جرد لتو و بازی دوباره نقش جوکر – Joker

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
جرد لتو و بازی دوباره نقش جوکر - Joker

در فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad شاهد حضور جرد لتو در نقش شخصیت جوکر – Joker بودیم که این حضور چندان موفق نبود و آینده این شخصیت در مجموعه دی سی (DC) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و به تازگی فیلم جوکر – Joker با بازی واکین فینیکس، ساخته شده و لتو نیز اخیرا پیشنهاد بازی در فیلم موربیوس – Morbius را پذیرفته است که بسیاری تصویر می‌کردند که کار او با نقش جوکر به پایان رسیده است. ماه گذشته تصاویری از پشت صحنه فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey منتشر شد که حکایت از حضور شخصیت جوکر داشت، اما هویت بازیگر نقش جوکر در این تصاویر نامشخص بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جرد لتو از احتمال نقش آفرینی دوباره در نقش جوکر می‌گوید. در مصاحبه با ورایتی، لتو در مورد فیلم جوکر – The Joker که فیلم مستقل نسخه شخصیت خودش بود و همچنین فیلم مشترک جوکر و هارلی کویین صحبت کرد که این دو پروژه لغو شده است. در ادامه لتو در مورد آینده حضور او در نقش جوکر در دنیای DC گفت:

من قطعا بار دیگر نقش جوکر – Joker را بازی خواهم کرد. این موضوع به فیلمنامه و شرایطی که همیشه وجود دارد، بستگی خواهد داشت.

جرد لتو و بازی دوباره نقش جوکر - Joker

در ادامه ورایتی از لتو سوالی در مورد احتمال حضور او در فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey پرسید و لتو در پاسخ گفت:

من فکر نمی‌کنم و به‌نظرم شما باید از آن‌ها این سوال را بپرسید. ولی خب خواهیم دید.

پاسخ لتو در مورد حضور یا عدم حضور در فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey چندان روشن و شفاف نبود، اما طبق تصاویر منتشر شده، شخصیت جوکر شباهت زیادی به نسخه لتو داشت، اما در همان زمان، لتو در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم موربیوس – Morbius حضور داشته بود. همچنین ممکن است شاهد بازگشت لتو در فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad نیز باشیم و شاید به او نیز این فرصت داده شود که شانس خود را با جیمز گان در این فیلم دوباره امتحان کند. لتو در ادامه گفت که تریلر فیلم جوکر – Joker را هنوز تماشا نکرده، اما ضمن اشاره به اکران فیلم اونجرز: پایان بازی – Avengers: Endgame گفت که حضور بیشتر فیلم‌های ابرقهرمانی در سینما را نکته مثبتی می‌داند. لتو گفت:

در طول این پنج یا ۱۰ سال گذشته باید فکر کنیم و ببینیم که در هر آخر هفته مردم برای تماشای چه فیلم‌هایی بیشتر هیجان زده هستند.

فیلم پرندگان شکارچی – Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 

امتیاز دهید
از دست نده:  انتشار تصویر جدید از فیلم اونجرز: پایان بازی - Avengers: Endgame
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها