• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بهترین بازی اندروید و آیفون رومیزی دیجیتالی ۲۰۱۹ + لینک دانلود

بهترین بازی اندروید و آیفون رومیزی دیجیتالی ۲۰۱۹ + لینک دانلود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
بهترین بازی اندروید و آیفون رومیزی دیجیتالی 2019 + لینک دانلود

ما در سه گوش تاکنون سعی کرده‌ایم تا شما را با بازی های رومیزی مختلف آشنا کنیم. بدون شک تجربه چندنفره یک بازی رومیزی درکنار دوستان و خانواده می‌تواند بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. در چندسال اخیر بازی‌های رومیزی به کشور ما هم راه پیدا کرده‌اند و نسخه‌های ایرانی بسیاری از بازی‌های معروف را می‌توان از فروشگاه‌ها تهیه کرد. اما بااین‌حال بسیاری از بازی‌های رومیزی دنیا شاید در دسترس همگان قرار نداشته باشد یا اگر هم در بازار موجود باشد، قیمت‌شان بسیار بالا باشد.

 


بهترین بازی آیفون و اندروید رومیزی ۲۰۱۹


جالب است بدانید که بسیاری از همین بازی‌های مشهور سبک رومیزی، دارای نسخه‌های دیجیتالی هم هستند که بعضا با اقتباس عالی از نسخه فیزیکی، تجربه‌ای وصف‌نشدنی را روی دستگاه‌های موبایل یا کامپیوتر رقم می‌زنند. در این مقاله قصد داریم برترین بازی‌های رومیزی دیجیتالی که از روی نسخه‌های فیزیکی معروف‌شان برای پلتفرم اندروید و آیفون ساخته شده‌اند، به شما معرفی کنیم. بازی‌هایی که می‌توان آن‌ها را به‌صورت انفرادی، چندنفره روی یک دستگاه (Pass & Play) یا حتی به‌صورت آنلاین تجربه کرد. البته لازم به‌ذکر است که شاید در این فهرست نتوانید نام تمامی بازی‌های رومیزی مشهور را پیدا کنید که دلیل آن پایین بودن کیفیت نسخه دیجیتالی آن‌ها بوده‌است. بااین‌حال در ادامه با ما همراه باشید تا با هم در یکی دیگر از مقاله‌های بهترین بازی اندروید و آیفون، به‌سراغ برترین بازی‌های رومیزی دیجیتالی برویم که از روی نسخه‌های فیزیکی ساخته شده‌اند.

 

دانلود بازی موبایل Seven Wonders

دانلود بازی موبایل Seven Wonders

استودیو Repos Production بازی اندروید Seven Wonders را براساس یک بازی رومیزی به همین نام برای پلتفرم موبایل منتشر کرده است. در این بازی شما باید مناطق مربوط‌به بخش‌های نظامی، علمی، تجاری و محل زندگی مردم را توسعه دهید. در یازی آیفون Seven Wonders استراتژی تعیین کنید و کارت‌های خود را برای توسعه نسل بشر و ساخت یکی از هفت عجایب جهان توسعه دهید. قوانین بازی ساده هستند و بخش آموزشی هم به‌شما اجازه می‌دهد تا با منوها به‌راحتی ارتباط برقرار کنید و تجربه‌ای وصف‌ناپذیر را به‌دست آورید. قوانین بازی بدین صورت است که در بازی کارتی برای جمع‌کردن وجود ندارد و بازیکنان باید با سیستم درفتینگ از یکدیگر پیشی بگیرند. در این بازی استراتژی بازیکنان است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند، نه تعداد کارت‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اند. گیم‌پلی بازی به‌صورت همزمان است و بازیکنان تا تعداد هفت نفره می‌توانند به‌مدت زمان ۵ الی ۸ دقیقه آن را تجربه کنند. بازی موبایل Seven Wonders با قیمت ۴.۹۹ در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قابل خریداری است.

دانلود بازی اندروید ۷ Wonders از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون ۷ Wonders از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Agricola

دانلود بازی اندروید و آیفون Agricola

بازی اصلی رومیزی Agricola برنده بهترین بازی رومیزی سال ۲۰۱۳ است که هم‌اکنون نسخه دیجیتالی آن هم در فروشگاه‌ اپ‌استور و نسخه دونفره آن در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است. داستان بازی در قرن هفدهم میلادی اروپا روایت می‌شود که زندگی مردم در تنگنا قرار دارد و شما و همسرتان وظیفه دارید تا خانه و زمین کشاورزی‌تان را توسعه دهید و محصول کشاورزی تولید کنید. Agricola یک بازی موبایل استراتژی خانوادگی است و یادگیری قوانین آن ساده و لذت‌بخش است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر رقابت کنند تا ببینند چه کسی زودتر به زمین‌ کشاورزی بهتری دست پیدا می‌کند. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است و در ۶ مرحله و ۱۴ دور بازی می‌شود. در هر دور، بازیکنان یک عضو خانواده بازی را در منطقه‌ای از شهر قرار می‌دهند تا منابع را جمع‌آوری کند و با کارهای مختلف روند تولید محصول را بهبود بخشد. در پایان ۱۴ دور، بازیکنی با بیشترین محصول تولید شده و با پیشرفته‌ترین زمین کشاورزی برنده بازی خواهد بود. در بازی چهار حالت مختلف قرار داده شده است و بازیکنان می‌توانند آن را از یک تا پنج نفره تجربه کنند. این بازی را می‌توانید با پرداخت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی موبایل اندروید Agricola از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Agricola از اپ استور اپل

 

دانلود بازی آیفون و اندروید Carcassonne

دانلود بازی آیفون و اندروید Carcassonne

Carcassonne یک بازی موبایل رومیزی است که براساس یک بازی رومیزی معروف به‌همین نام ساخته شده است. اساس بازی چیدن کاشی‌ها و ساخت دنیای قرون وسطایی خودتان است. شما باید در این بازی شهرها، جاده‌ها، عبادت‌گاه‌ها و زمین‌های مختلف را بگذارید تا سزمین خود را گسترش داده و سپس دنبال‌کنندگان، شوالیه‌ها، دزدان و کشاورزان را در آن زمین‌ها قرار دهید. هر کاراکتر شما منطقه‌ مختص خود را کنترل می‌کند و امتیاز به‌دست می‌آورد. اما باید مواظب باشید، چرا که برای رسیدن به بیشترین امتیاز، به بهترین استراتژی و تاکتیک نیاز دارید. باید کاشی‌ها و آدمک‌های خود را هوشمندانه در صفحه بازی بچینید تا نگذارید حریف‌تان بازی را ببرد. بازی را می‌توان تا تعداد چهارنفره بازی کرد. همچنین علاوه‌برآن‌که می‌توانید آن را با دوستان خود تجربه کنید، هوش مصنوعی بازی هم می‌تواند به‌نوبه خود چالش‌برانگیز باشد. نسخه رسمی این بازی را استودیو Asmodee Digital را با قیمت ۴.۹۹ دلار روی فروشگاه پلی‌استور قرار داده است. همچنین نسخه اپ‌استور این بازی توسط استودیو TheCodingMonkeys توسعه داده شده است و می‌توانید آن را با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

از دست نده:  شروع رویداد کراس اور اونجرز بازی فورتنایت - Fortnite
دانلود بازی موبایل اندروید Carcassonne از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Carcassonne از اپ استور اپل

 

دانلود بازی موبایل رومیزی Castles of Mad King Ludwig

دانلود بازی موبایل رومیزی Castles of Mad King Ludwig

Castles of Mad King Ludwig یک بازی اندروید و آیفون رومیزی ساخت قلعه است که توسط استودیو Bezier Games براساس یک بازی رومیزی به‌همین نام ساخته شده است. در بازی یک بخش کمپین قرار داده شده است که می‌توان بازی را به‌صورت مرحله‌ای تجربه کرد. مراحل مربوط‌به Training Tower، قوانین بازی را به بازیکنان آموزش می‌دهد. در بازی ۷۵ کاشی اتاق مختلف قرار داده شده است و شما می‌توانید در آن به ۱۵ قلعه واقعی سفر کنید. مدت زمان تجربه بازی بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است. در مجموع در بازی دو استراتژی مختلف برای بازی کردن وجود دارد: کسب امتیاز، استاد ساخت و ساز شدن (Master Builder). برای کسب امتیاز، چند راه در بازی وجود دارد و تصمیم شما مبنی براینکه چگونه به‌دنبال این امتیاز‌ها بروید برنده یا بازنده بودن‌تان را مشخص می‌کند. چند کارت ویژه در بازی گنجانده شده است که در شرایط خاص به شما امتیاز می‌دهد، این کارت‌ها تا انتهای بازی از دیگر بازیکنان مخفی می‌مانند. استراتژی اصلی بعدی این است که چگونه بخش Master Builder را بازی کنید. چالش اصلی این نقش این است که Master Builder سکه‌هایی را که بازیکنان برای کاشی‌ها پرداخت می‌کنند، دریافت می‌کند. بازی دارای بخش آنلاین نیست و برای هوش مصنوعی سطوح مختلفی درنظر گرفته نشده است. اما بااین‌حال بخش چندنفره Pass and Play بازی به‌خوبی از آب در آمده است و شما می‌توانید آن را از دو تا چهار نفره تجربه کنید. اگر به بازی‌های ساخت قلعه و کارتی علاقه‌ دارید، Castles of Mad King Ludwig را می‌توانید با قیمت ۶.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید Castles of Mad King Ludwig از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Castles of Mad King Ludwig از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Colt Express

دانلود بازی اندروید و آیفون Colt Express

در بازی موبایل رومیزی Colt Express به یک قطار دستبرد بزنید، نقشه خود را مرحله به مرحله بچینید و در یک اکشن بی‌نظیر واگن‌ها را یکی‌یکی غارت کنید. اما مواظب باشید، شما تنها فردی نیستید که قصد پولدار دارید. بازیکنان به‌راحتی می‌توانند با این بازی ارتباط برقرار کنند، چرا که بخش آموزشی بازی اندروید به‌خوبی قوانین Colt Express را به بازیکنان آموزش می‌دهد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که در ابتدای هر دور، هر یک از بازیکنان باید از میز بازی خود یک نقشه را طرح‌ریزی کنید. این نقشه می‌توانید چرخ زدن در واگن‌ها، رشوه دادن به مامور قانون یا غارت کردن مسافران باشد. زمانی‌که هر نقشه کامل شد، بازی آغاز می‌شود و مجموعه حرکات بازیکنان آشکار می‌گردد. باید سعی کنید بین حرص و طمع خود و احتیاط به‌خرج دادن، یک تعادل مناسب برقرار کنید تا بتوانید در غرب دور به پول‌دارترین فرد بی‌قانون تبدیل شوید. در بخش داستانی می‌توانید در نقش ۶ خلاف‌کار مختلف قرار گیرید و در ۳۰ بخش داستانی با قوانین منحصر به‌خود بازی را تجربه کنید. در بازی آیفون Colt Express بخش آنلاین هم قرار داده شده است و شما می‌توانید با کسب امتیاز بالا در رتبه‌بندی جهانی به نفر اول بین خلاف‌کاران تبدیل شوید. این بازی خانوادگی را تا ۶ نفر و به مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ می‌توانند تجربه کنند. استودیو Asmodee Digital این بازی را با قیمت ۳.۹۹ دلار روی فروشگاه اپ‌استور و با قیمت ۳.۴۹ دلار برای فروشگاه پلی‌استور در اختیار بازیکنان قرار داده است.

دانلود بازی موبایل اندروید Colt Express از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Colt Express از اپ استور اپل

 

دانلود بازی آیفون و اندروید Eight-Minute Empire

دانلود بازی آیفون و اندروید Eight-Minute Empire

Eight-Minute Empire یک بازی رومیزی استراتژیک از استودیو Acram Digital است که در آن بازیکنان باید یک امپراطوری مخصوص خود را ایجاد کنند. همان‌طور که از نام بازی پیدا است، شما باید در این بازی در مدت زمان حدودا هشت دقیقه، یک امپراطوری را تشکیل دهید. در بازی Eight-Minute Empire دو الی پنج بازیکن می‌توانند با استفاده از ۶ کارتی که در صفحه وجود دارد، نوبت خود را بازی کنند. این کارت‌ها منابع مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند و همچنین هر کدام قابلیتی در خود جای داده‌اند که بازیکنان باید بلافاصله پس از رو شدن کارت از آن‌ استفاده کند. درست است که این قابلیت‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا بخش‌های مختلف نقشه را تسخیر کنند، اما این منابع هستند که در انتهای بازی از ارزش واقعی برخوردار هستند. بنابراین بازیکنان باید بین این دو تعادل برقرار کنند. بازیکنان در سرتاسر نقشه پخش می‌شوند تا امتیاز جمع‌آوری کنند و فردی که در انتها بیشترین منطقه را تسخیر کرده باشد، پیروز بازی است. طراحی بازی بسیار چشم‌نواز انجام شده است و موسیقی متن بازی هم از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود. Eight-Minute Empire با قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون
دانلود بازی موبایل اندروید Eight-Minute Empire از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Eight-Minute Empire از اپ استور اپل

 

دانلود بازی موبایل Evolution: The Video Game

دانلود بازی موبایل Evolution: The Video Game

بازی اندروید و آیفون Evolution: The Video Game نسخه‌ی دیجیتال و شبیه‌ساز بازی کارتی و رومیزی Evolution است که توسط استودیوی North Star Games به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS راه پیدا کرده است. بازیکنان در این بازی باید با استفاده از کارت‌های مختلف، نیازهای اولیه گونه‌های مختلف جانوری را برآورده کنند و نسل آن‌ها را گسترش دهند. در بازی سه نوع کارت غذا، حیوانات وحشی و مهارت گنجانده شده است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از انتخاب هوشمندانه آن‌ها، روند بازی را به‌نفع خود پیش ببرند. هر دست بازی حدودا ۳۰ الی ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. تنوع کارت‌ها بسیار زیاد است و بازیکنان می‌توانند برای گسترش و افزایش قدرت گونه‌های جانوری تحت اختیار خود، از غذا استفاده کنند یا برعکس با استفاده کارت حیوانات وحشی و شکارچی، به گونه‌های دیگر بازیکنان ضربه بزنند. بازی آیفون و اندروید Evolution: The Video Game از گرافیک قابل قبولی برخوردار است و سازندگان دقت زیادی در طراحی جزئیات برد و کارت‌ها به‌خرج داد‌ه‌اند. بازی موبایل Evolution: The Video Game یک بازی کارتی چهارنفره است که هم به‌صورت آفلاین (و رایگان) و با پرداخت هزینه‌ای ۹.۹۹ دلاری به‌صورت آنلاین در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید Evolution: The Video Game از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Evolution: The Video Game از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Exploding Kittens

دانلود بازی اندروید و آیفون Exploding Kittens

بازی اندروید Exploding Kittens یک بازی چندنفره کارتی برای کسانی است که به گربه، انفجار و اشعه‌های لیزری علاقه دارند! این بازی را در حالت چند نفره می‌توان به‌صورت دو الی پنج نفره تجربه کرد. بازی بسیار استراتژیک است و بازیکنان در یک‌تجربه‌ای همانند رولت روسی، بازیکنان باید آنقدر کارت بیرون بکشند تا یک کارت Exploding Kitten به دست یک نفر بیافتد. رسیدن این کارت به هر شخص او را تا چند قدمی مرگ پیش می‌برد، مگر آن‌که او یک کارت خنثی‌کننده (Defuse) داشته باشد که می‌تواند با مواردی همانند لیزر، مالیدن شکم و ساندویچ خود را نجات دهد. روند بازی بدین شکل است که در میز بازی چندین کارت قرار می‌گیرد هر بازیکن با تعدادی مشخص کارت، بازی را آغاز می‌کنند. حال بازیکنان باید آنقدر بازی کنند تا کارت‌های وسط میز و کارت‌های موجود در دست خود به اتمام برسد. بازیکنی که موفق شود قبل از منفجر شدن کارت‌های خود را اتمام برساند برنده بازی خواهد بود. علاوه‌بر کارت گربه انفجاری (Exploding Kitten) که باعث نابودی شما در بازی می‌شود، کارت‌های دیگری هم وجود دارد که هرکدام وظیفه مشخصی دارند. برای مثال با کارت See the Future می‌توانید سه کارت بعدی که در میز قرار دارد را مشاهده کنید یا با کارت Shuffle ترتیب کارت‌ها را به‌هم بریزید تا مشخص نشود چه کارتی قرار است بیرون کشیده شود. در صفحه بازی علاوه‌بر کارت‌های مذکور، در سمت چپ یک درجه نیز وجود دارد که میزان احتمال بیرون کشیده شدن یک کارت انفجاری را نشان می‌دهد. بازی از گرافیک کارتونی بسیار بانمک و صداگذاری بسیار لذت‌بخشی برخوردار است و بدون شک می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به‌عنوان یک بازی کارتی چندنفره برای‌تان رقم بزند. بازی موبایل Exploding Kittens در مقایسه با دیگر بازی‌های رومیزی قیمت پایین‌تری دارد و شما می‌توانید آن را تنها با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه‌ اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Exploding Kittens از گوگل پلی استور دانلود بازی Exploding Kittens از اپ استور اپل

 

دانلود بازی آیفون Forbidden Island

دانلود بازی آیفون Forbidden Island

بازی آیفون Forbidden Island یک بازی همکاری استراتژی و شجاعت است که در آن شما و تا سه نفر دیگر را وارد ماجراجویی‌‌ای می‌کند که در آن باید چهار گنج پنهان در یک جزیره در حال غرق را پیدا کنید. استودیو Button Mash Games این بازی ماجراجویی هیجان‌انگیز را براساس یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های رومیزی تاریخ ساخته است. در داستان بازی آمده است که در براساس افسانه‌ها، Archeanها به این توانایی دست پیدا کرده بودند که ازطریق چهار گنج به‌نام‌های The Ocean’s Chalice ،The Statues of the Wind ،The Crystal of Fire و The Earth Stone المان‌های اصلی زمان شامل آتش، باد، آب و خاک را تحت کنترل خود در آورند. اما به‌خاطر خطرناک بودن اینکه این نیرو به‌دست دشمنان بیافتند، Archeanها آن گنج‌ها را در Forbidden Island مخفی کردند. بازی موبایل Forbidden Island با قیمت ۴.۹۹ دلار و با حجم ۱۴۱ مگابایت در فروشگاه اپ‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Forbidden Island از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Onirim

دانلود بازی اندروید و آیفون Onirim

بازی موبایل Onirim یک بازی کارتی متفاوت از استودیو Playsoft Games است که Asmodee Digital وظیفه انتشار آن روی پلتفرم اندروید و آیفون را به‌عهده داشته است. در بازی اندرویدOnirim بازیکنان در نقش Dreamwalkerهایی قرار می‌گیرند که درون یک هزارتو گیرافتاده‌اند. هدف اصلی شما در این بازی یافتن هشت در مخصوص و خروج از هزارتو است. در بازی شما باید با پنج کارت بازی کنید. در مجموع سه نوع کارت مکان، در و رویا وجود دارد. هر کارت با رنگ‌ها و علامت‌های مختلفی مشخص شده است. برای مثال کارت مکان دارای چهار رنگ و سه علامت مختلف است. در مجموع دو روش برای یافتن درهای مورد نظر وجود دارد؛ سه کارت یک‌رنگ خود را سه‌بار بازی کنید یا یکی از قدرت‌مندترین کارت‌های کلیدی خود را بیرون بیاندازید. کارت‌های هم‌رنگی که قرار است پشت سرهم بازی شوند، نباید دارای علامت یکسان باشند. در هر دو حالت، شما باید تصمیم بگیری که بهترین استفاده از هرکارت در دست شما چیست و مواظب کابوس‌ها باشید. آن کارت‌ها در میز بازی مخفی هستند و زمانی‌که بیرون بیایند کار را بسیار دشوار می‌کنند. توجه داشته باشید که در کل برای هر رنگ در بازی، دو در وجود دارد. بازیکنان با بازی کردن متداول کارت‌ و علامت‌های مناسب، درها را باز می‌کنند. بازیکنی که موفق شود هر چهار در را باز کند برنده بازی خواهد بود. بخش آموزشی بازی عملکرد بسیار خوبی در یادگیری بازیکنان دارد.  شاید از نکات منفی بازی این باشد که برخلاف نسخه رومیزی آن که تجربه دونفره را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، نسخه دیجیتال را تنها می‌توان به‌صورت تک‌نفره تجربه کرد. بازی موبایل Onirim را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل The Anthurium
دانلود بازی اندروید Onirim از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل Onirim از اپ استور اپل

 

دانلود بازی موبایل Onitama: The Board Game

دانلود بازی موبایل Onitama: The Board Game

در بازی اندروید Onitama هر بازیکن چهار مبارز و یک Elder در اختیار دارد. هدف در بازی پیروزی در نبرد است. بدین منظور باید Elder حریف را دستگیر کنید یا جای او را در معبد در اختیار بگیرید. حرکات بازیکنان توسط پنج کارت که به‌صورت تصادفی بیرون می‌آیند، تعیین و بین بازیکنان به اشتراک گذاشته می‌شود. هر کارت علامت یک حیوان روی خود دارد و مسیری را که بازیکنان باید طی کنند، مشخص می‌کند. زمانی‌که شما یک کارت را بازی می‌کنید، باید آن را بین خود و حریف‌تان قرار دهید و کارت قبلی‌ای را که بازی شده است، بردارید. این روند به همین شکل ادامه پیدا می‌کند و با این کار هر دو بازیکن شانس یکسانی برای پیروزی دارند. رمز موفقیت در Onitama، آرامش و تمرکز است. معبد Onitama یک محل مقدس است که در آن آینده‌نگری ضروری است. روح‌های حیوانات شما را در مسیر خطرناک‌تان راهنمایی می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا دانش واقعی را دریافت کنید. بازی موبایل Onitama را می‌توانید با هوش مصنوعی یا دوستان خود در حالت Pass and Play تجربه کنید. به‌طور خلاصه، بازی آیفون Onitama یک بازی ساده و زیبا است که هنرهای رزمی پایه و اساس آن را تشکیل می‌دهد. طراحی و خوش‌نویسی بازی تجربه شما از آن را فراموش‌نشدنی می‌کنند. این بازی توسط استودیو Asmodee Digital به‌صورت رایگان روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی موبایل اندروید Onitama: The Board Game از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Onitama: The Board Game از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Tsuro - The Game of the Path

دانلود بازی اندروید و آیفون Tsuro – The Game of the Path

بازی اندروید و آیفون Tsuro – The Game of the Path یک طراحی دقیق از روی بازی رومیزی با همین نام است که استودیو تاندرباکس اینترتینمنت (Thunderbox Entertainment)  وظیفه ساخت آن را به‌عهده داشته است. این بازی بازیکنان را در سفری هیجان‌انگیز از خلق مسیرهای کاشی‌شکل قرار می‌دهد؛ جایی که شما باید باتوجه‌به قوه‌ی تفکر خود بهترین قطعه‌ی ممکن از مسیر را انتخاب کرده و کاراکتر مورد نظر را در سفری هیجان انگیز حرکت دهید. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که باید کارت‌های کاشی‌شکل متفاوتی را روی صفحه بازی قرار دهید تا مسیر حرکت کاراکتر سنگی‌تان (اژدها) حک شود. در ابتدای بازی ۳ کارت متفاوت در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا به‌وسیله چینش آن‌ها، مسیر ورود کاراکتر خود به درون قسمت‌های داخلی مسیر را باز کند. بازی اندروید Tsuro – The Game of the Path تا سقف ۸ بازیکن متفاوت را پشتیبانی می‌کند و مهم‌ترین اصل در بازی بدین شکل است که شما راه حرکت شخصیت خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید تا اولا با مسیر حرکت دیگر بازیکن‌ها برخوردی نداشته باشد و دوما از گوشه‌های بورد خارج نشود. هدف اصلی بازیکنان این است که بتوانند مدت زمان بیشتر یا مقدار مسافت بیشتری را در بازی سپری کنند تا به پیروزی برسند. جلوه‌های بصری و جزئیات گرافیکی بازی آیفون Tsuro بسیار چشم‌گیر است و تشابه بسیاری با نسخه فیزیکی آن دارد. همچنین صداگذاری بازی هم از کیفیت بالایی برخوردار است و تمامی موارد مذکور باعث شده‌اند تا این بازی به‌اثری لذت‌بخش در گوشی موبایل تبدیل شود. بازی موبایل Tsuro – The Game of the Path را می‌توانید با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید. منبع: زومجی/

دانلود بازی Tsuro – The Game of the Path از گوگل پلی استور دانلود بازی Tsuro – The Game of the Path از اپ استور اپل
4.5/5 - (11 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها