد تا نسخه وطنی آن را ارائه کنند. این عنوان را برای اولین بار می‌توانید به‌صورت تعاملی و با هر کس که دوست داشتید انجام دهید. در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی خود هم می‌توانید به سادگی سرگرم شوید و فضای مفرحی را در یک جمع برقرار کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت و نصب کنید.

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان فیفا 20 و چهارمین صدرنشینی متوالی
دانلود بازی Dad Jokes Duel از گوگل پلی استور دانلود بازی Dad Jokes Duel از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها