• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • جزئیات جدیدی از بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II در آینده ای نزدیک

جزئیات جدیدی از بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II در آینده ای نزدیک

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
جزئیات جدیدی از بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II در آینده ای نزدیک

عدم حضور پلی استیشن در E3 2019 و انتشار نیافتنِ کوچک‌ترین خبر به‌خصوص، تیزر یا تریلر از سه بازی انحصاری بزرگ و مورد انتظار سونی، سبب شده است که طرفداران دیگر عملا کوچک‌ترین صبری برای رویارویی با نمایشی جدید از آثار تازه‌ی استودیوهای ناتی‌داگ، ساکرپانچ و کوجیما پروداکشنز، نداشته باشند. اما اگر صحبت‌های هیدئو کوجیما درجشنواره‌ی فیلم ترایبکا مبنی بر نمایش احتمالی تریلر جدید بازی دث استرندینگ – Death Stranding در همین هفته‌های پیش‌رو سبب شد که نسبت به برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی توسط سونی در حاشیه‌ی E3 مشکوک بشوید، حالا باتوجه‌به صحبت یک Insider (افرادی که جایگاهی مهم در شرکت‌های بزرگ دارند و بدون افشای هویت حقیقی خود، برخی از اطلاعات پراهمیت از بازی‌ها یا هر محصول پرطرفدار را تحویل طرفداران می‌دهند) شناخته‌شده‌ی جهان ویدیوگیم، دلایل بیشتری نیز برای هیجان‌زده بودن به دست آورده‌اید؛ چون او می‌گوید که ناتی‌داگ تا قبل از آغاز E3 امسال، نمایش‌هایی جدید از بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II خواهد داشت و این یعنی می‌توانیم از اعماق وجودمان، به امید داشتن برای دیدن تریلر بعدی ساخته‌ی مورد بحث، ادامه بدهیم.

Aokiji: با درنظرگرفتن آن که ما پیش از E3 امسال اخباری رسمی و تازه راجع به بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II را خواهیم شنید، عجیب می‌شود اگر در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه‌ی آن نباشیم. موافق نیستید؟

جزئیات جدیدی از بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II در آینده ای نزدیک

باتوجه‌به گذشتنِ زمان لازم از تاریخ انتشار بازی دیز گان – Days Gone که به عقیده‌ی خیلی‌ها تلاش سونی برای رساندن سودآوری آن به حداکثری‌ترین حالت ممکن، بزرگ‌ترین سنگی بود که بر سر راه پخش تریلرها یا داده‌های کلیدی تازه از پروژه‌های مورد انتظار دیگر شرکت ژاپنی قرار داشت، اکنون وقت معرکه‌ای برای آغاز فاز جدید تبلیغاتِ Ghost of Tsushima و دث استرندینگ – Death Stranding و صد البته، قسمت دوم بازی لست آو آس – The Last of Us به نظر می‌رسد. مخصوصا که تقریبا همه‌ی مخاطبان جهانی باور دارند که حداقل یکی از این سه بازی، در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر می‌شود و باتوجه‌به آن که یک سال از آخرین نمایش رسمی و درست‌وحسابی آن‌ها گذشته است، سران پلی‌استیشن دیگر نمی‌توانند طرفداران‌شان را بیش از این منتظر نگه دارند. این وسط هم از آن‌جایی که دیگر کمتر کسی به عرضه‌ی زودهنگام Ghost of Tsushima دل بسته است، اکثر مخاطبان در ماه‌های اخیر، مدام نشانه‌ها و اشاراتی رسمی و غیررسمی به عرضه‌ی ساخته‌های پرطرفدار نیل دراکمن و کوجیما در سال میلادی جاری را می‌یابند.

از دست نده:  عرضه بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part II در آینده‌‌ای نزدیک

اما می‌پرسید چرا ما باید حرف Aokiji یعنی همان اینسایدری که خبر از نزدیکیِ زمان نمایش بعدی بازی لست آو آس ۲ – The Last of Us Part II را می‌دهد باور کنیم؟ چون او یک ماه قبل از آن که کسی اسم برنامه‌ای با نام State of Play را بیاورد، این برنامه را به دقیق‌ترین حالت ممکن معرفی کرد؛ تا جایی که چندین و چند روز بعد از انتشار صحبت‌های وی، اولین قسمت از State of Play رسما معرفی شد و از راه رسید و همگان، Aokiji را به‌عنوان ایسنایدری که باید سخنانش را جدی گرفت، شناختند. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها