• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بازی فیفا ۲۰ : تریلر و اطلاعات بازی

بازی فیفا ۲۰ : تریلر و اطلاعات بازی

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۹
بازی فیفا 20 : تریلر و اطلاعات بازی

سری فیفا یکی از دو مجموعه بزرگ شبیه‌ساز فوتبال و یکی از بازی‌های سالیانه الکترونیک آرتز است. امروز و در جدید‌تریناخبار بازی، EA با انتشار یک تیزر کوتاه رسما جدید‌ترین نسخه از این مجموعه یعنی فیفا ۲۰ را تایید کرد که قرار است اطلاعات بیش‌تر از آن، در جریان رویداد EA Play 2019 ارائه شود که دو روز دیگر یعنی ۱۸ خرداد برگزار خواهد شد.

 


تاریخ انتشار فیفا ۲۰ و تایید حالت فوتبال خیابانی


الکترونیک آرتز دومین تیزر از بازی را هم منتشر کرده که در پایان آن، تاریخ انتشار فیفا ۲۰ هم به‌چشم می‌خورد و بر اساس آن، بازی در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

با اینکه تیزر جدید فیفا ۲۰ تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند، اما این تنها نکته این ویدیو نیست. اولا در بخش پایانی آن شاهد لوگوی فراست‌بایت هستیم که این موضوع شایعه‌های تغییر موتور بازی را رد می‌کند. با این حال لوگوی مرموز تقریبا V شکل تیزر دیروز در این تیزر هم دیده می‌شود. پس از پخش ویدیو دیروز، خیلی‌ها بر این باور بودند که این لوگو مربوط به موتور جدید بازی است ولی با عدم تغییر موتور، این نظریه رد می‌شود و حال برخی منابع اعلام کرده‌اند که منظور از این لوگوی V شکل، وجود یک حالت فوتبال پنج نفره (V در زبان رومی به معنی پنج است) در بازی یا همان حالت فوتبال خیابانی است. این نظریه از آنجایی درست به‌نظر می‌رسد که در تیزر دوم، شاهد نمایش فوتبال خیابانی واقعی در شهر‌هایی چون پاریس هستیم و همچنین EA در توییت مرتبط با این ویدیو، متنی هم منتشر کرده که در آن، عبارت «The stadium is anywhere» به‌معنی «همه جا استادیوم است» به‌چشم می‌خورد و همین عبارت هم به‌نوعی تایید دیگری بر وجود حالت خیابانی در بازی است.

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان فیفا 20 و چهارمین صدرنشینی متوالی

به هر حال در چند سال اخیر افراد زیادی خواهان اضافه شدن حالت فوتبال خیابانی به بازی فوتبال فیفا بودند و باید منتظر ماند و دید که آیا در بازی FIFA 20 شاهد این حالت خواهیم بود یا خیر. جواب این سوال در جریان رویداد EA Play 2019 که فردا شب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود، داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این بازی فوتبال و ویژگی‌های دقیق‌تر آن، باید منتظر ۱۸ خرداد، ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت ایران و رونمایی کامل سازندگان از بازی باشیم. منبع: زومجی/

4.2/5 - (28 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۹ دیدگاه در حال حاضر

  1. Just Career mode

  2. با تموم ضعفاش به نظر من فیفا ۱۹ بهترین نسخه فیفا بود هر چند یه بارم وارد بخش جورنی نشدم نمیدونم واقعا کسی هست بازیش کنه قبلنا کریر رو بازی میکردم ولی اونم ۲ سه ساله از هیجان افتاده … بازی به شدت روون بود خصوصا بعد از آپدیت های آخری که حس واقعی ۶۰ فریم رو میداد گیم پلی واقعا واسه یه شبیه ساز خوب بود و پیشرفت توش دیده میشد خلاصه اینکه من تو سالی که گذشت واقعا راضی بودم اما فیزیک بازی و طراحی چهره ها باگ هاش خصوصا ضربات کرنر بعضی مواقع رو مخ بود راستش اولین چیزی که تو هر نسخه فیفا چک میکنم اینکه میرم اولدترافورد ببینم فیزیک پشت دروازه ها که توپ باید بیفته پایین درست شده یا نه یادمه تو فیفا ۱۲ درست بود ولی بعدش دیگه نه … به عنوان یه عاشق فوتبال فیفا تنها بازی فوتبالیه که داریم پیس که واقعا هیچ جوره هیجان نداره گیم پلی یکنواختی که هر ساله تکرار میشه ..

  3. فیفا ۲۰ ، ماشین جدید پولسازی ea داره روشن میشه…امیدوارم تغییرات امیدوار کننده ای داشته باشه….

  4. Ea چند ساله فقط تغییرات کوچیکی روی فیفا اعمال میکنه…امیدوارم این دیگه از پایه عوض شده باشه.

  5. کاش فیفا ۲۰ تغییرات بزرگی داشته باشه به خصوص تووی گرافیک

  6. تجربه نشون داده: فیفا فردش خوبه و پی ای اس هم زوجش!پس فیفا ۲۰ می ترکیه

  7. اگه واقعا موتور گرافیکیشونو تغیر بدن خوب میشه چون خیلی تو طراحی چهره ها میلنگیدن

  8. فیفا ۱۹ وقتی رفتم گیم نت بازی کردم به ظاهر تفاوتی نداشت مخصوصا گرافیکی ولی خیلی بهم حال داد چون تکنیکی تر شدن بازیکنا و سرعت بازی و حرکت بازیکنا روان تر شده بود که به جذابیتش اضافه کرده بود و دروازه بان یکم ضعیف تر شده که راحت تر میشه گل زد قبلا دهنمون باید سرویس میشد تا یه گل بزنیم!
    امیدوارم موتور جدیدش تو فیفا ۲۰ بهتر باشه و گرافیک تغییر کنه

  9. میگفتن تیم های ایران هم توی فیفا ۲۰ هست به نظرتون هست؟

  10. راستش من خیلی دوس داشتم حالت اول شخص به فوتبال اضافه میشد اینجوری هیجان بازی بالاتر می‌رفت ؛ گرچه یه کم غیر منطقی هم به نظر میاد.

  11. امیدوارم بخش کریر فیفا بهش دستی بکشن … آخه واقعا خیلی خسته کننده و تکراری هست و از ۱۶ حتی خیلی تغییر نداشته

  12. ای کاش قابلیت کراس پلی داشته باشه

  13. به جا اضافه کردن بخش های اضافی مثل journey و اینا بیان گیم پلی و بخش کریر مودشو درست کنن که ۴ ساله تغییر نکرده

  14. دو ساله میخوام شروع کنم حرفه ای فیفا بازی کردن هر بار که واکنشا و باگ های بازی رو میبینم بیخیال میشم، این بازی رو ea باید بکوبه از اول بسازه.

  15. فقط امیدوارم روی گیم پلی فیفا ۲۰ خیلی کار کنند . ۱۹ نسبت به ۱۸ گیم پلی ضعیف تری رو داشت . فیفا ۱۸ نسبت به ۱۹ بهتر بود.

  16. دوساله دارم دمو بازی می‌کنم به خاطر گیمپلی چرتش خدا کنه درستش کنن … ولی حالت خیابانی فیفا ۲۰ عالیه اگه راست باشه :))))

  17. اگه واقعا فوتبال خیابانی به بازی fifa 20 اضافه بشه میترکونه .. یادش بخیر زمان ps2 یکی از بازیای خوب بود

  18. پس بالاخره پس از سال ها فوتبال خیابونی میاد ? واقعا این نسل یچیزیش کمه بدون FiFa Street 4

  19. تف تو روت‌ ea که هیچ وقت به مخاطبت احترام نذاشتی توووف؛ یک سال دیگه هم باید رباتای فیفا ۲۰ رو باید تحمل کنیم با فراست بایت لعنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها