• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • نمرات بررسی بازی A Plague Tale: Innocence از دید منتقدان سایت‌های معتبر دنیا

نمرات بررسی بازی A Plague Tale: Innocence از دید منتقدان سایت‌های معتبر دنیا

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۹ روز قبل
  • ۰
نمرات بررسی بازی A Plague Tale: Innocence از دید منتقدان سایت‌های معتبر دنیا

در سال‌های گذشته بازی‌هایی خاصی منتشر شده‌اند که شاید پیش از انتشار فقط گروهی خاص از گیمر‌ها چشم‌انتظار آن‌ها بودند اما پس از انتشار توانستند واکنش‌های مثبتی دریافت کنند و تبدیل به آثاری هم‌تراز با بازی‌های بزرگ سال شوند. برای مثال Hellblade یک مثال از این بازی‌ها بود که استودیو نینجا تئوری در قالب آن ماجرا‌های شخصیت سنوئا و درگیری‌های روانی وی را به شکلی بی‌نهایت تأثیرگذار و فراموش‌نشدنی به‌تصویر کشید. هدف از بیان این مقدمه، رسیدن به بازی A Plague Tale: Innocence است؛ ساخته استودیو آسوبو که نمایش‌های پیش از انتشار آن، خبر از یک بازی متفاوت با اتمسفر خاص می‌دادند و خب حال که بازی منتشر شده، می‌توان گفت که سازندگان در خلق چنین تجربه‌ای تا حد زیادی موفق بوده‌اند و بازی توانسته نمره‌های خیلی خوبی هم از منتقدین دریافت کند.

تریلر بازی A Plague Tale: Innocence به مناسبت نمرات بازی

۱۰ روز پیش بازی A Plague Tale: Innocence در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار گرفت و توانست با کسب میانگین نمره ۸۱، بازخوردهای خوبی را از سمت منتقدان و کاربران دریافت کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیو آسوبو (Asobo Studio)، به‌ترتیب ناشر و سازنده A Plague Tale: Innocence، به‌مناسب بازخوردهای خوب بازی تریلر جدیدی را منتشر کرده‌اند.

درواقع تریلر جدید بازی A Plague Tale: Innocence با محوریت نمرات بازی و بازخوردهای خوب منتقدان منتشر شده است. این بازی در روزهای ابتدایی عرضه‌اش توانست صدها بیننده را در توییچ به‌خود اختصاص دهد و از سوی یوتیوبرهای معروف بازی‌های ویدویی هم برای تجربه پیشنهاد شده است. همچنین بعضی از بیننده‌ها هم به این بازی لقب فوق‌العاده و برجسته داده‌اند. ظاهرا ساخته جدید استودیو آسوبو توانسته است تاثیر قابل‌توجهی روی مخاطبان بازی‌های ویدیویی داشته باشد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Whispers of a Machine

برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از داستان بازی A Plague Tale: Innocence ندارند، باید بگویم که این بازی روایت‌گر داستان دختری به نام آمیسیا است که قصد دارد برادر کوچک خود را از طاعون نجات دهد. در طول بازی شاهد صحنه‌های تاریک و دردناکی هستیم که احساسات مخاطب را تحریک می‌کند.

نمرات بررسی بازی A Plague Tale: Innocence از دید منتقدان سایت‌های معتبر دنیا

A Plague Tale: Innocence روایتگر داستانی در دوران مرگ سیاه اروپا است؛ دورانی که در آن بیماری طاعون در اروپا شیوع یافت و به‌استناد منابع، در طی سه سال باعث مرگ ۲۵ میلیون نفر شد. شخصیت اصلی بازی دختری به اسم آمیسیا است که همراه‌با برادر جوان‌ترش یعنی هوگو، در تلاش برای بقا در بازه زمانی مذکور هستند. A Plague Tale: Innocence اثری از دید سوم‌شخص است و بیشتر از اینکه تجربه‌ای مبتنی بر مبارزه و درگیری باشد، وابسته به مخفی‌کاری و ماجراجویی است؛ به طوریکه آمیسیا و برادرش باید با گشت‌و‌گذار در محیط‌های مختلف، حل پازل‌ها و فرار از دست دشمنان زنده بمانند و به مرور در بازی پیشروی کنند. سازندگان اعلام کرده‌اند که درون‌مایه اصلی بازی، خانواده و اهمیت آن است و قصد دارند ازطریق بازی، تاثیر اتفاقات تلخ روی روابط خانوادگی را به‌تصویر بکشند.

در ادامه با سه گوش مروری بر نمره های بازی A Plague Tale: Innocence و بررسی آن از دید سایت‌های معتبر دنیا داشته باشید:

نمرات بررسی بازی A Plague Tale: Innocence از دید منتقدان سایت‌های معتبر دنیا

A Plague Tale: Innocence

سازنده: استودیو آسوبو

ناشر: شرکت بیگ‌بن اینتراکتیو

سبک: اکشن ماجراجویی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی

 

ویندوز سنترال: ۹ از ۱۰

بازی A Plague Tale: Innocence یک تجربه مخفی‌کاری و ماجراجویی فوق‌العاده است که گیم‌پلی عالی، جلوه‌های بصری بسیار چشم‌نواز و داستانی فوق‌العاده ارائه می‌دهد و قرار گرفتن شخصیت‌ها در جهانی با وضعیت بسیار بد را به بهترین شکل به‌تصویر می‌کشد.

تویین‌فینیت: ۹ از ۱۰

بازی A Plague Tale: Innocence مثل یک الماس در اواخر نسل هشتم است که حتی اگر اندک علاقه‌ای به نمایش‌هایش داشتید، نباید تجربه آن را از دست بدهید.

گیم‌اسپات: ۸ از ۱۰

بازی A Plague Tale: Innocence جدا از اینکه شیوع طاعون و حضور موش‌ها را به شکلی عالی به‌تصویر می‌کشد، داستان تأثیرگذار و احساسی بسیار خوبی هم برای روایت کردن دارد.

پی‌سی گیمز اِن: ۸ از ۱۰

بازی A Plague Tale: Innocence شاید از حیث برخی المان‌های گیم‌پلی مشکلاتی داشته باشد، اما بدون شک یکی از درگیر‌کننده‌ترین بازی‌های سال است که داستانی اورجینال هم دارد. همچنین شخصیت‌های بازی هم بی‌نهایت عالی شخصیت‌پردازی شده‌اند.

آی‌جی‌ان: ۷ از ۱۰

بازی A Plague Tale: Innocence داستان بسیار خوبی روایت می‌کند اما از حیث گیم‌پلی، نبود چالشی خاص در بازی باعث شده تا نتوان آن حس تنش موجود در جهان بازی را به‌درستی احساس کرد.

گیمزرادار: ۷ از ۱۰

اگر به‌دنبال تجربه‌ای برای آخر هفته خود هستید که خیلی هم در آن به چالش کشیده نشوید، بازی A Plague Tale: Innocence برای شما اثر بسیار مناسبی خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که تعداد بسیار بالای اجساد به‌تصویر کشیده‌شده در بازی می‌تواند روی شما و اشخاصی که ممکن است بازی را درکنار شما تجربه کنند، تاثیر بدی بگذارد.

ورج: بدون نمره

با‌اینکه بسیاری از جنبه‌های بازی مثل المان‌های مخفی‌کاری و ساخت‌و‌ساز حس و حالی شبیه به آثار دیگر دارند، اما روایت داستانی بازی و جهان آن شبیه به هیچ‌کدام از بازی‌هایی نیست که تا به امروز تجربه کرده‌ایم. بازی همواره احساس خطر و تنش خاصی به مخاطب القا می‌کند که باعث می‌شود هرگز در آن زمانی برای آرامش نداشته باشید. منبع: زومجی/

امتیاز دهید

متاکریتیک

میانگین امتیاز بازی
۸.۱
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها