• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل The Anthurium

معرفی و دانلود بازی موبایل The Anthurium

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل The Anthurium

بازی موبایل The Anthurium شما را در شرایطی قرار می‌دهد که باید از یک خانه مخوف و پر از رمز و راز فرار کنید و اتفاقات ترسناکش را پشت سر گذارید. این بازی اندروید توسط استودیو Jacob Honda و در ژانر ماجراجویی ارائه شده است و با وجود مشکلاتش می‌تواند برای ساعتی هم که شده سرگرم کننده باشد و بازیکنان علاقه‌مند به ترس را در خودش غرق کند.

بازی آیفون The Anthurium بدون هیچ مقدمه‌ای شما را وارد خانه‌ای می‌کند که به ظاهر خیلی سرد و کسل کننده است، اما در واقع این‌طور نیست و کم کم موارد مخفی آن برای شما آشکار می‌شود. وظیفه شما این است که از این خانه فرار کنید و بر ترس خود در مواجهه با برخی از اتفاقات غیرمنتظره غلبه کنید. بازی از جادوگرانی تشکیل شده است که مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌کنند و مرتبا معماهایی را طرح می‌کنند. این بازی آفلاین است و باید به دنبال سرنخ‌هایی باشید که به خروج شما کمک می‌کنند. آیتم‌های پنهان بسیاری در گوشه و کنار خانه وجود دارد و برخی از آن‌ها را باید پیدا و با هم تلفیق کنید. این سبک از تلفیق و استفاده از ابزارها را در بازی‌های محبوب کنسولی هم دیده بودیم که سازندگان به‌خوبی از آن‌ها الهام گرفته‌اند. قرار نیست که گرافیک شاهکاری را شاهد باشید، اما بازی موبایل The Anthurium در این زمینه عملکرد قابل قبولی دارد و به‌خوبی می‌تواند حس ترس را به مخاطبین خودش القا کند. حقایق زیادی در این خانه وجود دارد که رفته رفته آشکار می‌شود و جادوگران خودشان را بیش‌تر به شما نشان می‌دهند. آیتم‌ها آنقدر متنوع و جذاب هستند که ساعت‌ها گشت و گذار در این خانه بازی موبایل The Anthurium را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون می‌کند. اگر در جایی گیر کنید بازی می‌تواند با توابع خاصی به شما کمک کند و نمی‌گذارد که بازی بیش از حد خسته کننده شود. سه موسیقی متن برای بازی منتشر شده است که سنخیت کاملی با گرافیک بازی دارد و حس باورپذیرتری به این خانه ترسناک و پر رمز و راز می‌دهد.

از دست نده:  7 بازی پی سی و کنسول که باید در موبایل بازی کرد

معرفی و دانلود بازی موبایل The Anthurium

با توجه به قابلیت ذخیره خودکار بازی موبایل The Anthurium، شما می‌توانید در هر مرحله از بازی خارج شوید و در دفعات بعدی بازی را ادامه دهید. ابزارها عملکرد خوبی با همدیگر دارند و اصلا نیاز نیست که فکر خود را بیش از حد به کار بیندازید. در واقع این معماهای ساده هستند که تنها با دو یا سه ابزار تلفیقی کار می‌کنند و معمولا هم در کنار همدیگر قرار دارند. اشیای داخل خانه حرکات عجیبی دارند که با موسیقی متن عالی بازی حس ترس را به خوبی منتقل می‌کنند. سعی کنید که به دنبال سرنخ‌ها باشید و مواظب حملاتی که از جانب جادوگران می‌شود هم باشید.

دوربین بازی موبایل The Anthurium یکی از نقاط قوت اساسی است که باعث هرچه حرفه‌ای دنبال شدن بازی می‌شود. این دوربین گاهی شما را وارد جامپ اسکر‌ها می‌کند و بعضا هم دید بهتری از اشیای خانه می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک المان کمکی عمل کند. تنها راه شما برای موفقیت کاوش کردن خانه است و در این راه باید وارد اتاق‌های بسیاری شوید. گیم‌پلی بازی هم بسیار ساده است و باید با ضربه زدن روی مکان‌های مختلف نقل مکان کنید. در این حالت باید بدانید که هر اتاق دارای دید چندگانه است و باید با لمس کردن مکان‌های درست بتوانید به سرنخ‌های بیش‌تری برسید. سعی کنید که متون را بخوانید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. ابزارها را در کنار همدیگر قرار دهید و با ذخیره کردن آن‌ها به اتاق قفل یا صندوقچه‌ها دسترسی پیدا کنید.

معرفی و دانلود بازی موبایل The Anthurium

بازی The Anthurium همزمان دارای آیتم‌های جذابی است که کند و کاو در این خانه مخوف را جذاب‌تر می‌کند. رفته رفته موانع بیش‌تر می‌شوند و عملا خارج شدن از این خانه را سخت‌تر می‌کنند. شما نباید امیدتان را از دست بدهید و باید به دنبال سرنخ‌هایی باشید که شما را به هدف نزدیک کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

از دست نده:  بررسی بازی موبایل AFK Arena + لینک دانلود و گیم پلی
دانلود بازی The Anthurium از گوگل پلی استور دانلود بازی The Anthurium از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها