• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل After Burner Climax [اندروید و آیفون]

معرفی و دانلود بازی موبایل After Burner Climax [اندروید و آیفون]

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۶ روز قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل After Burner Climax [اندروید و آیفون]

اگر از طرفداران نبردهای آرکید سریع هستید می‌توانید بازی موبایل After Burner Climax را که ساخته کمپانی سگا (SEGA) است تجربه کنید و نهایت لذت را از این بازی نوستالژیک ببرید. طرفداران در این بازی اندروید و آیفون باید هواپیمای جنگنده خود را سفارشی سازی کنند و با به دست گرفتن کنترل آن طوفانی سهمگین در آسمان برپا کنند. همراه با ما باشید تا یکی از بهترین آثار سگا را به شما معرفی کنیم.

علاقه‌مندانی که قصد دارند ماجراجویی‌های خود را در آسمان دنبال کنند، می‌توانند به سراغ یکی از آثار قدیمی استودیو معروف سگا بروند و با بازی آیفون After Burner Climax روزگار خوشی را بگذرانند. این اثر چنان در ارائه یک اکشن سریع موفق ظاهر می‌شود که مخاطبینش دوباره می‌توانند طعم یکی از بهترین آثار سگا را بچشند. تنها وظیفه‌ای که شما در این بازی آیفون دارید این است که به سراغ دیگر جنگنده‌های هوایی بروید و آن‌ها را با گلوله و بمب نابود کنید. برای این منظور می‌توانید هدف گیری کنید و پس از قفل شدن روی دشمن، سقوطی حتمی را برای آن‌ها رقم بزنید. این روند از گیم‌پلی تا انتها تازه به نظر می‌رسد و هیچگاه از آن خسته نمی‌شوید. سگا در حالی یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون را برای‌مان ساخته است که شاید تصور می‌کردیم پیاده‌سازی گیم‌پلی بازی به‌ دلیل سرعت بالای آن ممکن نباشد. اما بازی به مانند همیشه در بازسازی در اندروید هم موفق ظاهر شده است و یک تجربه ناب به شما می‌دهد. بازی حالت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و علاوه بر حالت آرکید معمول، می‌توانید تجربه کننده چالش‌های بیش‌تری باشید و ساعت‌ها لذت ببرید. مراحل مخفی بسیاری وجود دارد ولی در حالت معمول می‌توانید بیش از ۲۰ مرحله را تجربه کنید و با جنگنده‌هایی که به‌صورت واقعی شبیه‌سازی شده‌اند به پرواز بشتابید. گرافیک بازی چنان زنده و پویا است که پرواز از بالای جنگل‌ها و آتفشان‌های داغ حس و حالی وصف ناشدنی به شما خواهد داد. در حالت کلی می‌توان گفت که اگر عاشق سه فاکتور آرکید، اکشن افسارگسیخته و سرعت نور هستید، بازی موبایل After Burner Climax می‌تواند از جنبه‌های زیادی شما را سیراب کند.

از دست نده:  بررسی بازی موبایل Photographs - Puzzle Stories + لینک دانلود

معرفی و دانلود بازی موبایل After Burner Climax

بازی موبایل After Burner Climax پاورآپ‌های قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که تجربه‌شان واقعا لذت بخش است؛ به‌طور مثال می‌توانید قابلیتی به نام Climax را پر کنید و با کم کردن سرعت بازی عملیات قفل کردن بمب‌ها و شلیک‌ها روی دشمن را به‌راحتی انجام دهید و امتیاز کسب کنید. اچیومنت‌های دیگری هم برای شما در نظر گرفته شده است که قابلیت‌هایی همچون خرید جنگنده‌های بیش‌تر و سفارشی سازی اقلام‌ مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. سگا اثر خودش را همچنان در حالت نوستالژیک نگه داشته است و پیشرفت‌ها طوری نیستند که بازی اندروید After Burner Climax از ریشه‌های اصلی خودش فاصله بگیرد و همچنان موسیقی متن و گیم‌پلی حس و حال قدیمی خودشان را دارند.

بازی آیفون After Burner Climax کاملا رایگان است، اما یکی از نکات منفی بازی قطعا تبلیغات بیش از حد آن است که روی اعصاب بازیکنان می‌رود. البته می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌‌ای این تبلیغات را کمتر کنید که منطقی به نظر نمی‌رسد. بازی سرعت فراگیری دارد و حتی در مراحل بعدی هم بر شدت آن افزوده می‌شود. اچیومنت‌ها جوایز خوبی دارند و در ادامه تجربه منحصربه‌فردی از مهارت‌های خلبانی را به شما ارائه می‌کنند. رفته رفته می‌توانید پروازهای خود را بهتر کنید و به سطحی از مهارت برسید که در هوا به چرخش‌های نمایشی بپردازید و از شر تیرهای دشمنان به راحتی فرار کنید. این نیازمند تجربه مداوم بازی است و سگا به خوبی این تجربه همراه با پیشرفت را برای شما میسر می‌کند.

معرفی و دانلود بازی موبایل After Burner Climax

سفارشی سازی یکی از ویژگی‌های اصلی بازی اندروید After Burner Climax است و سگا عملکرد قابل قبول اما نه چندان کاملی در آن داشته است. می‌توانید از لحاظ رنگی جنگنده خود را تغییر دهید و با استفاده از پاور‌آپ‌ها میزان شلیک‌های دقیق خود را افزایش دهید. این موارد نه‌تنها در بخش آرکید، بلکه در قسمت Climax هم خیلی به شما کمک می‌کند و روند امتیازگیری را سرعت می‌بخشد. علاوه بر این دو بخش می‌توانید حالت حمله‌ای را تجربه کنید و در زمان تعیین شده میزان مشخصی از دشمنان خود را نابود کنید. مدل‌های مختلفی از جنگنده‌ها را می‌توانید سوار شوید و کسانی که به طور حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنند، قطعا با آن آشنا خواهند بود.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

بازی موبایل After Burner Climax نشان می‌دهد که آثار قدیمی پتانسیل بالایی برای خوش درخشیدن در این پلتفرم دارند و سگا با این رویه خود در زمینه انتشار بازی‌های قدیمی خودش برای موبایل اصطلاحا ترکانده است. بازی آنقدر در اکشن و خلق صحنه‌های درخشان موفق عمل می‌کند که بازیکن نمی‌تواند چشم از صفحه بازی بردارد و باید بهترین عملکردش را در چرخش‌های جنگنده خودش نشان دهد. بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل After Burner Climax از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل After Burner Climax از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها