• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • استورم رید در فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man

استورم رید در فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
استورم رید در فیلم مرد نامرئی - The Invisible Man

طبق گزارش سایت دِدلاین، استورم رید، بازیگر نوجوان آمریکایی که بازی در فیلم‌هایی چون A Wrinkle in Time(چین‌خوردگی در زمان)، ۱۲ Years a Slave (دوازده سال بردگی) و When They See Us (زمانی‌که آن‌ها ما را می‌بینند) شناخته می‌شود، به پروژهٔ جدید شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) و تیم بازیگری فیلم بازسازی مرد نامرئی – The Invisible Man پیوست. فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man در سال ۱۹۳۳ به کارگردانی جیمز ویل و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون گلوریا استوارت، کلود رینس و هنری تراورزساخته شد و روی پردهٔ سینما رفت. در آن سال مرد نامرئی – The Invisible Man توانست در میان «ده فیلم برتر» از نگاه روزنامه نیویورک تایمز قرار بگیرد و در سال ۱۹۳۴، در جشنواره فیلم ونیز از جیمز ویل بابت کارگردانی و ساخت این فیلم، «تقدیر ویژه» به عمل آمد.

حال لی ونل که یکی از خالقان مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) است و کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) از این مجموعه را نیز بر عهده داشته و سال پیش برای کارگردانی فیلم Upgrade (ارتقا) مورد توجه استودیوهای هالیوودی قرار گرفت، قرار است وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Invisible Man را بر عهده داشته باشد. بااین‌حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که یونیورسال قرار است با بلوم هاوس برای ساخت فیلم‌های جدید از دنیای هیولاهای کلاسیک همکاری کند؛ این فیلم شرکت یونیورسال پیکچرز برگفته از رمان اچ. جی. ولز است.

استورم رید در فیلم مرد نامرئی - The Invisible Man

استورم رید نوجوان در نسخهٔ بازسازی فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man، نقش شخصیتی با نام سیدنی را ایفا خواهد کرد که مادر خود را از دست داده است، ولی شخصیتی قوی بوده و از سن خود بالغ‌تر است. این شخصیت عاشق مد و دیدن جای جای جهان است.

استورم رید نوجوان در نسخهٔ بازسازی فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man، نقش شخصیتی با نام سیدنی را ایفا خواهد کرد که مادر خود را از دست داده است، ولی شخصیتی قوی بوده و از سن خود بالغ‌تر است

پیش از این اعلام شده بود که جانی دپ که پیش از این برای بازی در نقش مرد نامرئی در دنیای سینمایی Dark Universe (دارک یونیورس) قرارداد همکاری امضا کرده بود، دیگر قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. اما حضورالیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) در این فیلم قطعی شده است. ماس برای بازی در فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale نیز بازگشته و شاهد حضور او در فیلم ترسناک ما – Us به کارگردانی جردن پیل نیز هستیم. فیلم Shirley (شرلی) و فیلم The Kitchen (کیچن) دیگر فیلم‌های ماس در سال ۲۰۱۹ خواهند بود.

از دست نده:  فیلم ترسناک ما - Us و واکنش‌های منتقدان

 

پیتر کریمر، رئیس بخش تولید شرکت یونیورسال پیکچرز در مورد ساخت نسخهٔ بازسازی فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man چنین گفته است:

ازطریق روایتی سینمایی، هیولاهای کلاسیک دنیای یونیورسال بازسازی می‌شوند و هر بار کارگردانی جدید به این شخصیت‌ها جانی دوباره می‌بخشد. از بازگشت دوبارهٔ این هیولاها به پردهٔ سینما بسیار هیجان‌‌زده شده‌ایم و کار را به دست سازندگانی سپردیم که داستان‌گویی، عشق و علاقهٔ آن‌هاست. نسخهٔ بازسازی فیلم مرد نامرئی – The Invisible Man در ژانر وحشت خواهد بود و نه محدودیتی سنی برای آن در نظر گرفته شده است و نه کمبود بودجه خواهیم داشت.

آخرین نقش‌آفرینی استورم رید روی پردهٔ سینما مربوط‌به فیلم ماجراجویی، فانتزی، علمی، تخیلی و خانوادگی A Wrinkle in Time استودیو سینمایی والت دیزنی (Walt Disney Studios Motion Pictures) است که به‌دست ایوا دوورنی، کارگردان فیلم ۱۳th (سیزدهمین) و فیلم Selma (سلما) که بیشتر در زمینه مستندسازی فعالیت می‌کند، کارگردانی شده است. وی در این فیلم با بازیگرانی چون اپرا وینفری در نقش خانم ویچ، ریس ویترسپون در نقش خانم واتسیت، میندی کالینگ در نقش خانم هو، لوی میلر در نقش کالوین اوکیف، دریک مک کیب در نقش چارلز والاس موری، کریس پاین در نقش دکتر الکس موری، گوگو امبتا-را در نقش دکتر کیت موری، زک گالیفیاناکیس در نقش The Happy Medium،مایکل پنیا در نقش رد، اندره هلند در نقش رئیس جیمز جنکینز، روآن بلانشارد در نقش ورونیکا کیلی و بلامی یانگ در نقش کمزاتس وومن، همبازی بود؛ فیلمی که چندان مورد توجه منتقدان و تماشاچیان قرار نگرفت و با بودجهٔ بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری، تنها ۱۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها