• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • دیوید دستمالچیان در فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad جیمز گان

دیوید دستمالچیان در فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad جیمز گان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دیوید دستمالچیان در فیلم جوخه انتحار - The Suicide Squad جیمز گان

دیوید دستمالچیان، هنرپیشهٔ ارمنی‌تبار سینمای هالیوود که سابقهٔ حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را در کارنامه دارد، در فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad جیمز گان، نقش شخصیتی شرور با نام Polka-Dot Man را ایفا خواهد  کرد.

فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول مجموعه نگهبانان کهکشان – Guardians of the Galaxy، در دست ساخت است که او وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را که گفته می‌شود تقریباً یک ریبوت است، نیز بر عهده دارد که قرار است مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال جاری میلادی آغاز شود. در این فیلم بازیگرانی چون مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جوئل کینامن در نقش ریک فلگ، حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین ادریس البا و جان سینا، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که قرار است نقش شخصیت‌های جدیدی را در قسمت جدید فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad بازی کنند.

دیوید دستمالچیان در فیلم جوخه انتحار - The Suicide Squad جیمز گان

هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad در دسترس نیست و تنها می‌دانیم احتمال حضور شخصیت‌های شروری چون Ratcatcher (رتکچر که توانایی کنترل موش‌ها را دارد)، Peacemaker (پیس‌میکر که برای برقراری صلح و آرامش دست به هرکاری، حتی قتل و کشتار می‌زند)، کینگ شارک (کوسه‌ای شبیه انسان) در این فیلم وجود دارد و حال نیز شخصیتی جدید با نام Polka-Dot Man (پولکا داتمن) معرفی شده است که چندان برای طرفداران شناخته‌شده نیست. این شخصیت اولین مرتبه در شمارهٔ ۳۰۰ مجموعهٔ Detective Comics که در سال ۱۹۶۲ منتشر شد، به طرفداران معرفی شد. شخصیت ابنر کریل، شیاد و البته دزدی خرده‌پا است که سعی می‌کند برای خود نامی دست‌وپا کند و دست به کارهای شرورانهٔ عجیبی می‌زند و لباس خاصی بر تن دارد. جیمز گان علاقهٔ خود را به شخصیت‌های کمتر معروف نشان داده است و شاید پولکا داتمن آخرین شخصیت شرور معرفی‌شده برای این فیلم نبوده و سورپرایزهای دیگری نیز در راه باشد.

از دست نده:  تکذیب بازی نقش کینگ شارک در فیلم جوخه انتحار - The Suicide Squad توسط مایکل روکر

بازیگر انتخاب‌شده برای ایفای نقش شخصیت پولکا داتمن، دیوید دستمالچیان است که وی در فیلم‌های معروفی چون Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، Horsemen (مردان اسب‌سوار)، Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و وسپ)، Bird Box (جعبه پرنده) و The Dark Knight (شوالیهٔ تاریکی) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. وی در ریبوت فیلم تل ماسه – Dune دنیس ویلنو نیز حضور خواهد داشت و با توجه به همکاری این دو در فیلم‌های Prisoners (زندانیان) و Runner 2049 Blade، این سومین همکاری دستمالچیان با ویلنو خواهد بود.

فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. گفتنی است فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌ٔ سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط و ضعیف، این فیلم موفق شد که بیش از ۷۴۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها