• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • هیدئو کوجیما و انتشار تصاویری از بازی دث استرندینگ – Death Stranding

هیدئو کوجیما و انتشار تصاویری از بازی دث استرندینگ – Death Stranding

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

اگر شما نیز یکی از دنبال کنندگان هیدئو کوجیما در فضای مجازی باشید، می‌دانید که این کارگردان مطرح ژاپنی به صورت روزانه فعالیت زیادی در شبکه‌هایی نظیر توییتر و اینستاگرام دارد و از اتفاقات روزمره گرفته تا اخبار و اطلاعات استودیو و بازی‌هایش را در آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. یکی از کارهایی که کوجیما اخیرا با زیرکی در انجام آن استاد شده این است که با انتشار محتویاتی که به بازی دث استرندینگ – Death Stranding اشاره دارند، طرفداران را هیجان‌زده و بار دیگر ذهن‌های آن‌ها را با تئوری‌های مختلف پر کند. این رویه مدت‌ها است که توسط او در حال انجام است و عده‌ی زیادی از طرفداران با انگیزه‌ی کشف جزئیات تازه‌ای از بازی جدید کوجیما، محتویات صفحات او در دنیای مجازی را به صورت لحظه‌ای و مو به مو رصد می‌کنند.

کوجیما برای مدتی بازی در دست ساختش یعنی بازی دث استرندینگ – Death Stranding را از صدر اخبار خارج کرد و جزئیات چندان مهمی را درباره‌ی آن ارائه نکرد تا اینکه در هفته‌های اخیر او مجددا پست کردن محتویات تازه و مرموز درباره‌ی آن را شروع کرد. او چند روز پیش تصویری را منتشر کرد که در آن صفحه‌ی نرم افزار Adobe Premier قابل مشاهده بود؛ صفحه‌ای که در بخش تایم‌لاین آن ویدئویی در حال تدوین شدن بود و این مسئله به احتمال فراوان نشان می‌دهد تریلر جدیدی از بازی جدید کوجیما در راه است. او همچنین به تازگی تصاویری را منتشر کرده که می‌توان بخشی از گیم‌پلی بازی دث استرندینگ – Death Strandingرا در آن مشاهده کرد. اما نکته‌ی مهم اینجا است که این تصاویر همگی بسیار مرموز و غیر قابل تشخیص هستند و نمی‌توان فهمید که چه چیزی را نشان می‌دهند.

اوایل این ماه، کوجیما تصویری را منتشر کرد که به ظاهر از اکشن فیگور خودش تصویربرداری شده بود. اما می‌توانیم در پس زمینه مانیتوری را مشاهده کنیم که ظاهرا بازی دث استرندینگ – Death Stranding را نشان می‌دهد. از آنجا که تصویر بسیار مات است و فقط بخش کوچکی از صفحه‌ی مانیتور در آن پیدا است، نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که چه چیزی در آن می‌بینیم؛ چون عکاسی طوری انجام شده که تمرکز بر مجسمه‌ی کوجیما باشد و نه آن چیزی که پشت آن قرار دارد. طبق چیزی که پیدا است می‌شود گفت در صفحه کاراکتری را مشاهده می‌کنیم که به سمت راست ایستاده و چیزی شبیه به کوله‌پشتی‌هایی را که در تریلرهای قبلی دیده بودیم حمل می‌کند. احتمال می‌رود این کاراکتر همان شخصیت اصلی بازی یعنی سم باشد؛ کسی که بازیگر سریال مردگان متحرک – The Walking Dead یعنی نورمن ریداس وظیفه‌ی ایفای نقش او را بر عهده گرفته است. در این تصویر سم لباسی را به تن دارد که نوری آبی رنگ از برخی بخش‌های آن ساطع می‌شود؛ چیزی که با توجه به پوشش‌هایی که تابه‌حال از کاراکتر اصلی بازی دیده‌ایم تا حدی جالب توجه است.

از دست نده:  بررسی بازی موبایل Backfire + ویدیو (گیم پلی)، گالری تصاویر و لینک دانلود

مسئله‌ی دیگری که این تصویر را بسیار جالب توجه کرده و باعث شده طرفداران هیجان زیادی نسبت به اتفاقات آینده پیدا کنند بخش پایینی آن است. در بخش پایینی تصویر می‌توانیم نمای ماتی از تعدادی پوستر را مشاهده کنیم که روی یک میز قرار گرفته‌اند. این پوسترها ممکن است پوسترهای جدید بازی یا آرت‌ورک‌هایی تازه از بازی دث استرندینگ – Death Stranding باشند؛ آرت‌ورک‌هایی که این بار تم رنگ قرمز و سیاه به خود گرفته‌اند. اگرچه این بخش از تصویر بسیار مات است اما می‌توان بخشی از لوگوی بازی را به همراه سایر نوشته‌هایی که معمولا روی پوسترها نوشته می‌شود روی آن تشخیص داد. با توجه به معرفی یک شخصیت جدید در آخرین تریلر بازی و تم رنگ قرمز این پوستر، برخی از طرفداران بازی معتقدند این پوستر به شخصیت ماسک‌پوش تعلق دارد. او که در آخرین تریلر منتشر شده از بازی نسخه‌ای قرمز رنگ از دستگاه‌های حمل نوزادان را حمل می‌کرد و توسط تروی بیکر صداگذاری شده بود، به احتمال زیاد یکی از شخصیت‌های منفی بازی است و باید منتظر معرفی کامل او باشیم. در ادامه می‌توانید تصویری را که کوجیما در توییتر منتشر کرده مشاهده کنید.

هیدئو کوجیما و انتشار تصاویری از بازی دث استرندینگ - Death Stranding

دومین تصویر مرموزی که کوجیما اخیرا درباره بازی‌اش منتشر کرده در تاریخ ششم ماه مه (۱۶ اردیبهشت) رویت شده است. این میان تصاویر جدیدی که درباره این بازی منتشر شده‌اند، این یکی از همه مرموزتر و در عین حال غیرقابل تشخیص‌تر است. مجددا می‌توانیم در مانیتوری که در پس‌زمینه قرار دارد بخشی از بازی دث استرندینگ – Death Stranding را مشاهده کنیم. در تصویر مقداری خوراکی به نمایش گذاشته شده و مجددا بخشی که به مانیتور مربوط می‌شود بسیار مات است. از آنجایی که بر خلاف تصویر قبلی، این تصویر فیلتر سیاه و سفید نیز دارد و نمی‌توان رنگ‌های آن را تشخیص داد، بسیار سخت‌تر است که بگوییم دقیقا چه چیزی در آن به نمایش در می‌آید. به نظر می‌رسد این تصویر بار دیگر سم را نشان می‌دهد که مجددا چیزی را حمل می‌کند و به سمت جلو در حال حرکت است. وجود اشیاء دیگری را نیز می‌توان در تصویر تشخیص داد اما نمی‌توان تشخیص داد ماهیت آن‌ها چیست. دومین تصویر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون دارای ایستر اگ ناب

هیدئو کوجیما و انتشار تصاویری از بازی دث استرندینگ - Death Stranding

سومین تصویر مرموزی که در روزهای اخیر توسط هیدئو کوجیما در توییتر منتشر شده اندکی از دو تصویر قبلی واضح‌تر است و می‌توان با اطمینان گفت که چه چیزی را نشان می‌دهد. اینبار این تصویر با یک توضیح نیز همراه شده است: «من و سم در حال استراحت هستیم».

کوجیما در این تصویر مجددا روی اکشن فیگور خودش تمرکز کرده و یک کنترلر دوال شاک ۴ را در کنار آن به نمایش گذاشته است. در پس‌زمینه‌ی تصویر نمایی از بازی دث استرندینگ – Death Stranding قابل مشاهده است که شخصیت اصلی بازی یعنی سم را در حال نشستن روی زمین و استراحت نشان می‌دهد. او کوله‌پشتی زرد رنگی را حمل می‌کند و لباسش همان یونیفرمی است که در نمایش بازی در E3 سال گذشته به تن داشت. محیطی کوهستانی و دشتی سرسبز در تصویر قابل مشاهده است و نمای کلی آن شباهت زیادی به تریلر E3 سال گذشته دارد. آخرین تصویر کوجیما را در ادامه مشاهده می‌کنید.

هیدئو کوجیما و انتشار تصاویری از بازی دث استرندینگ - Death Stranding

با اینکه هنوز مشخص نیست کوجیما چه نقشه‌هایی برای آینده دارد، می‌توان امیدوار بود انتشار این تصاویر نشانی از این باشد که این کارگردان ژاپنی بالاخره تصمیم گرفته بازی مورد انتظارش را به صورت تمام و کمال به طرفداران معرفی کند و ویدئوی جدیدی را در آینده‌ای نزدیک درباره آن به اشتراک بگذارد. اگر شانس با ما یار باشد، ممکن است بتوانیم در روز پنج‌شنبه (بامداد جمعه به وقت ایران) در جریان استریم دومین قسمت از برنامه State of Play جزئیات تازه‌ای را درباره بازی دث استرندینگ – Death Stranding نظاره‌گر باشیم. تا آن موقع باید صبر کنیم و ببینیم آیا کوجیما پست‌های مرموز تازه‌ای را درباره‌ بازی جدیدش به اشتراک خواهد گذاشت یا نه.

از دست نده:  رونمایی اکشن فیگور بازی دث استرندینگ - Death Stranding توسط هیدئو کوجیما

بازی دث استرندینگ – Death Stranding که از موردانتظارترین آثار این نسل است هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم پلی استیشن ۴ راهی بازارهای جهانی شود. بنابر اطلاعات منتشر شده، این بازی همچنین برای کنسول نسل بعدی سونی، یعنی پلی استیشن ۵ – PS5 یا هرچه نام خواهد داشت، نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها