• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls

معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۴ روز قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی رفته‌ایم؛ اثری که به واسطه طراحی‌های پیکسلی و هشت بیتی خود سعی دارد تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Battle Souls، یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های ماجراجویی است که تیم سازنده برای خلق یک تجربه متفاوت، به سراغ ساختار بازی‌های قدیمی این سبک رفته است. بازی آیفون و اندروید Battle Souls از نظر داستانی هم در دسته بازی‌های داستان محور قرار می‌گیرد. داستان بازی روایت‌گر سرزمینی است که رو به نابودی است. سال‌ها پیش یک ماه عجیب در آسمان ظاهر می‌شود و از آن روز، جهان شروع به نابودی می‌کند. مردم برای زنده‌ماندن به کوه‌های شمالی پناه برده‌اند، اما اشخاصی که در سرزمین خود باقی مانده‌اند، به مرور زمان به موجودات و اهریمن‌های مختلف تبدیل شده‌اند یا جان خود را از دست داده‌اند. حال گروهی از ماجراجویان تصمیم گرفته‌اند وارد این سرزمین و قلمرو شوند تا راز اتفاقات رخ داده را متوجه شوند.

با شروع بازی موبایل Battle Souls باید یک کاراکتر را انتخاب کنید و در گروه خود قرار بدهید. همچنین یک بخش آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید ساختار بازی را درک کنید. البته بخش آموزشی در نظر گرفته شده، تنها نحوه‌ی ارتقای کاراکتر، احضار مبارزان بیشتر و چیدن تیم‌تان را شرح می‌دهد. به عبارتی سازنده بازیکن را مجبور کرده است تا خودش ساختار گیم‌پلی و مبارزات را یاد بگیرد. شاید در ابتدا این روند کمی نامفهوم باشد، اما رفته رفته به خوبی با مکانیزم‌های بازی آشنا می‌شوید. حتی برای یادگیری بیشتر استفاده از سایر بخش‌ها هم می‌توانید بخش آموزشی را مجددا تماشا کنید. از آن‌جایی که با یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی طرف هستیم، بازیکنان باید به صورت نوبتی به دشمنان حمله کنند و همچنین منتظر حملات دشمنان هم باقی بمانند. البته قبل از وارد شدن به مراحل، ابتدا وارد بخش چیدن تیم‌تان شوید و سه کاراکتر دیگر را هم انتخاب کنید تا در مبارزات عملکرد بهتری داشته باشید. هر مبارز در جهان Battle Souls دارای ارزش متفاوتی است. بازیکنانی که تعداد ستاره‌های‌شان بیشتر باشد، ارزش بالاتری دارند. سپس در طول مبارزات هر مبارز سه مهارت دارد. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده درست از مهارت‌های‌تان است. بعضی از مهارت‌ها روی بعضی از دشمنان کارآمد نیست. ازطرفی بعضی دیگر از مهارت‌ها آسیب بیشتری را وارد می‌کنند. مخاطب رفته رفته می‌تواند به گونه‌های مختلف دشمنان شناخت پیدا کند. از آن‌جایی که تعداد دشمنان در بازی آن‌چنان متنوع نیست، انجام این کار هم سخت نخواهد بود.

از دست نده:  انتشار ویدیوی جدیدی از بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند – Sekiro: Shadows Die Twice

ساختار مراحل بازی هم بدین شکل است که هر مرحله دارای سطوح مختلفی است که با ورود به هر سطح، یک مسیر مشخص از ابتدا تا انتها را مشاهده می‌کنید (معمولا در انتهای مسیر یک باس فایت در نظر گرفته شده است). حال باید خانه‌های مکعبی را بپیمایید تا به انتهای مسیر برسید. در طول راه امکان دارد آیتم‌های جدیدی را پیدا کنید یا توسط تله‌های قرار داده شده در محیط، آسیب ببینید. حال شکل سوم اتفاقی که برای شما رخ می‌دهد، این است که وارد نبردهای بازی می‌شوید. معمولا در سطوح ابتدای بازی، به دفعات کم‌تری وارد صحنه‌های نبرد می‌شوید، اما در مراحل و سطح‌های بعدی بازیکنان باید مبارزات بیشتری را انجام بدهند. ازاین‌رو قبل از ورود به هر مرحله تا آن‌جایی که می‌توانید کاراکترهای خود را ارتقا دهید یا مهارت‌های‌شان را قوی‌تر کنید. همچنین ازطریق آیتم‌هایی نظیر شمشیر و لباس هم می‌توانید قدرت تهاجمی و تدافعی خود را افزایش دهید.

معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls

مورد دیگری که سازنده روی آن تمرکز خاصی انجام داده است، طراحی‌های پیکسلی و هشت بیتی بازی است. جهان بازی اندروید و آیفون Battle Souls به نحوی طراحی شده است که بازیکنان حس‌ و حال بازی‌های دو بعدی و پیکسلی نسل ششم و پنجم را تجربه خواهند کرد. اگر به دنبال یک بازی متفاوت با داستانی قابل قبول هستید، بازی آیفون و اندروید Battle Souls می‌تواند تجربه‌ی خوبی باشد. در انتها به این مورد هم اشاره کنم که بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و در طول تجربه‌تان باید به اینترنت متصل باشید. همچنین سه گوش به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید. منبع: زومجی/

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Sprout: Idle Garden
دانلود بازی Battle Souls از گوگل پلی استور دانلود بازی Battle Souls از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها