تریلر فصل دوم سریال کریپتون – Krypton

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
تریلر فصل دوم سریال کریپتون - Krypton

سال گذشته بود که شبکه سای فای (Syfy) از تمدید سریال کریپتون – Krypton برای فصل دوم خبر داد. در ادامه و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۸، تایید شد که شخصیت لوبو قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم سریال کریپتون که سریال پیش درآمد شخصیت و مجموعه سوپرمن است، باشد. همچنین اوایل امسال بود که اولین تیزر تریلر سریال کریپتون – Krypton منتشر شد که در این تریلر شاهد حضور دشمنان کلاسیک شخصیت سوپرمن در دنیای کامیک دی سی (DC) بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال مورد انتظار از دنیای DC منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فصل دوم سریال کریپتون – Krypton هستیم که در طول تریلر قدرت گرفتن خاندان زاد در سیاره کریپتون نمایش داده می‌شود و در ادامه شاهد حضور دشمنان سوپرمن مثل برینیاک و دومزدی نیز هستیم. همچنین در طول تریلر ظاهرا پدر سوپرمن نیز حضور دارد و در پایان تریلر سرانجام شاهد حضور شخصیت لوبو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 

امت جی. اسکنلن، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، نقش شخصیت لوبو را در فصل دوم سریال کریپتون بر عهده داشته است. کامرون کاف، جورجینا کمپبل، ایان مک‌الینی، بلیک ریتسون، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، ارون پیر، شان سیپس، راسموس هاردیکر، والیس دی و آن اگبوم، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال کریپتون – Krypton حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل جدید سریال کریپتون – Krypton حدود چهار یا پنج ماه پس از اتفاقات قسمت پایانی فصل اول آن آغاز خواهد شد. وظیفه ساخت فصل دوم سریال کریپتون – Krypton بر عهده کامرون ولش بوده است که او در واقع جانشین دیوید اس گویر شده که پیش از این شورانر فصل اول این سریال بوده که در فصل دوم به‌عنوان تهیه کننده حضور دارد.

از دست نده:  توقف تولید سریال‌های فرعی گیم آف ترونز - Game of Thrones

فصل دوم سریال کریپتون – Krypton در ۱۰ قسمت تولید شده و پخش آن از تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۲ خرداد ۱۳۹۸) از شبکه Syfy آغاز خواهد شد. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها