• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بازی دث استرندینگ – Death Stranding : تریلر، تصاویر پشت صحنه و خرید

بازی دث استرندینگ – Death Stranding : تریلر، تصاویر پشت صحنه و خرید

  • توسط WentWorthMiller
  • ۴ سال قبل
  • ۴۷
تریلر جدید بازی دث استرندینگ - Death Stranding

[آپدیت ۰۸ آبان ۹۸] پس از شکل‌گیری شایعه‌های گوناگون، هیدئو کوجیما همان‌گونه که وعده داده بود، در نمایشگاه Paris Games Week 2019 از لانچ تریلر دث استرندینگ رونمایی کرد. تریلری که احتمالا عطش برخی افراد برای تجربه‌ی اثر مورد بحث را افزایش داده است.

 

پوستر بازی دث استرندینگ – Death Stranding

اطلاعاتی که مطابق گفته‌ی سران استودیو، شمارش معکوس طرفداران برای مواجهه با آن‌ها در روز بیست‌ونهم ماه مِی (مطابق ساعات رسمی کشورهای حاضر در دو قاره‌ه‌ی اروپا و آمریکا) یا ۳۰ مِی (مطابق ساعات رسمی کشور ژاپن) به پایان می‌رسید و دائما از صحبت درباره‌ی زمان مطلقا دقیق رسیدن‌شان به دستان مخاطبان، اجتناب می‌شد. ولی درنهایت، صبر طرفداران نتیجه داد و تریلر تازه و مورد انتظار این بازی که اشخاصی همچون نورمن ریداس، مدس میکلسن، تروی بیکر، لئا سیدو، لیندزی وگنر و تامی ارل جنکینز را در جایگاه بازیگران معرفی‌شده‌ی اصلی دارد، پخش شد. تریلری که البته سونی تقریبا ۲۴ ساعت قبل از ارائه‌ی آن، در صفحه‌ی رسمی پلی‌استیشن در پلتفرم توئیچ، به استقبالش رفت و به همین خاطر، مشغول پخش دوباره و دوباره‌ی تصاویر و اصواتی ناواضح و مرتبط با بازی دث استرندینگ – Death Stranding شده بود.


اطلاعات داستان بازی از گیم‌ پلی بازی دث استرندینگ – Death Stranding


بعد از انتشار اطلاعات بیشتر و ویدیویی کامل از گیم پلی بازی دث استرندیگ – Death Stranding بودیم. روز گذشته بود که هیدئو کوجیما و سایر کسانی که در استودیو کوجیما پروداکشنز مشغول ساخت این بازی هستند، علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار بازی در ۸ ماه نوامبر (۱۷ آبان ماه)، ویدیوها و اطلاعات جدیدی را نیز از این بازی مورد انتظار منتشر کردند. پس از آن‌که جدیدترین تریلر این بازی منتشر شد و در سه گوش نیز مشاهده کردید، بازهم سوالات بسیاری ایجاد شده یا از قبل باقی ماندند که نیاز به پاسخ داشتند. حال و براساس جدیدترین اخبار بازی، در یکی از وب‌سایت‌های پلی‌استیشن، تعدادی از این سوالات پاسخ داده شده و باعث روشن‌تر شدن فضای مبهم حاکم بر ویژگی‌های بازی شده است.

 

این اطلاعات که در شعبه‌ی انگلیسی وب‌سایت پلی‌استیشن منتشر شده‌اند، سعی در روشن‌تر ساختن برخی ابهامات و پاسخ برخی سوالات در مورد گیم‌پلی و داستان پیچیده‌ی بازی دارند. این اطلاعات در خصوص بخش داستانی بازی، بیشتر روی این مسئله تمرکز دارند که بازیکن قرار است در نقش یک قهرمان و ناجی، سعی در نجات یک ملت از هم گسسته و شکست خورده داشته باشد. این مأموریت به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه‌ی بازیکن، ترکیب می‌شود با سختی‌ها و دشواری‌هایی که در این راه باید به جان بخرد و علاوه‌بر حمل کردن وسایل سنگین و بسیاری که دارد، از خطرات و مسائلی که می‌تواند در یک بازی سبک جهان باز برای وی به‌وجود آید، جان سالم به‌در ببرد. در این وب‌سایت همچنین اشاره‌ای شده به موجوداتی که در ویدیوهای پیشین به‌صورت سایه‌وار حضور پیدا می‌کردند و به آن‌ها کلمه‌ی «Beached Things» نسبت داده شده که حالا مشخص شده که معادل همان کلمه‌ی کوتاه‌شده‌ی BTs هستند.

بازی دث استرندینگ - Death Stranding : تریلر، تصاویر پشت صحنه، اطلاعات و تاریخ انتشار

یکی دیگر از مواردی که در این وب‌سایت عنوان شده این است که بازی Death Stranding تاکید بر این جمله دارد که مرگ پایان کار نیست و از این‌رو در این بازی با حالت یا صحنه‌هایی که پیش‌تر در سایر بازی‌ها در مورد پایان بازی یا Game Over دیده‌ایم، رو‌به‌رو نیستیم. به‌جای رو‌به‌رو شدن با حالت کلیشه‌ای Game Over، در بازی Death Stranding با حالتی مواجه هستیم که در آن بازیکن در صورت کشته شدن، به دنیای مردگان رفته و باید برای بازگشت به دنیای اصلی مراحل و مأموریت‌هایی را انجام دهد. برای توضیح این حالت از این جمله استفاده شده که هر مردن یا کشته شدنی، تاوان و عواقبی در پی دارد که احتمالا به‌این معنی بوده که خودِ بازیکن یا دشمنان در صورت مردن، باید با وارد شدن به سرزمین سایه‌ها یا مردگان، با نتیجه‌ی مرگ خود رو‌به‌رو شوند. یکی دیگر از موارد جالبی که در این وب‌سایت به آن اشاره شده این است که در اغلب اوقات کشتن حریفان هرگز راه‌حل مناسبی نیست و به‌جای آن می‌توان از کارهای مخفی‌کاری و تاکتیکی برای رسیدن به اهداف خود در محیط‌هایی که پر از دشمن است استفاده کرد.

آخرین اطلاعاتی نیز که در مورد بازی Death Stranding در وب‌سایت Playstation UK منتشر شده بود، در مورد نحوه‌ی کار کردن سیستم آنلاین این بازی است که در آن بازیکنان می‌توانند به سایرین یا به اصطلاح مسافران (Travelers) کمک کنند. این سیستم به‌گونه‌ای کار می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین منابع، محل‌های امن و مسیرهای مطمئنی را که از آن عبور کرده‌اند، برای سایرین به اشتراک بگذارند تا علاوه‌بر تأمین کردن امنیت آنان در این مسیرهای پرخطر، شانس ساختن یک جامعه‌ی جدید را در محیط پساآخر‌الزمانی آمریکا برای آن‌ها فراهم کنند.

از دست نده:  حضور جنیفر لوپز، شارلیز ترون و کریس ایوانز در اسکار 2019 به عنوان میهمان

 

ساعاتی پیش از انتشار این اطلاعات و تصاویر جدید، صفحه‌ی پیش‌خرید بازی نیز به اشتباه برای مدتی کوتاه، باز شد. طوری که افرادی متفاوت که با اکانت آمریکایی از PlayStation Store استفاده می‌کنند، توانستند تصویر آن را در شبکه‌های اجتماعی با همگان به اشتراک بگذارند و این‌گونه بیش‌ازپیش، همگان را به رویارویی با اطلاعاتی غیرمنتظره در نمایش تازه‌ی بازی، امیدوار کردند. این صفحه‌ی پیش‌خرید رسمی، خبر از آن می‌دهد که همان‌طور که تئوری‌ها پیش‌بینی کرده بودند، شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی بازی بازی دث استرندینگ – Death Stranding خواهد بود. بخشی که در صورت پیش‌خرید اثر، می‌توانید در آن برای سر و شکل بخشیدن به سم پورتر بریجز (قهرمان اصلی بازی) از لوازمی طلایی همچون یک عینک یا کلاه با این رنگ، استفاده کنید. هرچند آن‌ها تنها هدایای اهداشده به شما نخواهند بود و در صورت پیش‌خرید اثر، یک تم اختصاصی متحرک از بازی برای پلی استیشن ۴ – PS4 و آواتار لودنس (نماد استودیوی کوجیما پروداکشنز) را هم برای تصویر پروفایل PSNتان، به دست می‌آورید.

بازی دث استرندینگ - Death Stranding : تریلر، تصاویر پشت صحنه، اطلاعات و تاریخ انتشار

اگر جزو طرفداران پروپاقرص بازی باشید، می‌دانید که تریلرهای پیشین آن تا این لحظه به ما اثبات کرده‌اند که «طلا» یا اشیائی با این رنگ، در جهان آن اهمیت ویژه‌ای دارند. آن‌قدر که هیولای زنده‌شده در تریلر پنجم و جنازه‌ی غیب‌شده در تریلر سوم بازی، صورت‌هایی طلایی‌رنگ داشتند و از قضا گیمرها نیز مطابق خواسته‌ی کارگردان بازی، شخصیت اجراشده توسط تروی بیکر را هم در این ساخته‌ی کوجیما، قبل از هر چیز با اسم «مردی با ماسک طلایی» صدا می‌زنند.


تریلر جدید Death Stranding و کاراکتر هارتمن


رفته رفته به عرضه بازی دث استرندینگ در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن ۴ نزدیک می‌شویم. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی، ناشر این بازی تریلر جدیدی را از بازی Death Stranding در دسترس کاربران قرار داده است. درواقع تریلر منتشر شده، هفته گذشته در جریان کامیک کان سن دیگو، برای شرکت کنندگان به‌نمایش گذاشته شده بود. در تریلر سینمایی دث استرندینگ که با محوریت کاراکتر هارتمن با بازی نیکولاس ویندینگ رفن منتشر شده، شاهد مکالمه وی با سم هستیم. همچنین وی در بخشی از ویدیو به‌ بازی دث استرندینگ اشاره می‌کند که ورود به این پروژه، او را به یک شخص پر مشغله تبدیل کرده است.

 


بازی Death Stranding نباید شوتر سوم‌ شخص نیست


به گفته‌ی کوجیما، دث استرندینگ قرار نیست یک بازی مخفی‌کاری باشد و همچنین لقب «شوتر سوم‌شخص» مناسب این بازی نیست. کوجیما پیشتر نیز روی این مسئله تاکید زیادی داشت اما حالا باز هم به این موضوع اشاره می‌کند که اثر جدیدش ژانر جدیدی در میان بازی‌های اکشن است و نباید با استانداردها و  و معیارهای رایج در دنیای بازی‌ها آن را سنجید. به گفته‌ی او دث استرندینگ «بازی‌ای درباره رشته‌ها و اتصال» است و این حالت در تمامی بخش‌های بازی از مکانیک‌های گیم‌پلی گرفته تا داستان، شخصیت‌پردازی و ساختار جهان حفظ شده است. به گفته‌ی کوجیما، در دث استرندینگ یک سیستم اجتماعی گسترده خلق شده است که تجربه‌اش با هر بازی دیگری که تاکنون انجام داده‌اید متفاوت است.

بازی دث استرندینگ

کوجیما در گفته‌های خود سعی داشته تا ذات بازی و آنچه را که Death Stranding در واقع سعی در بیانش دارد توضیح دهد اما تا اینجای کار این مسئله برای طرفداران بسیار غیر واضح بوده است. خصوصا با نمایش‌هایی که تاکنون از گیم‌پلی بازی دیدیم. مکانیک‌های مخفی‌کاری، اکشن و تیراندازی سوم‌شخص در گیم‌پلی بازی دیده می‌شوند و برخی طرفداران بازی پیش‌بینی می‌کردند بازی به‌طور ویژه‌ای روی بخش‌های مخفی‌ کاری و تیر اندازی تمرکز داشته باشد. درست مانند اثر قبلی هیدئو کوجیما یعنی سری بازی پرطرفدار Metal Gear Solid. اما طبق صحبت‌های کوجیما، گویا قرار نیست سبک و سیاق سری متال گیر به بازی جدید وی نفوذ کند.

به‌خاطر اینکه سوالات مشابه را زیاد دریافت می‌کنم، باید این مسئله را مجددا تکرار کنم. Death Stranding یک بازی مخفی‌کاری نیست. مکانیک‌های معمول در آن وجود دارند اما دراصل بازی حتی نمی‌تواند اکشن تیراندازی سوم‌شخص نام بگیرد. با ترکیب کردن مفهوم ارتباط (رشته‌ها) این بازی قرار است یک ژانر جدید و کاملا متفاوت باشد. ژانری که می‌توان آن را بازی «اکشن رشته‌ای» (سیستم اجتماعی رشته‌ای) نامید.

کوجیما تلاش می‌کند انتظارات را از بازی جدیدش فراتر ببرد و طرفداران را متقاعد کند با اینکه مکانیک‌های معمول سایر بازی‌های اکشن در اثر جدید او دیده می‌شود، دث استرندینگ همچنان در چارچوب‌های ژانرهای معمول بازی‌های اکشن نمی‌گنجد. اگرچه هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم گیم‌پلی بازی دقیقا چیست و مکانیک‌های آن از چه قرار هستند، اما خبر خوب این است که فاصله‌ی چندان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده و حتی اگر کوجیما هم اطلاعات جدیدی از بازی منتشر نکند، به زودی خودمان به آن دسترسی پیدا خواهیم کرد.

از دست نده:  تریلر جدید بازی رومیزی بلادبورن - Bloodborne

اشتراک جدول زمانی روند ساخت بازی Death Stranding توسط کوجیما


کوجیما در حرکتی جالب، در توییت‌هایش از خط زمانی اتفاقاتی که در طی روند ساخت بازی رخ داد سخن می‌گوید. او در توییت اولش وقایع مربوط به شکل‌گیری استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) را نقل می‌کند و در توییت دوم از جزئیات همکاری‌اش با بازیگران و روند ساخته شدن بازی می‌نویسد. او در دسامبر سال ۲۰۱۵ کار خود را آغاز کرد و با تاسیس استودیوی کوچک و خلوتش نام کوجیما پروداکشنز را مجددا احیا کرد. سپس به استخدام و به‌کارگیری افراد متخصص پرداخت و برای بازی جدیدش به دنبال یک موتور گرافیکی گشت.

۲۰۱۵/۱۲/۱۶ – (۲۵ آذر ۱۳۹۴) – استودیوی کوجیما پروداکشنز ایجاد و جذب افراد متخصص آغاز شد

۲۰۱۶/۱ – (دی ۱۳۹۴) – آغاز جست‌وجو برای موتور گرافیکی

۲۰۱۶/۴ – (فروردین ۱۳۹۵) – ساخته شدن طرح گرافیکی Ludens

۲۰۱۶/۵ – (اردیبهشت ۱۳۹۵) – نقل‌مکان به دفتر جدید

۲۰۱۶/۶ – (خرداد ۱۳۹۵) – رونمایی از نخستین تریلر

۲۰۱۶/۷ – (تیر ۱۳۹۵) – معرفی تریلر کوجیما پروداکشنز

پاییز ۲۰۱۶ – (۱۳۹۵) – تصمیم‌گیری نهایی برای موتور گرافیکی

۲۰۱۷/۱ – (دی ۱۳۹۵) ساخت و ساز دفتر جدید به پایان رسید

اشتراک جدول زمانی روند ساخت بازی Death Stranding توسط کوجیما

علاوه بر این اطلاعات، کوجیما همچنین در توییت بعدی خود به تاریخ پیوستن اعضای کلیدی در روند ساخت بازی اشاره کرد و جدول زمانی ملاقات‌هایش با تیم اصلی بازیگران دث استرندینگ را به اشتراک گذاشت. به گفته‌ی کوجیما، او نورمن ریداس را در فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ ملاقات کرد و از او درخواست کرد که ایفای نقش شخصیت اصلی بازی Death Stranding را بر عهده بگیرد. پس از موافقت نورمن ریداس، آن‌ها تا ماه بعد از بدن و صورت او اسکن گرفتند و مدل شخصیت او را داخل بازی طراحی کردند تا بتوانند از آن برای ساختن نخستین تریلر استفاده کنند.

چند ماه بعد، کوجیما بازی را به مدس میکلسن نیز معرفی کرد و از او درخواست کرد به تیم بازیگران بازی بپیوندد. آن‌ها در ماه آگوست یکدیگر را ملاقات کردند و اعضای استودیوی کوجیما بدن و صورت مدس را اسکن کردند. در همان سال، گیرمو دل تورو نیز رضایت داد بدن و چهره‌اش را اسکن کنند تا درون بازی به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی از آن استفاده شود. کوجیما حتی تعدادی از تصاویر پشت‌صحنه‌ی بازی را نیز در توییتش جای داده.

۲۰۱۶/۲ – (بهمن ۱۳۹۴) – ملاقات با نورمن ریداس در لس‌آنجلس و درخواست از او برای ایفای نقش شخصیت اصلی

۲۰۱۶/۳ – (اسفند ۱۳۹۴) – به اتمام رسیدن اسکن بدن و چهره‌ی نورمن در سن‌دیگو برای استفاده در تریلر اول

۲۰۱۶/۶ – (خرداد ۱۳۹۵) – معرفی بازی به مدس میکلسن از طریق اسکایپ

۲۰۱۶/۷ – (تیر ۱۳۹۵) – درخواست از مدس برای پیوستن به تیم بازیگری بازی در سن‌دیگو

۲۰۱۶/۸ – (مرداد ۱۳۹۵) – به اتمام رسیدن اسکن بدن و چهره‌ی مدس برای تریلر دوم

۲۰۱۶/۹ – (شهریور ۱۳۹۵) – به اتمام رسیدن اسکن بدن و چهره‌ی گیرمو دل‌تورو برای استفاده در تریلر دوم

بدون شک جزئیات زمانی رخدادهای مربوط به توسعه‌ی بازی برای طرفداران کوجیما و بازی دث استرندینگ جذابیت زیادی خواهد داشت. اینکه بدانیم زمانی که طرفداران منتظر بازی بودند، سازندگان دقیقا روی کدام بخش‌های آن کار می‌کردند مسئله‌ی جالبی است که دید وسیع‌تری نیز نسبت به ابعاد پروژه در اختیارمان خواهد گذاشت. مثلا حالا می‌دانیم زمانی که تریلر بازی در E3 2016 به نمایش در آمد، مدس میکلسن هنوز به عضویت تیم بازیگران در نیامده بود تا نقش شخصیت کلیف را ایفا کند.

 

یکی از دیگر مسائل جالب این است که کار به صورت جدی روی بازی Death Stranding از زمانی آغاز شده که حتی دفتر تیم کوجیما پروداکشنز نیز به صورت کامل ساخته نشده بود. این مسئله نشان می‌دهد هیدئو کوجیما تا چه اندازه برای کار کردن روی بازی اشتیاق داشته و حتی حاضر نبوده تا اتمام کار ساخت استودیوی جدیدش صبر کند.


تصاویر پشت صحنه‌ی بازی دث استرندینگ


حال پس از این‌که شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بازی دث استرندینگ – Death Stranding بودیم که در وب‌سایت Playstation UK منتشر شده بود، کوجیما تصاویری از مراحل ساخت شخصیت Heartman منتشر کرده که در آن نیکولاس ویندینگ مشغول ضبط تصاویری سه‌بعدی است که در نهایت برای الگوبرداری جهت ساخت شخصیت ذکر شده از آن استفاده می‌شود. نیکولاس سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی مانند Drive و The Neon Demon را در کارنامه‌ی خود دارد. به گفته‌ی کوجیما، نیکولاس که به‌عنوان یکی از بهترین دوست‌های وی شناخته می‌شود، به خواست کوجیما و به‌عنوان یک  مهمان وارد فرایند ساخت بازی Death Stranding شده و مراحل ضبط موشن کپچر از چهره، بدن و حالات صورت وی پشت سر گذاشته شده تا در نهایت در قالب شخصیت Heartman وارد بازی شود.

از دست نده:  بازی Metro Exodus با تصمیم کمپانی Koch Media به انحصار فروشگاه اپیک گیمز در آمد

بازی دث استرندینگ - Death Stranding : تریلر، تصاویر پشت صحنه، اطلاعات و تاریخ انتشار

درست مانند شخصیتی که از روی چهره‌ی گیلرمو دل تورو تصویربرداری شد، شخصیت Heartman نیز در بازی توسط شخصی دیگر صداگذاری و اجرا می‌شود و تنها مدل سه‌بعدی از روی نیکولاس ساخته شده است. در زیر پیام کوجیما را که در حساب توییتر شخصی خود در این راستا منتشر کرده را مشاهده می‌کنید:

من از بهترین دوستم نیکولاس درخواست کردم که به‌عنوان مهمان به فرایند ساخت بازی دث استرندینگ – Death Stranding وارد شده و در نقش Heartman ظاهر شود. ما چهره، بدن و حالات احساسی وی را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کردیم که از روی آن‌ها مدل سه‌بعدی شخصیت Heartman را بسازیم که البته قرار است توسط شخصی دیگر صداگذاری شود؛ درست مانند شخصیتی که از روی چهره‌ی دل تورو ساختیم.

بازی دث استرندینگ – Death Stranding که توسط استودیو Kojima Productions در حال ساخت است، قرار است در تاریخ ذکر شده به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود و اکنون نیز قابل پیش‌خرید کردن است. تصاویر منتشر شده توسط کوجیما را در زیر مشاهده می‌کنید.

راستی ورای تمامی موارد بیان‌شده، اگر شما هم مدت‌ها به‌دنبال یافتن تاریخ دقیق انتشار اثر جدید سازنده‌ی P.Tبوده‌اید، حالا می‌توانید با خیال راحت تقویم‌های‌تان را علامت بزنید. چرا که اکنون همه فهمیده‌اند که Death Stranding، جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی (هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به دست بازیکنان حاضر در سرتاسر جهان، خواهد رسید.

بازی دث استرندینگ – Death Stranding را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی دانست‌ که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است. بااین‌حال پنج تریلر مختلف از این بازی تا به امروز منتشر شده است و هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، سعی کرده است در هر ویدیو راز و رمز‌های مختلفی را به‌تصویر بکشد.


نسخه، جوایز و پیش خرید بازی دث استرندینگ – Death Stranding


در پایان این تریلر اعلام شد که تاریخ انتشار بازی Death Stranding برای ۱۷ آبان امسال تعیین شده است و در صورتی که شاهد تاخیر در انتشار بازی نباشیم، دث استرندینگ در دومین ماه از پاییز امسال برای پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اما پس از اعلام این اطلاعات، نسخه‌های مختلف بازی Death Stranding و همچنین جوایز پیش خرید آن هم اعلام شده‌اند.

بازی دث استرندینگ - Death Stranding

در صورتی که بازی دث استرندینگ – Death Stranding را پیش‌خرید کنید، یک آواتار برای به شکل مدل چیبی لودنس، نماد استودیو کوجیما پروداکشنز در همان لحظه و یک تم متحرک در زمان انتشار بازی دریافت خواهید کرد. به‌علاوه افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند جوایزی هم در داخل بازی دریافت خواهند کرد که به شرح زیر هستند:

  • عینک آفتابی طلایی‌رنگ سم
  • کلاه طلایی
  • اسکلت سرعت طلایی که باعث افزایش سرعت حرکت سم می‌شود
  • زره طلایی که باعث مقاومت بیش‌تر سم در برابر ضربات می‌شود

بازی دث استرندینگ - Death Stranding

اما در کنار نسخه معمولی بازی که به دو شکل فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود، دث استرندینگ نسخه‌های دیگری هم خواهد داشت؛ نسخه ویژه ۷۰ دلاری بازی شامل تمام محتویات نسخه معمولی، قاب فلزی و عینک Gold Ludens Mask داخل بازی می‌شود. همچنین با خرید این نسخه به امکان Death Stranding: Timefall هم دسترسی خواهید داشت که در واقع مجوز دانلود آلبوم موسیقی بازی و ویدیو پشت‌پرده ساخت آن است.

بازی دث استرندینگ - Death Stranding

نسخه بعدی، نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی با قیمت ۸۰ دلار است که شامل محتویات نسخه اصلی، Death Stranding: Timefall که توضیح آن را ارائه کردیم و همچنین محتویات زیر داخل بازی می‌شود:

  • عینک Gold Ludens Mask
  • اسکلت قدرت طلایی که که قدرت سم در حمل آیتم‌ها را افزایش می‌دهد
  • آیتم Gold All-Terrain Skeleton که تعادل سم را در محیط‌های مختلف بهبود می‌بخشد
  • زره طلایی سطح ۲ که مقاومت سم را در برابر ضربات مختلفی چون شلیک گلوله و سقوط حتی بیش‌تر از زره طلایی معمولی افزایش می‌دهد

بازی دث استرندینگ - Death Stranding

در نهایت اگر طرفدار پر‌و‌پا قرص هیدیو کوجیما و بازی‌هایش هستید، می‌توانید با پرداخت ۱۲۰ دلار نسخه کالکتور بازی را خریداری کنید؛ نسخه‌ای که شامل محتویات تمام نسخه‌های قبلی در کنار آیتم‌هایی فیزیکی می‌شود؛ آیتم‌هایی شامل یک BB Pod که در واقع همان محفظه مربوط به نگهداری نوزاد می‌شود که در تریلر هم تماشا کردیم، یک زنجیر متصل به لودنس، نماد استودیو و یک کیف می‌شود که این کیف هم در تریلر بازی قابل مشاهده است.

ورای تمامی موارد بیان‌شده، اگر شما هم مدت‌ها به‌دنبال یافتن تاریخ دقیق انتشار اثر جدید سازنده‌ی P.Tبوده‌اید، حالا می‌توانید با خیال راحت تقویم‌های‌تان را علامت بزنید. چرا که اکنون همه فهمیده‌اند که بازی دث استرندینگ – Death Stranding، جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی (هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به دست بازیکنان حاضر در سرتاسر جهان، خواهد رسید.منبع: زومجی/

4.5/5 - (31 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۴۷ دیدگاه در حال حاضر

  1. به نظر من دث استردینگ کوجیما از رد دد ۲ یه پرده بهتر بود. درضمن درسته که تجربه نشون داده همچین چیزی ک شما میگین رو ولی همونجور ک تریلر های رد دد ۲ دقیقا با اون چیزی که بازی کردیم یکی بود ساخته های کوجیما هم دقیقا همینجوری هستن. شما شک نکین بازی Death Stranding ک چندین سال برای ساخت و تکمیلش زمان صرف شده(مثل همون رد دد ۲) هیجوقت طرفداراش رو از نظر بعد فنی ناراضی نمیکنه. تازه ب نظر من بازی موقع انتشار این ریزه اشکالات هوش مصنوعی و اینا رو هم نداره و کیفیتش از چیزی ک دیدیم بهتر میشه.

    من ک کلا هنگ بودم موقع دیدن این همه پیچیدگیه داستانی

  2. نفهمیدم چی دیدم ولی قطعا از تریلر Death Stranding لذت بردم :)) واقعا برگام ریخت

  3. باید فصل سوم وست ورلد رو میدادن کوجیما بسازه لامصب اینقد مفهومی بود مغزم امپر سوزوند ولی خدایی اگه انمیشن های بازی همینی باشه که تو تریلر نشون دادن میشه گفت یه سرو گردن از بقیه بازی ها بالا تره ولی مثل اینکه تو گیمپلی دث استرندینگ هوش مصنوعی دشمنا خیلی پایین بود

  4. برگام ریخت … کسی برگ نداره بهم بده… شا کیا هستین .. دث استرندینگ هنوز نیومده داره باجزئیات رد دد ۲ مقایسه میشه
    اونم بازی که حتی نمیدونیم سبکش چیه …

  5. داخل توییچ تریلر دث استرندینگ رو دیدم . من که هنگ کردم 😐
    گیمپلی بود ولی خب دست توش بود خخخخ

  6. باید از همین امروز بشینیم پس انداز پول تا آبان Death Stranding بگیریمش

  7. بسیار منتظر عرضه ، بررسی ، game awrds و جایزه های دث استرندیگم بعد یه فکری راجع ب خرید بازی میکنم

  8. اکانت تایوان پلی استیشن چن ساعت قبل تاریخ دث استرندینگ رو تایید کرده بود ? و همون جام گفته ک لست ۲ اوایل ۲۰۲۰ میاد :////

  9. واقعا تریلر خوبی از Death Stranding بود، ولی من حدس میزدم سوم شخصه چون کوجیما متال و سایلنت رو سوم شخص ساخته بود ولی انصافا گرافیک محشری داشت خیلی روون HUD انتخاب وسایل رو باز میکرد.منتظر نقد تریلر هستم

  10. همه چیز تریلر به کنار این دث استرندینگ لعنتی چه موسیقی داشت اصن کیف کردم. دمت گرم استاد کوجیکما

  11. عجب هایپی کرد

  12. بالاخره یه گیم پلی هرچند کوتاه دیدیم … نوید یه بازی با داستان پیچیده ولی جالب رو میداد صبر کردن سخته امیدوارم تاریخ عرضه تلو ۲ هم هر چه زودتر مشخص بشه … Ps4 پرچمت بالاس

  13. به نظرم زیبا بود(هم گرافیک و هم داستان). ولی هنوزم خیلی مونده تا داستان بازی و گیم پلی بازی را بفهمیم.
    خدایا شکر که حداقل توی این تریلر تاریخ عرضه بازی مشخص شد.

  14. چیزی که من فهمیدم اینه که افرادی مثل سم با اون وسیله به دنیا های دیگه و زمان های دیگه ارتباط دارن تا حدی که فکر کنم سم همزمان در حال و گذشته هست?
    واقعا مورد انتظاره این بازی دث استرندیگ ?
    خب دوستان زود باشین نظرات منفی رو واسه این بازی افتضاح(از نظر بعضیا) بدین ببینیم چی میگین

  15. خبر بد اش اینه که لست رفت برای ۲۰۲۰! درحالیکه من فکر می کردم کار ساخت لست ۲ نسبت به دث استرندینگ بهتر پیش میره!

  16. نفهمیدم چی بود ولی خیلی خوب به نظر میومد این Death Stranding

  17. باشکوه! وصف ناشدنی! و مهم‌تر از همه دث استرندیگ ۲۰۱۹ میاد!هوووووووورررررررراااا:////

  18. با حترام به همه نظرات، ولی بر خلاف همه من حال نکردم با این کوجیما و این دث استرندینگ .والا همچین آش دهن سوزی نبود با این شرایط پس last فعلا نمیاد
    کاش فردا مشخص شه

  19. عجب چیزی بود این Death Stranding . من هنوز تو شک هستم اصلا چی بود یه جا فکر کنم شخصیت اصلی بازی رفت تو جنگ جهانی اول
    کوجیما چیکار داری می کنی .

  20. بلاخره معلوم شد تاریخ انتشار دث استرندیگ کوجیما.تبریک میگم
    نگران لست هستم فک نکنم امسال منتشر بشه

  21. این آشغال چی بود سونی. لعنت به سونی اگه امسال تعمدا لست ۲ رو منتشر نکنه…بابا مردیم از انتظار.

  22. خب بالاخره یه چیزایی از بازی مشخص شد و مدس میکلسن چقدر خوب بود مخصوصا اونجا که سیگار میکشید

  23. فقط اون صحنه که سیگارشو روشن کرد

    بریم پول پس انداز کنیم

  24. خیلی عالی بود واقعا محشر بود. این شخصیتی که آخر تریلر نشون داد چقدر شبیه کوجیما بود 😀

  25. اهنگ Death Stranding چ خوب بود پسر 🙂

  26. چه هیولای عظیمی داره میسازه این کوجیما… واقعا می خواد دنیای گیم رو زیر و رو کنه..

  27. من عاشق سیستم مبارزه‌ش تو تریلر شدم، چه حسی بهتر از این که با کیف سامسونت بزنی دهن مهن بقیه رو سرویس کنی؟

  28. بنظرتون متاش چند میشه تو بهترین و بدترین حالت؟

  29. خیلی دارن داستان بازی کوجیما رو پیچیده می کنن. جهان و تمدن ها از بین رفته حالا سم که برا یه شرکتی کار می کنه می خواد جهان و تمدن ها رو به هم متصل کنه تو این راه هم دشمنان زیادی هستند که برا سم مشکل ایجاد می کنند
    خلاصه ی خلاصه مهم اینکه آدم بازیش کنه لذت ببره??

  30. حس خوبی به ساخته جدید کوجیما ندارم. تجربم میگه دث لسترندینگ بازی خوبی نمیشه. همش شو آفه :///

  31. من نسخه استاندارد رو پیش خرید کردم. از اون بازی هایی هست که حتما باید تجربه اش کرد. حتی اگر شبیه متال گیر هم باشه بازهم از بیشتر بازی های نسل بهتر خواهد بود. به شدت منتظرم.

  32. این روزا تنها خبری که نمی خوام از کوجیما بشنوم تاخیر خوردن death sranding که یه حالگیری به تمام معنا میشه

  33. بازی دث استرندینگ مثل بازی anthem نیاز به اتصال دائمی اینترنت داره ؟

  34. خیلی امیدی نباید داشت. یارو استاد سرو صدای رسانه ایه و میخاد کارشو زیاد از حد بزرگ کنه.

  35. کوجیما رو نمیشه از ضاهر کارهاش نظر داد، باید صبر کرد و باطن رو دید

  36. من از کوجیما راستش زیاد واقعا خوشم نمیاد ولی خیلی بهش احترام میزارم ولی اون جمله اش که گفت اسون ترین راه پول در اوردن توی دنیای گیم ساخت بتل رویال و منم هیچ وقت این سبک از بازی رو نمیسازم باید طلا گرفت قطعا هم این بازی جدیدش موفق میشه با شخصیت پردازی های عالی 🙂

  37. چه شود! انگار داریم فیلم می‌بینیم!

  38. عجب چیزی شده این بازی. کوجیما کارش بلده می دونه داره چیکار می کنه خیلی باهوش هست کوجیما . این بازی موفق میشه و گوتی سال هم این بازی میشه.

  39. فقط موسیقی اولش!! سونات پیانو شماره ۲ فردریک شوپن موومان سوم اونم با تمپو مارک لنتو! کوجیما رسما دیوانه س! البته پریلود دو دیز مینور راخمانینف هم میتونست گزینه خوبی برای تریلر باشه. کوجیما نمیبخشمت چرا به جلد این شاهکار گند زدی 🙁

  40. اگر دقت کنین جدیدا اینجور پوسترا انگاری مود شدن مثل Endgame تا علاالدین و این و…

  41. این تریلر رو حدود یک ماه پیش دیده بودم!!!

  42. احساسات تو چهره ها موج میزنه،فوق العاده س…تبریک به همگی

  43. تریلر رو دوست دوست داشتم بیشتر هم به خاطر شخصیت هاش

  44. لامصب این کوجیما تو ساخت سینماتیک های بازی نظیر نداره. توی mgs v هم یجوری سینماتیک رو استادانه میساخت که انگار واقعا فیلمه. من که به کوجیما اعتماد کامل دارم برای عالی ساختن این بازی

  45. این تریلر چند وقت پیش لو رفته بود اما واقعا گرافیک خوبی داره ببینیم تریلر پنجاه دقیقه ای چطوره

  46. ای کاش کاور بازی هم‌ به زیبایی این پوستر ها میبود..من تعجب میکنم و از عوامل و ناشر Cyberpunk 2077 و Death stranding و کاملا متاسفم براشون بابت اون طراحی افتضاحی که با وجود این‌ پوستر های شلوغ و زیبای فن آرتی براشون در نظر گرفته شده.فن های بازی یه پوستر های خفنی واسشون درست کردن
    در کل حیف که دماغ پتانسیل پوستر سوزیده شد تو دو اثر 🙂

  47. رسما باید افتتاحیه ۸۰ دیقه افشاگری کوجیمائی در نظر گرفته بشه این ویدئو…اما بازی تریلر به تریلر از نظر گرافیکی و کیفیت و جزئیات به شدت بالاتر از حد انتظار و پیشرفته تر از سابق ظاهر میشه.امیدوارم گیم پلی بازی هم به خوبی بعد فنی و هنریش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها