• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰

در هفته‌ای که گذشت، شاهد بازی‌های متفاوت و جالبی برای پلتفرم موبایل هستیم؛ آثاری که هم‌اکنون در اپ استور و گوگل پلی عرضه شده‌اند تا کاربران بتوانند آن‌ها را تجربه کنند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های واقعیت افزوده هستید می‌توانید به‌سراغ بازی آیفون Angry Birds AR: Isle of Pigs بروید که تجربه‌ای متفاوت و جدیدی را ارائه می‌دهد. این درحالی است‌که علاقه‌مندان به بازی‌های داستان‌محور، می‌توانند بازی موبایل Astrologaster را تجربه کنند.

معرفی و دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندروید و آیفون خود می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در آن بخش بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید و آیفون به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

 

بازی موبایل Alchemic Dungeons DX

بازی موبایل Alchemic Dungeons DX

بازی Alchemic Dungeons DX را می‌توان یک نسخه دیلاکس برای بازی Alchemic Dungeons دانست که مخاطبان بازی‌های روگ لایک و نقش آفرینی را سرگرم خواهد کرد. مورد مهمی که در این بازی شما را جذب می‌کند، ارزش تکرار آن است. همچنین پس از هر بار مردن و برگشت به‌جهان بازی، سیاه‌چال‌ها به‌صورت اتفاقی در جهان بازی قرار می‌گیرند و مکان مشخصی ندارند.

دانلود بازی موبایل آیفون Alchemic Dungeons DX از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Angry Birds AR: Isle of Pigs

بازی موبایل Angry Birds AR: Isle of Pigs

چند سالی است که بازی‌های واقعیت افزوده مختلف و معروفی را روی پلتفرم موبایل مشاهده می‌کنیم. Angry Birds AR: Isle of Pigs هم یک بازی واقعیت افزوده ماجراجویی است که پرندگان دوست داشتنی سری انگری بردز را در جهان واقعی قرار می‌دهد. این بازی دارای ۴۰ سطح مختلف است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را انجام بدهند و لذت ببرند.

دانلود بازی موبایل آیفون Angry Birds AR: Isle of Pigs از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Astrologaster

بازی موبایل Astrologaster

داستان بازی موبایل Astrologaster در سال ۱۵۹۲ و شهر لندن روایت می‌شود. بیماری بزرگی لندن را فرا گرفته است و تمام دکترها با ترس و نگرانی از پایتخت فرار کرده‌اند. حال قهرمانی از دل مردم بیرون آمده است که سیمون فورمن نام دارد. او درواقع یک دکتر طالع‌بینی و فیزیک است. بازیکنان در نقش سیمون باید اشخاص مریض را درمان و از روی ستاره‌ها و علم نجوم، آینده‌شان را پیش‌بینی کنند.

دانلود بازی موبایل آیفون Astrologaster از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Ball til you Fall

بازی موبایل Ball til you Fall

بازی موبایل Ball til you Fall یک بازی ورزشی از بستکبال است که بازیکنان باید توپ‌های خود را به‌داخل حلقه سبد داخل زمین بیاندازند. مورد مهم این بازی، این است که اگر توپ را وارد سبد نکنید، یک مجازات برای شما در نظر گرفته می‌شود و حلقه بازی از شما دورتر و دورتر می‌شود.

دانلود بازی موبایل آیفون Ball til you Fall از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Barrel of DNA

بازی موبایل Barrel of DNA

Barrel of DNA را می‌توان یک بازی آموزشی و سرگرم کننده دانست که توسط Squirrel Army Laboratory ساخته شده است. در این بازی بازیکنان باید رشته‌های DNA را به‌درستی درکنار یکدیگر قرار بدهند تا DNA مورد نظر را بسازند. به‌عبارتی در این بازی باید زمان‌بندی درستی داشته باشید که در زمان درست، رشته مورد نظر را انتخاب کنید.

دانلود بازی موبایل آیفون Barrel of DNA از اپ استور اپل

 

از دست نده:  تریلر گیم پلی بازی ترسناک پثولاجیک 2 - Pathologic 2 از استودیوی روسی Ice-Pick Lodge

بازی موبایل Cyber Hunter

بازی موبایل Cyber Hunter

بازی موبایلCyber Hunter را می‌توان یک بازی تیراندازی و رقابتی برای پلتفرم موبایل دانست. طراحی این بازی، همانند آثار نسل آینده موبایل است و از نظر گیم‌پلی هم سایبر هانتر مواردی نظیر تیراندازی، بقا و مهارت‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین در قسمت‌هایی از بازی بازیکنان باید با استفاده از پارکور از دست دشمنان فرار کنند یا آن‌ها را غافل‌گیر کنند.

دانلود بازی موبایل Cyber Hunter از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل Cyber Hunter از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Dead Rain 2: Tree Virus

بازی موبایل Dead Rain 2: Tree Virus

بازی Dead Rain 2 Tree Virus دارای مراحل متعدد و سرگرم کننده‌ای است و جهانی آخرالزمانی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی باید انسان‌هایی را که به ویروس درخت مبتلا شده‌اند، از بین ببرید. این ویروس به‌نحوی طراحی شده است که با فعال شدن‌اش، شاهد روییدن و بزرگ‌شدن یک درخت در داخل بدن انسان‌ها هستیم.

دانلود بازی موبایل Dead Rain 2 Tree Virus از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل Dead Rain 2 Tree Virus از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Golf Blitz

بازی موبایل Golf Blitz

Golf Blitz را می‌توان یک بازی متفاوت نسبت به‌سایر بازی‌های ورزش گلف دانست. در این بازی بازیکنان می‌توانند با یکدیگر همراه شوند، یکدیگر را به‌چالش بکشند یا در بخش آنلاین با سایر بازیکنان جهان بازی رقابت کنند. همچنین در بخش شخصی‌سازی می‌توانید بازیکن خود را شخصی سازی و مهارت‌های مختلفی را برایش انتخاب کنید.

دانلود بازی موبایل Golf Blitz از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل Golf Blitz از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Grand Mini Slam

بازی موبایل Grand Mini Slam

توپ خود را بردارید و سایر بازیکن‌ها را به‌چالش بکشید. درواقع در بازی موبایل Grand Mini Slam، بازیکنان به‌صورت یک‌به‌یک وارد رقابت می‌شوند. در این ورزش به‌واسطه‌ی توپ‌هایی که دارید، باید حریف خود را به‌چالش بکشید و مواردی را که بازی برای‌تان در نظر گرفته است، انجام بدهید.

دانلود بازی موبایل آیفون Grand Mini Slam از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Kingsman – The Secret Service Game

بازی موبایل Kingsman – The Secret Service Game

بازی Kingsman بازیکنان را وارد جهانی اکشن و دوبعدی می‌کند. در این‌جا بازیکنان سلاح‌ها و گجت‌های مختلفی برای پشت سر گذاشتن مراحل دارند. همچنین اگر علاقه‌مند به انجام مراحل به‌صورت مخفی‌کاری هستید، می‌توانید مراحل بازی را به‌صورت مخفی‌کاری پشت سر بگذارید. همچنین از نظر طراحی هم Kingsman محیط‌ها و مراحل جالبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دانلود بازی Kingsman – The Secret Service Game از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Lunar Rescue Mission

بازی موبایل Lunar Rescue Mission

بازی Lunar Rescue Mission یک اثر ماجراجویی داستان‌محور است که درجریان آن بازیکنان با وسایل نقلیه‌ای که بازی در دسترس‌شان قرار داده است، باید مهاجران گرفتار در فضا را نجات دهند. از وسیله نقلیه‌هایی که بازی برای شما فراهم کرده است، می‌توان به Mothership، Rescue Lander و Moon Buggy اشاره کرد که هرکدام قوانین جاذبه و فیزیک مخصوص خودشان را دارند.

دانلود بازی موبایل آیفون Lunar Rescue Mission از اپ استور اپل

 

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

بازی موبایل Mini Gal4Xy

بازی موبایل Mini Gal4Xy

اگر علاقه‌مند به کشف، گسترش، بهره‌برداری و نابودی سایر سرزمین‌ها و سیاره‌ها هستید، بازی استراتژی Mini Gal4Xy بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ساختار و گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و تیم سازنده از مکانیزم‌های جذابی برای این بازی استراتژی استفاده کرده است.

دانلود بازی موبایل اندروید Mini Gal4Xy از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Mini Gal4Xy از اپ استور اپل

 

بازی موبایل No Pilot

بازی موبایل No Pilot

در بازی No Pilot بازیکنان باید چالش‌های هر مرحله را پشت سر بگذارند و زنده بمانند. برای زنده‌ماندن هم باید از تکنیک‌هایی‌که بازی در اختیارتان قرار داده است، استفاده کنید. ازاین‌رو می‌توانید سیاره‌ها و سرزمین‌های جدیدی را کشف کنید. به‌عبارتی تنها لازمه‌ی بازی این است که سقوط نکنید و نابود نشوید.

دانلود بازی موبایل آیفون No Pilot از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Odysseus Kosmos – Episode 4

بازی موبایل Odysseus Kosmos – Episode 4

چهارمین قسمت از بازی Odysseus Kosmos روی پلتفرم موبایل عرضه شد تا بازیکنان وارد ماجراجویی جدیدی شوند. در این قسمت کاراکتر بازی از سفینه‌ی فضایی خود خارج می‌شود تا اعضای گم‌شده تیمش را نجات بدهد. حال با لباس مخصوصی که به‌تن دارید، باید محیط‌های مختلفی نظیر انبارهای ویران و ایستگاه‌های مختلف را بگردید تا بتوانید اعضای تیم خود را پیدا کنید.

دانلود بازی Odysseus Kosmos – Episode 4 از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Ordia

بازی موبایل Ordia

Ordia یک بازی اکشن است که تنها با یک انگشت باید آن را تجربه کنید. در این بازی می‌توانید از مواردی نظیر پریدن، چسبیدن و سُر خوردن استفاده کنید تا بتوانید مراحل بازی را پشت سر بگذارید. همچنین در بازی موجودات مختلفی قرار گرفته‌اند که باید آن‌ها را به‌مکان امنی هدایت کنید، اما سؤال اصلی این‌جا است‌که آیا می‌توانید چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید؟

دانلود بازی موبایل آیفون Ordia از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Rabbit Rampage

بازی موبایل Rabbit Rampage

Rabbit Rampage را می‌توان یک بازی متفاوت در سبک دفاع از قلعه دانست. درواقع هدف تیم سازنده از ساخت Rrabbit Rampage، این است‌که جهانی سرگرم کننده و بامزه‌ای را در دسترس بازیکنان قرار بدهد. در این بازی شاهد هجوم خرگوش‌های عصبانی هستیم و شما با شلیک هویج به این خرگوش‌ها، باید آن‌ها را از بین ببرید. همچنین با پشت سر گذاشتن هر موج از حمله دشمنان، می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی Rabbit Rampage از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Shipping Tycoon: Profit Baron

بازی موبایل Shipping Tycoon: Profit Baron

نکته‌ی جالب بازی Shipping Tycoon: Profit Baron این است که به‌مدت چهار سال در دست ساخت بوده است. درواقع Shipping Tycoon: Profit Baron یک بازی شبیه‌ساز ساخت پایگاه و سیستم حمل‌ونقل وسایل مختلف در جهان است. شما باید با انجام چالش‌ها و ساخت موارد مختلف، شرکت خود را بزرگ‌تر کنید.

دانلود بازی موبایل Shipping Tycoon: Profit Baron از اپ استور اپل

 

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

بازی موبایل SpellForce – Heroes & Magic

بازی موبایل SpellForce – Heroes & Magic

مجموعه SpellForce را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب سبک مبارزات نوبتی دانست که به‌واسطه‌ی طراحی و دوربین ایزومتریک خود، سعی دارد کاربران این سبک را جذب کند. حال این سری با نسخه‌ی Heroes & Magic وارد پلتفرم موبایل شده است تا تجربه‌ای متفاوت و کاملا جدیدی را در اختیار کاربران قرار بدهد. بازی موبایل SpellForce – Heroes & Magic، یک بازی رایگان است، اما نسخه پرمیوم آن، دارای استراتژی و تاکتیک‌های مختلفی است که بازیکنان می‌توانند از آن در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

دانلود بازی SpellForce – Heroes & Magic از گوگل پلی استور دانلود بازی SpellForce – Heroes & Magic از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Spellsword Cards: Origins

بازی موبایل Spellsword Cards: Origins

ازطریق بازی روگ‌لایک و کارتی Spellsword Cards: Origins وارد ماجراجویی متفاوتی در سرزمین‌های Port Heaven می‌شوید. از داخل کانال‌ها عبور کنید، روی کوه‌های مختلف مبارزه کنید و در دریاها برای پیدا کردن لوت‌های مختلف شنا کنید تا متوجه شوید که Spellsword Cards: Origins با تمام ساختار کارتی که دارد، یک بازی متفاوت و هیجان‌انگیز است.

دانلود بازی Spellsword Cards: Origins از گوگل پلی استور دانلود بازی Spellsword Cards: Origins از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Swipe Fly – Survive the Cave

بازی موبایل Swipe Fly – Survive the Cave

در بازی Swipe Fly – Survive the Cave بازیکنان در نقش یک کرم شب‌تاب قرار می‌گیرند و باید از داخل غارهای تودرتو فرار کنند. دراین‌میان اشاره کنم که هر سطح دارای چالش‌های منحصربه‌فردی است که بازیکنان باید آن‌ها را پشت سر بگذارند. به‌عبارتی در جهان بازی اورب‌های درخشانی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید به‌کمک آن‌ها قابلیت پرواز کردن را به‌دست بیاورید و موانع را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Swipe Fly – Survive the Cave از گوگل پلی استور دانلود بازی Swipe Fly – Survive the Cave از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Sync: Party Hard

بازی موبایل Sync: Party Hard

Sync: Party Hard را می‌توان یک بازی معمایی جالب و سرگرم کننده دانست. در این‌جا هرکولس با خدایان مهمانی را ترتیب داده است؛ آن هم زمانی‌که خانواده‌اش تصمیم گرفته‌اند جهان را از بین ببرند. حال شما با استفاده از دستگاه‌تان و قبل از برگشت زئوس، باید به هرکولس کمک کنید تا تمامی جهان‌ها را در حالت عادی قرار بدهد.

دانلود بازی موبایل آیفون Sync: Party Hard از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Tales of Wind

بازی موبایل Tales of Wind

اگر به بازی‌های مجموعه Tales علاقه‌مند هستید، بازی موبایل Tales of Wind بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ساختار بازی همانند سایر نسخه‌های این مجموعه نقش‌آفرینی است، اما در این‌جا از المان‌های MMO هم کمک گرفته شده است. تیم سازنده از بخش شخصی‌سازی غنی‌ای استفاده کرده است تا بازیکنان بتوانند مدام ظاهر کاراکتر خود را تغییر بدهند و متفاوت ظاهر شوند. منبع: زومجی/

دانلود بازی Tales of Wind از گوگل پلی استور دانلود بازی Tales of Wind از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها