• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • اضافه شدن کوله پشتی به بازی فال اوت ۷۶ – Fallout 76 با آپدیت جدید

اضافه شدن کوله پشتی به بازی فال اوت ۷۶ – Fallout 76 با آپدیت جدید

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
اضافه شدن کوله پشتی به بازی فال اوت 76 - Fallout 76 با آپدیت جدید

در هفته‌های اخیر، بازی فال اوت ۷۶ – Fallout 76 محتویات جدیدی را که بخشی از بسته‌ی الحاقی Wild Appalachia هستند دریافت می‌کرد و آخرینشان هم شامل دوربین و کیت‌های تعمیر می‌شد. هفته‌ی آینده خبری از شرکت بتسدا – Bethesda و محتویات جدید نخواهد بود، اما قرار است که از ۷ مه (مصادف با سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت) با برنامه‌های بزرگی برگردند و چیزهای بزرگ‌تری را به جدیدترین ساخته‌ی خود اضافه کنند. برای آماده‌سازی بازیکن‌ها تا زمان انتشار بسته دانلودی ۹ (با نام Ever Upwards نیز شناخته می‌شود)، بتسدا فعلاً دو عدد از ویژگی‌های این آپدیت را اعلام کرده است: کوله پشتی و انجمن جدیدی به نام Pioneer Scouts.

کاربرد کوله پشتی‌ها واضح است؛ حالا می‌توانید در این جهان کاملاً آنلاین و آخرالزمانی فال‌اوت ۷۶، فضای بیشتری برای ذخیره‌ و حمل آیتم‌ها داشته باشید. برای اثری که محوریت آن روی قدم زدن و برداشتن چیزهای مختلف بنا شده، این ویژگی بسیار برای بازیکن‌ها مفید خواهد بود.

باتوجه‌به پستی که بتسدا در بلاگ خود پیرامون جزییات این آپدیت منتشر کرده است، کوله پشتی‌ها قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توان چیزهایی را به آن‌ها اضافه کرد؛ مثلاً می‌توانید گنجایش آن‌ها را افزایش دهید و روکشی از زره را روی آن قرار دهید تا عایقی مقابل صدمه‌ها باشد. علاوه‌بر این، با اضافه کردن یک بخش مخصوص به کوله پشتی، می‌توانید غذاها را خنک نگه دارید تا برای مدت بیشتری از فاسد شدنشان جلوگیری شود. البته با اضافه کردن این حالات به کوله پشتی، بخشی از فضای آن اشغال شده و گنجایش افزوده برای ذخیره‌ی آیتم‌ها کاهش پیدا می‌کند. همچنین کوله پشتی‌ها در پشت لباس و زره‌ای که پوشیده‌اید نمایان است، مگر اینکه Power Armour را پوشیده باشید. بااین‌حال، مزایای کوله پشتی زیر آن لباس همچنان همراه بازیکن خواهد بود.

از دست نده:  تاریخ انتشار و جزییاتی از Sinner: Sacrifice for Redemption مشخص شد

اضافه شدن کوله پشتی به بازی فال اوت 76 - Fallout 76 با آپدیت جدید

ما انجمن Pioneer Scouts دقیقاً چیست و چه کسانی عضو آن هستند؟ بتسدا در پست خود در این مورد می‌نویسد:

انجمن دلیر Pioneer Scouts دارای سابقه‌ای طولانی در تأثیرگذاری روی کودکان منطقه‌ی آپالاشیا (Appalachia) است. [این تأثیر] باعث شده تا آن‌ها خود را ازطریق مأموریت‌هایی چون تزکیه نفس و اصلاح جوامعشان، ارتقاء دهند. اما بعد از آغاز «جنگ بزرگ» که باعث بی‌علاقگی کودکان به این موارد شد، تعداد اعضای طلایه‌دار این انجمن دچار سیر نزولی شد. بنابراین فلسفه حمایت از محرومان و اقلیت‌ها در این انجمن، حالا بخش زیادی را در بر می‌گیرد و تمام سنین می‌توانند عضو آن شوند.

با ورود به این انجمن، شما هم مثل کودکان باید سلسله مراتبی را طی کنید تا به درجات بالاتری برسید:

به‌عنوان یک بچه قورباغه [رنک اولیه در انجمن]، شما نیازمند هستید ثابت کنید که سبک زندگی این انجمن را پذیرفته‌اید. این اثبات هم ازطریق انجام فعالیت‌هایی به دست می‌آید که نمایان‌گر ارزش‌های اساسی آن‌ها باشد: مهربانی، کمک‌دهنده بودن، شجاع و مترقی. همچنین مدال‌هایی دریافت خواهید که نشان‌گر میزان مهارت شما در فعالیت‌های سنتی مثل شنا، تیراندازی [با کمان]، آشپزی، ورزش و… است. برای اندازه‌گیری رشد فردی، این مدال‌ها را می‌توانید به ماشین‌های مخصوص Pioneer Scout بدهید تا در ازایش آیتم‌هایی برای ارتقای سیستم C.A.M.P دریافت کنید و میزان وفاداری شما به این انجمن مشخص شود.

اضافه شدن کوله پشتی به بازی فال اوت 76 - Fallout 76 با آپدیت جدید

با این وجود، بتسدا در حال تلاش است تا وضعیت ناگوار بازی در زمان عرضه را با به‌روزرسانی‌های متعدد بهبود دهد؛ مثلاً با آپدیت‌هایی تجربه‌ی بازی را متعادل‌تر کرده و حالت Survival PvP را به آن افزوده است. این بازی هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس‌‌ باکس وان، پلی‌‌ استیشن ۴ و پی‌سی تجربه کنید. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها