• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون World on Fire

معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون World on Fire

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۱

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی استراتژی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد به‌واسطه المان‌های شهرسازی که در خود جای داده است، لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را برای مخاطبان به‌وجود بیاورد. بازی اندروید و آیفون World on Fire جدا از ساختار استراتژی و شهرسازی که دارد، از نظر طراحی هم حال‌وهوای جنگ جهانی را ارائه می‌دهد که کمتر سازنده‌ای در این سبک به آن پرداخته است. از نظر داستان هم بازی آیفون و اندروید World on Fire داستان خاصی ندارد و بازیکنان، در نقش فرماندهی در جنگ جهانی قرار می‌گیرند که باید پایگاه خود را قوی‌تر کند و با حمله کردن به سایر پایگاه‌ها، امتیاز کسب کند و منابع به‌دست بیاورد.

با شروع بازی موبایل World on Fire یک بخش آموزشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن، استفاده از منابع و نحوه‌ی حمله به سایر بازیکن‌ها به شما آموزش داده می‌شود. در ابتدا یکی از متصدی‌های پایگاه شما به شما می‌گوید که کدام ساختمان‌ها، اهمیت بالایی دارند و کدام ساختمان‌ها، بهترین گزینه برای کسب مهارت هستند. قطعا برای یک بازی جنگی، پایگاه تعلیم نیروهای جنگی اصلی‌ترین مورد به‌حساب می‌آید. با ساخت این ساختمان و ارتقای آن می‌توانید پیاده‌نظام‌های خود را ارتقا دهید و در ادامه صاحب تانک و هواپیماهای جنگی شوید. همچنین بیمارستان هم یکی دیگر از ساختمان‌های مهم در بازی استراتژی اندروید و آیفون World on Fire به‌حساب می‌آید. موردی که در بازی‌های استراتژی توسط تیم سازنده مورد استفاده قرار می‌گیرد، این است که بازی دارای سیستم خود کار مراحل و ماموریت است. بدین صورت‌ که نیازی نیست خودتان دنبال ارتقا و ساخت ساختمان‌های مختلف باشید، بلکه بازی به شما می‌گوید که حال زمان ساخت یا ارتقای کدام ساختمان‌ها است. وجود این سیستم می‌تواند بازیکن‌های تازه وارد را به‌خوبی با حال‌وهوای بازی‌های شهرسازی و استراتژی آشنا کند. دراین‌میان اشاره کنم که می‌توانید از این سیستم چشم‌پوشی کنید و خودتان منابعی که دارید را مدیریت کنید و موارد جدیدی را به آن‌ها اضافه کنید.

معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون World on Fire

بازی موبایل World on Fire به‌نحوی است که باید مدام به اینترنت متصل باشید، زیرا ساختار بازی به‌نحوی طراحی شده است که شما را مجبور می‌کند به‌سایر بازیکن‌های جهان بازی حمله کنید. زمانی‌که نقشه‌ی کلی بازی موبایل World on Fire را باز کنید، متوجه پایگاه‌های سایر بازیکن‌ها هم می‌شوید که با ضربه‌زدن روی آن‌ها، گزینه‌های مختلفی نظیر حمله کردن را مشاهده می‌کنید. پیشنهاد می‌کنم زمانی حمله کنید که منابع زیادی داشته باشید و سربازان و نیروهای جنگی‌تان هم در سطح مطلوبی قرار داشته باشند. جدا از پایگاه‌های سایر بازیکنان، یک سری ساختمان‌های مخروبه هم برای شما در نظر گرفته شده است با اعزام نیروهای‌تان به این بخش‌ها، می‌توانید منابع مختلفی را کسب کنید. متاسفانه بازی موبایل World on Fire دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که مهمات مختلفی برای ساخت سریع‌تر ساختمان‌ها و ارتقای آن‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. ازاین‌رو می‌توانید نیروهای خود را سریع‌تر از سایر بازیکن‌ها ارتقا دهید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Balls Break Blocks

معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون World on Fire

بااین‌حال اگر به‌دنبال یک بازی استراتژی با المان‌های شهرسازی هستید، بازی اندروید و آیفون World on Fire می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در سه گوش تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل اندروید World on Fire از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون World on Fire از اپ استور اپل

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه در حال حاضر

  1. واقعا ممنونم از سایت عالیتون تشکر
    قسمت اول و دوم این فیلم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها