• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • تولید فیلم جدید بازی مورتال کامبت – Mortal Kombat در استرالیا به کارگردانی جیمز وان

تولید فیلم جدید بازی مورتال کامبت – Mortal Kombat در استرالیا به کارگردانی جیمز وان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
تولید فیلم جدید بازی مورتال کامبت - Mortal Kombat در استرالیا

فیلم بعدی مجموعه بازی‌های ویدئویی مورتال کامبت – Mortal Kombat در کشور استرالیا تولید و ساخته خواهد شد و اینگونه که اعلام شده است، این پروژه قرار است بزرگترین پروژه سینمایی و فیلمی در ژانر اکشن جنوب کشور استرالیا باشد.

طبق گزارش کِلر کمپل، خبرنگار شبکه ABC شهر آدلاید کشور استرالیا، این پروژه چیزی نزدیک به ۵۸۰ فرصت شغلی را در این منطقه فراهم خواهد کرد و انتظار می‌رود بودجهٔ آن به دلار استرالیا، حدود ۷۰ میلیون دلار باشد و این پول در این منطقه سرمایه‌گذاری خواهد شد که رقمی بالا برای شهر آدلاید محسوب می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مراحل پیش‌تولید فیلم جدید مجموعه مورتال کمبت – Mortal Kombat، اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد. استیون مارشال، استاندار این منطقه، در این رابطه گفت که مراحل فیلمبرداری این پروژه در شهر آدلاید انجام خواهد شد. مراحل پس‌تولید و جلوه‌های ویژه این فیلم در همین منطقه و در استودیوهای محلی صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری AdelaideNow نیز در این رابطه چنین نوشت:

فیلم بعدی مجموعه بازی‌های ویدئویی مورتال کامبت، از نظر تاریخی بزرگترین پروژه‌ای است که در جنوب استرالیا تولید خواهد شد و نکته مهم اینجاست که تولیدکنندگان مهمی از سراسر جهان در این پروژه حضور خواهند داشت.

تولید فیلم جدید بازی مورتال کامبت - Mortal Kombat در استرالیا

استیون مارشال نیز در کنفرانسی خبری راجع به این پروژه چنین گفت:

سرمایه‌گذاری سرپرستی استانی این ناحیه روی فیلم مورتال کامبت – Mortal Kombat با هدف افزایش ظرفیت‌های این منطقه در تولید و رسیدن به توانایی انجام دادن مراحل پس‌تولید خواهد بود و این موضوع سبب ایجاد فرصت‌های شغلی فوق‌العاده‌ای برای فیلمسازی در این ناحیه خواهد بود. این پروژه از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده است و کارگردانی استرالیایی با نام سیمون مک‌کوئید این فیلم را خواهد ساخت و این اولین پروژه وی است. جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن – Aquaman نیز تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است فیلم مورتال کمبت – Mortal Kombat در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیولاین سینما (New Line Cinema) تولید و منتشر شد. پل دبلیو. اس. اندرسون کارگردانی و کوین درونی کار نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشتند. در این فیلم شاهد حضور و مبارزه شخصیت‌های مختلف و محبوب دنیای مورتال کامبت بودیم و فیلم مورتال کامبت – Mortal Kombat که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

از دست نده:  تصاویری از ریمستر سه‌گانه مورتال کمبت - Mortal Kombat

کریستوفر لمبرت در نقش لرد ریدن، رابین شو در نقش لیو کانگ، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش شانگ تسونگ، لیندن اشبی در نقش جانی کیج، بریجت ویلسون در نقش سونیا بلید، تالیسا سوتو در نقش پرنسس کیتانا، ترور گودارد در نقش کانو، کریس کاساماسا در نقش اسکورپیون، فرانسوا پتی در نقش ساب زیرو، کیت کوک در نقش رپتایل و گرگوری مک‌کینی در نقش جکس، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم مورتال کمبت – Mortal Kombat حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مورتال کامبت: نابودی – Mortal Kombat: Annihilation دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد، این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم مورتال کامبت – Mortal Kombat را لغو کرد. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها