• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Agatha Knife

معرفی و دانلود بازی موبایل Agatha Knife

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Agatha Knife

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی ماجراجویی داستان محور رفته‌ایم که از نظر روایت داستان، تجربیات جدید و جالبی را ارائه می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Agatha Knife، یک بازی ماجراجویی با طراحی‌های کارتون‌های قدیمی است. تیم سازنده ازطریق طراحی‌های دستی سعی کرده است روایت داستان و شخصیت‌پردازی را در قالبی کودکانه قرار بدهد، اما داستان بازی آیفون و اندروید Agatha Knife با تمام ظاهر کودکانه‌اش، به‌خوبی بزرگسالان را هم سرگرم خواهد کرد و دید متفاوتی نسبت به داستان بازی خواهند داشت. داستان بازی موبایل Agatha Knife روایت‌گر زندگی دختری به نام آگاتا است که یک مادر قصاب دارد. ازطرفی آگاتا علاقه خاصی به حیوانات و خوردن گوشت دارد. بی‌خوابی آگاتا باعث شده است که او شبانه به مغازه قصابی مادرش برود و پس از صحبت کردن با حیوان‌ها، آن‌ها را بکشد و گوشت‌شان را بخورد. حال آگاتا به‌نقطه‌ای از زندگی رسیده است که از این روند خسته شده است و می‌خواهد حیوانات را متقاعد کند که کشته‌ شدن‌شان یک جور فداکاری به‌حساب می‌آید و باعث زنده‌ماندن انسان ها می‌شود.

معرفی و دانلود بازی موبایل Agatha Knife

بازی موبایل Agatha Knife فاقد بخش آموزشی است، اما دراین‌میان مواردی هم هستند که خود کاراکتر بازی در مورد آن‌ها توضیح می‌دهد. بازی از جایی شروع می‌شود که مادر آگاتا، دست او را می‌گیرد و به کلیسا می‌برد تا برای خوب شدن و رفع اخلاق زشت آگاتا دعا کند. بازی موبایل Agatha Knife یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک است که بازیکنان باید به محل مورد نظر ضربه وارد کنند تا آگاتا به آن قسمت برود. بازیکنان باید با کاراکترهای بازی صحبت کنند و آیتم‌های مختلف را دریافت کنند؛ ازاین‌رو می‌توانید وقایع بازی را پیش ببرید. درواقع هیچ نقشه یا هدفی برای شما در نظر گرفته نشده است، اما محیط‌های بازی دارای کاراکترها و مواردی است که به پازل شباهت دارند و باید آن‌ها را حل کنید. برای مثال در کلیسای اول بازی یک پنیر بزرگ قرار دارد که تعدادی شمع پای آن روشن هستند. حال شما باید یک شمع را پیدا کنید و درنهایت، شمع خود را روشن کنید. حال باید با کاراکترهای داخل کلیسا صحبت کنید تا بتوانید رفته رفته به این شمع دسترسی پیدا کنید. به‌عبارتی صحبت کردن و تعامل با کاراکترهای بازی، موردی است که داستان بازی موبایل Agatha Knife را پیش می‌برد و ازطرفی شخصیت آگاتا، رفته رفته متوجه جهان و عقاید اطرافیانش می‌شود.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ - Alita: Battle Angel

معرفی و دانلود بازی موبایل Agatha Knife

آگاتا یک کیف هم دارد و آیتم‌هایی را که کسب می‌کند، در آن قرار می‌دهد. نحوه استفاده از آیتم‌ها هم بدین شکل است که بازیکنان باید ابتدا کیف خود را انتخاب کنند و سپس آیتم مورد نظر را برگزینند. پس از انتخاب آیتم، از کیف خارج شوند و قسمت مورد نظر را انتخاب کنند. اگر آیتم را درست انتخاب کرده باشید، روند بازی پیش می‌رود. از نظر طراحی، سازنده از نقاشی‌های دستی استفاده کرده است تا حس‌وحال کارتون و انیمیشن‌های تلویزیونی را در مخاطب به‌وجود بیاورد. همچنین بازی موبایل Agatha Knife یک بازی پولی است و خبری از ویدیوهای تبلیغاتی هم نیست. بازیکنان به‌صورت آفلاین به‌راحتی می‌توانند بازی را تجربه کنند و از داستان بازی Agatha Knife لذت ببرند. شاید در اوایل داستان‌سرایی و گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Agatha Knife کمی نامفهوم باشد، اما رفته رفته روند خوبی را پیش می‌گیرد و به‌ساختار بازی عادت می‌کنید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل Agatha Knife از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل Agatha Knife از اپ استور اپل

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها