• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • بازیگران افتخاری در قسمت جدید سریال What We Do In The Shadows – آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم

بازیگران افتخاری در قسمت جدید سریال What We Do In The Shadows – آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
بازیگران افتخاری در قسمت جدید سریال What We Do In The Shadows - آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته بود که قسمت هفتم فصل اول سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم – What We Do In The Shadows با نام The Trial (محاکمه) از شبکه FX منتشر شد. کارگردانی این قسمت بر عهده تایکا وایتیتی بود که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم – What We Do In The Shadows را بر عهده داشته و در این فیلم به ایفای نقش نیز پرداخته است. با این حال، این تنها نکته مهم این قسمت نبود و پس از حوادث قسمت قبل، شاهد احضار سه خون آشام فیلم برای مشخص شدن قاتل بارون که در قسمت قبل به صورت اتفاقی توسط گیرمو کشته شده بود، هستیم. در این قسمت شاهد حضور بازیگران سرشناسی بودیم و همچنین بازیگران فیلم اصلی آن نیز در این قسمت حضور داشتند تا باعث غافلگیری طرفداران و بینندگان این سریال کمدی شوند. حال در گفتگو با EW، تایکا وایتیتی، جامین کلمنت و پل سیمز، فاش کردند که چگونه در این قسمت شاهد حضور افتخاری بازیگرانی چون تیلدا سوینتن، پل روبنز، ایوان ریچل وود، دنی ترخو، وسلی اسنایپس و دیو باتیستا بودیم.

بازیگران افتخاری در قسمت جدید سریال What We Do In The Shadows - آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم

تایکا وایتیتی، جامین کلمنت و جاناتان برو که هر سه پیش از این نقش خون آشام را در فیلم آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم – What We Do In The Shadows بر عهده داشتند، همگی در یک دادگاه بین المللی خون آشام‌ها ظاهر شدند تا بار دیگر تاکید کنند که فیلم و سریال در یک دنیای مشترک جریان دارند. همچنین بازیگران دیگری در این دادگاه حضور داشتند که پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌هایی نقش خون آشام را بر عهده داشتند که به دلایل حق کپی رایت و مشکلات حقوقی، این شخصیت‌ها با نام واقعی خود در این قسمت حضور داشتند. سوئینتن در فیلم Only Lovers Left Alive (تنها عاشقان زنده ماندند)، نقش شخصیت ایو را بر عهده داشت و روبنز نقش آمیلین را در سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها) بازی کرده بود. همچنین ریچل وود نقش شخصیت سوفی-ان- لکرک را در سریال True Blood (خون حقیقی) و ترخو نقش The Regulator را در سریال From Dusk till Dawn: The Series بر عهده داشتند.

از دست نده:  انتشار تیزر فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale

بازیگران افتخاری در قسمت جدید سریال What We Do In The Shadows - آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم

علاوه بر این، اسنایپس که پیش از این نقش شخصیت بلید، شکارچی خون آشام معروف را در مجموعه فیلم Blade بازی کرده بود، از طریق اسکایپ در این دادگاه حضور داشت. با این حال‌، همه بازیگران شناخته شده این قسمت تجربه بازی در نقش یک خون آشام را نداشته‌اند. کریستین شال نقش پیام‌رسان را بازی کرد و باتیستا نیز نقش یک خون آشام را که متهم به تبدیل کردن یک پسر کوچک به خون آشام و رها کردن آن بوده، بر عهده داشت. همچنین وایتیتی وعده داد که در فصل دوم سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم – What We Do In The Shadows که مدتی پیش تمدید شد، ممکن است شاهد حضور افتخاری بازیگرانی چون رابرت پتینسون، تام کروز، برد پیت و کیفر ساترلند نیز باشیم که این تنها بستگی به پذیرفتن آن توسط این بازیگران دارد. سیمز به EW گفت که فیلمبرداری صحنه‌های وایتیتی، کلمنت و برو در تورنتو انجام شده بود و صحنه‌های سوئینتن، روبنز، ریچل وود و تریخو نیز حدود یک ماه بعد در گلندیل در کالیفرنیا فیلمبرداری شده‌اند. با این حال، فیلمبرداری صحنه اسنایپس در یک اتاق هتل در نیوجرسی انجام شده است. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها