• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و ادامه صدرنشینی فیلم تگزاس ۲ و رکوردزنی متری شیش و نیم

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و ادامه صدرنشینی فیلم تگزاس ۲ و رکوردزنی متری شیش و نیم

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و ادامه صدرنشینی فیلم تگزاس 2 و رکوردزنی متری شیش و نیم

گیشه سینمای ایران به زودی میزبان فیلم‌های تازه‌ای خواهد بود. این فیلم‌ها در ابتدا در نوبت ماه رمضان و سپس در نوبت عید فطر اکران خواهند شد. گیشه سینمای ایران اکنون اما در حال گذراندن یک روال معمول است. در هفته گذشته فیلم تگزاس ۲، ساخته مسعود اطیابی در سومین هفته اکرانش روی پرده رفت. این فیلم سینمایی در هفته گذشته ۱۴۰ سینما در اختیار داشت. فیلم سینمایی تگزاس ۲ که ادامه تگزاس محسوب می‌شود در این هفته ۲ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان فروخت. فیلم تگزاس ۲ با بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی تاکنون به فروش کلی ۷ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان دست پیدا کرده است. این فیلم سینمایی احتمالا درآمد قابل توجه‌ای در گیشه کسب کند. فیلم تگزاس ۲ اما برای کسب این درآمد رقیبی جدی به نام سامورایی در برلین نیز دارد.

رتبه دوم این هفته در اختیار فیلم متری شیش و نیم، ساخته سعید روستایی است. متری شیش و نیم در هفتمین هفته اکرانش در ۱۷۷ سینما روی پرده رفت. این فیلم سینمایی در این هفته یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان فروخت. متری شیش و نیم با این حساب به فروش ۲۳ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان دست پیدا کرد.

این فیلم ایرانی اکنون با عبور از رحمان ۱۴۰۰ پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۸ است. فیلم متری شیش و نیم مدتی پیش از نظر ریالی از فیلم سینمایی فروشنده عبور کرده بود. این فیلم سینمایی حالا از نظر تعداد مخاطب نیز فروشنده، ساخته اصغر فرهادی را پشت سر گذاشته است. فیلم متری شیش و نیم تاکنون بیش از دو میلیون بیننده داشته است.

از دست نده:  تریلر فیلم ژن خوک

فیلم سینمایی چهار انگشت

رتبه سوم این هفته در اختیار فیلم چهار انگشت، ساخته حامد محمدی است. این فیلم سینمایی در هفتمین هفته اکرانش ۱۴۹ سینما در اختیار داشت. ساخته جدید حامد محمدی در این هفته ۵۹۴ میلیون تومان فروخت. مجموع درآمد این اثر حالا به ۹ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان رسیده است. فیلم چهار انگشت احتمالا آخرین هفته‌های فروش بالا را تجربه می‌کند.

فیلم زندانی ها ساخته مسعود ده نمکی

رتبه چهارم این هفته در اختیار ساخته جدید مسعود ده نمکی یعنی فیلم زندانی‌ها است. این فیلم سینمایی در این هفته ۱۱۴ سینما در اختیار داشت. ساخته جدید ده‌نمکی در این هفته ۳۹۹ میلیون تومان فروخته است. مجموع درآمد فیلم زندانی‌ها حالا به ۴ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است.

فیلم پیشونی سفید ۳

رتبه پنجم این هفته اما در اختیار فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳، ساخته سید جواد هاشمی است. این فیلم سینمایی که اکنون هفته هفتم اکران را پشت سر گذاشته است، در هفته گذشته ۱۵۲ سینما داشت. فیلم پیشونی سفید ۳ در این هفته ۳۱۶ میلیون تومان فروخته است. این فیلم سینمایی حالا به مجموع درآمد ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است. منبع: زومجی/

۱۰ فیلم پرفروش هفته سوم اردیبهشت سینمای ایران

ردیف نام فیلم هفته فروش هفتگی فروش کل
۱ تگزاس ۲ ۳ ۲,۱۷۵,۴۱۰,۰۰۰ ۷,۲۱۲,۹۳۱,۰۰۰
۲ متری شیش و نیم ۷ ۱,۴۲۶,۸۴۲,۰۰۰ ۲۳,۴۶۱,۰۹۶,۰۰۰
۳ چهار انگشت ۷ ۵۹۴,۹۱۵,۰۰۰ ۹,۸۸۱,۹۱۵,۰۰۰
۴ زندانی‌ها ۷ ۳۹۹,۲۹۰,۰۰۰ ۴,۲۸۶,۴۳۹,۰۰۰
۵ پیشونی سفید ۳ ۷ ۳۱۶,۴۶۰,۰۰۰ ۲,۷۴۰,۳۹۷,۰۰۰
۶ ژن خوک ۷ ۲۱۶,۴۶۳,۰۰۰ ۲,۹۷۵,۰۹۲,۰۰۰
۷ غلامرضا تختی ۷ ۱۶۴,۵۶۴,۰۰۰ ۱,۸۳۶,۱۵۴,۰۰۰
۸ آشغال‌های دوست داشتنی ۱۲ ۲۰,۹۰۹,۰۰۰ ۳,۷۷۵,۰۵۵,۰۰۰
۹ جن زیبا ۱۲ ۳,۲۵۲,۰۰۰ ۱,۱۴۱,۵۱۶,۰۰۰
۱۰ پارادایس ۱۵ ۲,۰۴۵,۰۰۰ ۴,۵۲۹,۴۷۶,۰۰۰
از دست نده:  انتشار اولین تریلر از فیلم سینمایی جمشیدیه
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها