• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • ۱۰ تیم پرطرفدار بازی لیگ آو لجندز – League of Legends در سال ۲۰۱۸

۱۰ تیم پرطرفدار بازی لیگ آو لجندز – League of Legends در سال ۲۰۱۸

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
10 تیم پرطرفدار بازی League of Legends در سال ۲۰۱۸

ورزش الکترونیک در سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری کرده است و هر روز شاهد بزرگتر شدن فضای رقابت بازیکنان هستیم و تیم‌های برگزارکننده مسابقات الکترونیکی با افزایش جوایز رویدادهای خود هیجان بیشتری را به علاقه‌مندان eSports انتقال می‌دهند. در این بین بازی League of Legends، یکی از پر مخاطب‌ترین بازی‌های موجود در عرصه رقابت است. این بازی اخیرا به عنوان یکی از اولین بازی‌های تیمی مسیر خود را به سمت حضور در میادین مهمی مانند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و حضور در رقابت‌های المپیک هموار کرده است و با برگزاری رقابت‌های ملی، بازیکنان ورزش الکترونیک را به افتخار آفرینی برای میهنشان دعوت می‌کند.

کمپانی Riot Games، با انتشار بازی محبوب خود و هدف گرفتن مناطق شرقی و برنامه‌ریزی متوالی برای تولید محتواهای مناسب، هر سال در حال افزایش مخاطبان میلیونی خود است. بازی League of Legends، از زمان انتشارش تا به این لحظه چیزی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ رویداد رسمی را تجربه کرده است که با حضور بازیکنان حرفه‌ای این رشته همراه بوده است. در مجموع بازیکنان برتر رقابت‌های این رشته ۶۶ میلیون دلار جایزه را در ده سال اخیر دریافت کرده‌اند و با توجه به اینکه فضای رقابت بازی با تبلیغات زیادی همراه است، حقوق خالص هرکدام از بازیکنان حرفه‌ای این بازی چیزی بیش از ۵۰۰ هزار دلار در سال است.

10 تیم پرطرفدار بازی League of Legends در سال ۲۰۱۸

حضور بازیکنان حرفه‌ای باعث می‌شود که تماشاچی‌های بیشتری به این رشته جذب شوند. در سال‌های اخیر تیم‌های آسیایی حکومت خاصی را در بازی League of Legends داشته‌اند و کمتر شاهد حضور تیم‌های آمریکایی و اروپایی در فینال مسابقات جام‌جهانی بازی که با نام World Championship، شناخته می‌شود بوده‌ایم. در این بین تیم Fnatic، تنها تیم غیر شرقی است که توانسته است دو بار در فینال مسابقات Worlds، حضور پیدا کند که در سال ۲۰۱۱ به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافته است و در سال ۲۰۱۸ با شکست در مقابل تیم Invictus Gaming، در جایگاه دوم قرار گرفت. بازی‌های تیم Fnatic، در سال ۲۰۱۸ بیش از ۴۲ میلیون ساعت بازدید را تجربه کرده است که همین رقم این تیم را در صدر رنکینگ پرطرفدارترین تیم‌های سال میلادی گذشته قرار می‌دهد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل عصر فرماندهان

در جایگاه دوم و سوم شاهد حضور دو تیم Cloud9 و Royal Never Give Up هستیم. تیم C9، که به عنوان نماینده آمریکای شمالی در بازی League of Legends فعالیت می‌کند در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ توانسته است در جایگاه پنجم تا هشتم جهان قرار گیرد و در سال گذشته با قرار گرفتن در جایگاه چهارم مسابقات World Championship، به عنوان یکی از تیم‌های خوب غیر شرقی مطرح شده است. در سمت دیگر تیم چینی Royal Never Give Up، در کارنامه خود عنوان قهرمانی MSI 2018 را ثبت کرده است و در جام‌جهانی ۲۰۱۸ نیز در جایگاه ششم قرار گرفته است. با توجه به اینکه رقابت کردن در بخش حرفه‌ای بازی مانند League of Legends، کار آسانی نیست، همین عناوین برای جذب طرفداران به سمت این تیم کافی است.

نکته قابل توجه در مورد آمار منتشر شده، حضور چهار تیم Fnatic، Team Liquid، Cloud9 و G2 Esports در بین ده تیم پرطرفدار بازی League of Legends، است. هر چهار تیم نماینده مناطق غربی هستند و شش تیم دیگر مربوط به کشورهای شرق کره زمین هستند. در هشت دوره مسابقات جام‌جهانی بازی لیگ آف لجندز فقط یک دوره قهرمانی غربی‌ها را شاهد بوده‌ایم و تیم‌های شرقی در هفت سال اخیر عنوان قهرمانی مهم‌ترین رویداد سال را از آن خود کرده‌اند. ولی با این حال در صدر این چارت شاهد حضور یک تیم غربی هستیم. لازم به ذکر است که تیم SK Telecom T1، که در جایگاه ششم این چارت قرار دارد سه دوره قهرمان رویداد World Championship، شده است و در سال ۲۰۱۷ در جایگاه دوم قرار گرفته است. این تیم با داشتن بازیکنان مطرحی مانند Faker طرفداران زیادی را در سال‌های اخیر جذب کرده است. منبع: زومجی/

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Whispers of a Machine

 

بیشتر خوانید


امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها