• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits

معرفی و دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی داستان محور رفته‌ایم؛ اثری که به واسطه‌ی کاراکترها و داستان نیمه اساطیری‌اش سعی دارد مخاطبان را وارد ماجراجویی هیجان‌انگیزی کند. بازی اندروید و آیفون NyxQuest: Kindred Spirits یک بازی ماجراجویی است که داستان آن در دوران باستانی یونان روایت می‌شود. داستان بازی آیفون و اندروید NyxQuest: Kindred Spirits از این قرار است که ایکاروس رویای پرواز کردن دارد و روزی متوجه می‌شود که ازطریق بال‌هایی که به او داده شده است، می‌تواند پرواز کند. ازاین‌رو به سرزمینی جدید در بالای ابرها می‌رسد؛ جایی که دختری به نام نیکس در آن‌جا زندگی می‌کرد. پس از روزها و ماه‌ها دوستی، یک روز زمین (یونان) توسط آتشی از سمت خورشید مورد حمله قرار می‌گیرد. ایکاروس که در این حادثه بال‌های خود را از دست داده است، ناپدید می‌شود. حال نیکس برای پیدا کردن دوست خود، وارد زمینی می‌شود که دیگر چیزی از آن باقی نمانده است.

معرفی و دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits

در بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits بازیکنان در نقش نیکس ماموریت بزرگی دارند و آن هم چیزی جز پیدا کردن ایکاروس و فهیمدن راز نابودی زمین نیست. گیم‌پلی بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits به نحوی طراحی شده است که نیازی به بخش آموزشی عمیق و دقیقی ندارد؛ تنها یک سری از نکات بازی به صورت نوشته توضیح داده می‌شوند و بازیکنان در کسری از ثانیه می‌توانند آن‌ها را یاد بگیرند. در سمت چپ صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت‌تان دو دکمه مجازی طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند از این دکمه‌ها برای هدایت نیکس استفاده کنند. همچنین یک دکمه هم در سمت راست صفحه نمایش قرار داده شده است که ازطریق آن می‌توانید بپرید. البته پرش در بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits به چند شکل مختلف انجام می‌شود. نیکس به خاطر وجود بال‌هایش، پنج بار می‌تواند به بالا بپرد. همچنین اگر دکمه‌ی پرش را نگه دارید، می‌توانید مسافتی را پرواز کنید. حال باتوجه‌به موقعیت‌هایی که در آن قرار گرفته‌اید، می‌توانید از این ویژگی‌ها استفاده کنید. در این میان، سوال اصلی این است که آیا سازنده در بازی داستان محور NyxQuest: Kindred Spirits از چالش خاصی استفاده کرده است؟ گیم‌پلی بازی NyxQuest: Kindred Spirits جدا از سبک ماجراجویی‌اش، دارای المان‌های بازی‌های پلتفرمر هم هست.

از دست نده:  اضافه شدن کراس پلتفرم به بازی ان بی ای - NBA 2K Playgrounds 2

معرفی و دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits

یکی از ویژگی‌های بازی‌های پلتفرمر، معماهای محیطی و سکوبازی‌های مختلف است. بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits هم از این قاعده مستثنا نیست و بازیکنان برای پیشرفت در بازی باید معماهای مختلفی را حل کنند. البته این معماها ساختار بسیار ساده‌ای دارند و قرار نیست بازیکنان را به چالش بکشند. برای مثال در بخشی از داستان قابلیت تکان دادن مجسمه‌های بزرگ بازی را پیدا می‌کنید. حال می‌توانید ازطریق تکان دادن مجسمه‌ها، راه خود را ادامه دهید. تنها موردی که شما را در بازی موبایل آیفون و اندروید NyxQuest: Kindred Spirits آزار می‌دهد، تبلیغ‌های داخل بازی است؛ بدین صورت که پس از رسیدن به هر چک‌پوینت، یک ویدیو تبلیغاتی برای شما نمایش داده می‌شود. البته ویدیوها همانند سایر بازی‌ها نیست که تا انتهای آن را تماشا کنید، بلکه می‌توانید سریعا از آن‌ها خارج شوید. بااین‌حال NyxQuest: Kindred Spirits با طراحی‌ خاص، چالش‌هایش و همچنین داستان زیبایی که دارد، می‌تواند شما را برای چند ساعت سرگرم کند.همچنین سه گوش به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل NyxQuest: Kindred Spirits از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها