• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Full Metal Monsters

معرفی و دانلود بازی موبایل Full Metal Monsters

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Full Metal Monsters

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی آنلاین و رقابتی رفته‌ایم؛ اثری که در ظاهر شباهت بسیاری به بازی‌های رقابتی تیمی دارد، اما تیم سازنده سعی کرده است با استفاده از المان‌های جدید، تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. بازی اندروید Full Metal Monsters، یک بازی آنلاین تیمی است که در جریان آن، بازیکنان با استفاده از دایناسورها و هیولاهای مختلف، به رقابت با سایر بازیکنان می‌پردازند. بازی موبایل Full Metal Monsters فاقد بخش داستانی است و از همان ابتدا بازیکنان وارد بخش چندنفره می‌شوند.

معرفی و دانلود بازی موبایل Full Metal Monsters

با شروع بازی موبایل Full Metal Monsters یک بخش آموزشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این بازی موبایل یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش تعبیه شده است که بازیکنان ازطریق آن می‌توانند دایناسور خود را حرکت دهند. همچنین یک دکمه هم در سمت راست قرار گرفته است که بازیکنان می‌توانند با آن شلیک کنند. البته یک آنالوگ هم در سمت راست وجود دارد که وظیفه‌ی تغییر زاویه دوربین را برعهده دارد، اما کاربران این امکان را دارند تا از آن به صورت ترکیبی با دکمه‌ی شلیک استفاده کنند تا دشواری هدایت بازی افزایش پیدا نکند. در این میان هر دایناسور و هیولای بازی اندروید Full Metal Monsters هم مهارت‌های مخصوص به خودش را دارد که دکمه‌ی مخصوص به آن هم تعبیه شده است. برای مثال اولین دایناسور بازی می‌تواند بپرد. این درحالی است که دومین دایناسور قابلیت Dash کردن روبه‌جلو دارد. از دیگر قابلیت‌های دایناسورها هم می‌توان به پرواز کردن اشاره کرد. سوال اصلی در بازی Full Metal Monsters این است که چه المانی باعث خاص شدن نبردها و مبارزات شده است. یگی از سبک‌های محبوب رقابتی، سبک ماشین جنگی یا Vehicular Combat است. تیم سازنده از این مورد بهره برده و از دایناسورها به‌ عنوان وسیله نقلیه‌های مجهز به سلاح‌های گرم استفاده کرده است. به عبارتی جدا از مهارت‌های ویژه، هر دایناسور سلاح مخصوص به خودش را دارد. بعضی از دایناسورها از سلاح‌های رگباری و بعضی دیگر از موشک‌اندازها استفاده می‌کنند.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

معرفی و دانلود بازی موبایل Full Metal Monsters

نحوه‌ی رقابت در بازی هم بدین صورت است که بازیکنان در تیم‌های پنج نفره قرار می‌گیرند و ساختار بازی هم به‌صورت Elimination انجام می‌شود. حال باید سعی کنید که در طول نبردها کشته نشوید، زیرا با یک بار مردن دیگر اسپاون نخواهید شد. هر تیمی که زودتر افراد تیم مقابل را از بین ببرد، برنده بازی خواهد بود. در این میان، یکی از دیگر مواردی که تیم سازنده در آن عملکرد خوبی داشته است، بحث سرورهای بازی و سیستم Matchmaking است که بر اساس سطح بازیکنان انجام می‌شود. بازیکنان برای افزایش سطح‌شان باید مدام وارد رقابت با سایرین شوند. دایناسورهای بازی هم از طراحی و تنوع بالایی برخوردار هستند. بعضی از دایناسورها با توجه به سطح بازیکن‌ها آزاد می‌شوند و بعضی دیگر هم به واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. البته اکثر دایناسورها از نظر آسیب‌رسانی یکسان هستند و دایناسورهای مختلف صرفا ظاهرشان و ویژگی‌هایی که در دسترس کاربر قرار می‌دهند، متفاوت است.

در این میان بد نیست به پرداخت‌های درون برنامه‌ای مربوط به خرید دایناسورها و همچنین ویدیوهای تبلیغاتی هم اشاره کرد که امکان دارد در طولانی مدت بازیکن را آزار دهد. جدا از این موارد، بازی اندروید Full Metal Monsters تجربه‌ی خوبی در میان بازی‌های آنلاین رقابتی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. همچنین سه گوش به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

دانلود بازی Full Metal Monsters از گوگل پلی استور

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها