• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide

معرفی و دانلود بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰

چندی پیش در میان مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل که در زومجی منتشر شد، یک بازی کارتی و مبارزه‌ای معرفی شد که هدف شما مبارزه کردن با هیولاها بود. حال بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide هم شباهت زیادی به آن بازی قبلی دارد. شما در این بازی وظیفه دارید تا با استفاده از شخصیت قهرمانی که خودتان در ابتدا انتخاب می‌کنید، به مبارزه با هیولاها بپردازید و سرزمین خود را نجات دهید. بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide عمدتا به صورت تک نفره است و شما در بخش‌های بیشتر بازی باید طبق خط داستانی اصلی پیش بروید. بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide توسط استودیو بازی سازی One Up Plus Pty Ltd ساخته شده است. این بازی اندروید و آیفون کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۳۱۰ مگابایت دارد.

معرفی و دانلود بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide

ما در این بازی موبایل کارتی که داستان محور است، باید بیش از ۴۰ دشمن را شکست دهید و غرامت به دست بیاورید. همانطور که بالاتر هم گفته شد، شما در این بازی عمدتا باید تک نفره بازی کنید و نیازی نیست که حتما برای استفاده از آن به اینترنت متصل باشید. این بازی به صورت افقی در دستگاه موبایل شما اجرا می‌شود. شما در بازی آیفون Spellsword Cards: Demontide می‌توانید هویت واقعی خود را پیدا کنید. در طی خط داستانی اصلی این بازی، باید به دنبال اشیاء قیمتی و جادویی بگردید و آنها را جمع‌آوری کنید. در کمپین اصلی بازی، بعد از کمی پیش‌روی در داستان، شما می‌توانید شخصیت خود را ارتقاء دهید و از کارت‌های قدرتمندتری در بازی خود استفاده کنید. در این بازی ۷ کلاس اصلی وجود دارد که می‌توانید آنها را با هم ترکیب کنید. بیش از صدها کارت مختلف را می‌توانید با استفاده از جعبه‌ها، جایزه‌ها یا حتی فروشگاه خود بازی به دست بیاورید و گروه کارتی و مبارزه‌ای خود را تشکیل دهید.

از دست نده:  تریلر بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

بیش از ۵۰۰ کارت مختلف قابل جمع‌آوری در بازی وجود دارد که شما فقط در گیم پلی بازی می‌توانید آنها را به دست بیاورید. همانطور که بالاتر هم عنوان شد، در میان راه شما، بیش از ۴۰ دشمن قدرتمند مختلف وجود دارند که شما باید برای به پایان رساندن بازی، تمام آنها را شکست دهید. در دنیای فانتزی بسیار بزرگ بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide موارد بسیار زیادی برای کشف کردن وجود دارد. هر برخورد و رویارویی، شما را یک قدم نسبت به حل کردن اسرار و رازهایی که حول محور میراثتان وجود دارد، نزدیک می‌کند. شما باید رازی را کشف کنید که استاد شما در راه پنهان و حفظ کردن آن جان خود را از دست داد. با هر بار مبارزه، می‌توانید بیش از پیش، احترام و اعتماد ایالت و همچنین دیگر امپراطوری‌ها را به دست بیاوید. از آنجایی که این بازی سبکی کارتی دارد و شما هر حرکت را باید خودتان انجام دهید، به همین دلیل نحوه تصمیم گیری شما بسیار اهمیت خواهد داشت؛ زیرا سرنوشت آن مبارزه را تعیین خواهد کرد.

معرفی و دانلود بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide

بازی موبایل Spellsword Cards: Demontide در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. پرداخت درون برنامه‌ای یکی از بخش‌هایی است که در بازی‌های موبایل بسیار زیادی وجود دارد. شما با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. شما در این بازی می‌توانید با پرداخت پول واقعی، بازی را به طور کامل خریداری کنید و از مزایای به‌خصوص آن بهره ببرید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید و آیفون معرفی شده در وب‌سایت سه گوش نگاهی بیندازید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Z.O.N.A Shadow of Lemansk
دانلود بازی موبایل اندروید Spellsword Cards: Demontide از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Spellsword Cards: Demontide از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها