• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و صدرنشینی فیلم تگزاس ۲ با بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و صدرنشینی فیلم تگزاس ۲ با بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و صدرنشینی فیلم تگزاس 2 با بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

با توقیف فیلم رحمان ۱۴۰۰ و استقبال مخاطبان از فیلم متری شیش و نیم، گیشه سینمای ایران در چند هفته اخیر در اختیار یک فیلم غیرکمدی بود. این هفته اما با رونق فروش جایگزین فیلم رحمان ۱۴۰۰، یعنی فیلم تگزاس ۲، سینمای ایران روند غالبش را از سر گرفت. منظور از این روند غالب، صدرنشینی یک فیلم کمدی در گیشه است. فیلم تگزاس ۲ در این هفته ۹۶ سینما در اختیار داشت. فیلم تگزاس ۲ در این هفته که دومین هفته اکرانش محسوب می‌شود ۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان فروخت. ساخته‌ی مسعود اطیابی با این درآمد در صدر گیشه هفته گذشته ایستاد. فیلم تگزاس ۲ تاکنون به صورت کلی ۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان فروخته است.

رتبه دوم این هفته، در اختیار فیلم سینمایی متری شیش و نیم، ساخته سعید روستایی است. این فیلم ایرانی که مدتی پیش به پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران تبدیل شد، پس از چندهفته صدرنشینی، این هفته در مقام دوم ایستاد. فیلم متری شیش و نیم در ششمین هفته اکرانش ۱۸۳ سینما در اختیار داشت و یک میلیارد و ۹۵۲ میلیون تومان فروخت. فیلم متری شیش و نیم نسبت به هفته قبل افت فروشی حدودا یک میلیارد تومانی داشته است. ساخته جدید سعید روستایی تاکنون ۲۱ میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان فروخته است.

رتبه سوم این هفته به فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی تعلق دارد. این اثر در ششمین هفته اکرانش ۱۶۸ سینما در اختیار داشت. فیلم چهار انگشت در این هفته ۹۰۱ میلیون تومان فروخت. این فیلم سینمایی در مجموع ۹ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان فروخته است.

از دست نده:  مورد عجیب اکران ۹۷: کارگردان واقعی این فیلم‌ها کیست؟

فیلم سینمایی چهار انگشت

رتبه چهارم در اختیار ساخته جدید مسعود ده‌نمکی یعنی فیلم زندانی‌ها است. این فیلم سینمایی در ششمین هفته اکرانش در ۱۱۵ سینما به نمایش درآمد. کمدی زندانی‌ها که هومن برق نورد و بهنام تشکر را به عنوان بازیگر دارد تاکنون ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم سینمایی یکی از فیلم‌های کم‌فروغ ده‌نمکی در گیشه بوده است.

فیلم زندانی ها ساخته مسعود ده نمکی

رتبه پنجم این هفته، در اختیار فیلم پیشونی سفید ۳، ساخته سید جواد هاشمی است. این فیلم سینمایی نیز برای ششمین هفته روی پرده رفت. فیلم پیشونی سفید ۳ در این هفته ۱۵۳ سینما داشت و ۳۵۹ میلیون تومان فروخت. فیلم پیشونی سفید ۳ تاکنون ۲ میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان فروخته است.

فیلم پیشونی سفید ۳

سینمای ایران در روزهای آینده احتمالا میزبان فیلم‌های تازه‌ای خواهد بود. بنابر گزارش‌ها، نوبت اکران دوم نوروز به زودی آغاز خواهد شد. برخی نیز فیلم سینمایی دینامیت را به عنوان فیلم ماه رمضان اعلام کرده‌اند. گزارش‌های دیگر نیز از نوبت اکرانِ شلوغ عید فطر صحبت کرده‌اند. با توجه به برنامه‌های مطرح شده درباره فیلم‌های آینده سینماها، به نظر می‌رسد دوره زمانی مهم اکثر فیلم‌های در حال اکران در زمینه فروش (به‌جز فیلم تگزاس ۲) سپری شده است.

۱۰ فیلم پرفروش هفته دوم اردیبهشت سینمای ایران

ردیف نام فیلم هفته فروش هفتگی فروش کل (تا ۱۲ اردیبهشت)
۱ تگزاس ۲ ۲ ۲,۳۳۱,۳۴۷,۰۰۰ ۴,۹۲۲,۰۳۸,۰۰۰
۲ متری شیش و نیم ۶ ۱,۹۵۲,۹۲۱,۰۰۰ ۲۱,۹۳۱,۵۵۴,۰۰۰
۳ چهار انگشت ۶ ۹۰۱,۳۳۰,۰۰۰ ۹,۲۴۱,۴۶۵,۰۰۰
۴ زندانی‌ها ۶ ۴۹۲,۴۴۵,۰۰۰ ۳,۸۵۰,۷۴۰,۰۰۰
۵ پیشونی سفید ۳ ۶ ۳۵۹,۸۷۱,۰۰۰ ۲,۳۷۹,۵۰۶,۰۰۰
۶ ژن خوک ۶ ۳۳۵,۴۱۴,۰۰۰ ۲,۷۳۵,۱۰۴,۰۰۰
۷ غلامرضا تختی ۶ ۲۱۹,۱۴۳,۰۰۰ ۱,۶۶۲,۰۴۵,۰۰۰
۸ آشغال‌های دوست داشتنی ۱۱ ۲۳,۰۴۶,۰۰۰ ۳,۷۵۲,۶۴۸,۰۰۰
۹ هت تریک ۱۱ ۲,۸۷۰,۰۰۰ ۱,۵۶۳,۱۸۳,۰۰۰
۱۰ پارادایس ۱۴ ۲,۶۳۱,۰۰۰ ۴,۵۲۷,۳۹۶,۰۰۰
از دست نده:  فیلم ترسناک ما - Us جوردن پیل رکورد افتتاحیه فیلم‌های ترسناک را شکست

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها