• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت: تریلر، تصاویر

فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت: تریلر، تصاویر

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۴
تریلر و تصاویر پشت صحنه فیلم جانگل کروز - Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت

شهریور سال گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise رسما به پایان رسید و حال این فیلم لایو اکشن وارد مراحل پیش از تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. به‌تازگی دواین جانسون دو تصویر جداگانه از فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در تصویر اول، تنها شاهد حضور او هستیم و در تصویر دوم، او به‌همراه امیلی بلانت و ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم دیده می‌شود.

فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise به یک فیلم ماجراجویی حماسی توصیف شده که کمپانی والت دیزنی امید زیادی به موفقیت این فیلم در تابستان سال آینده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصاویر پشت صحنه فیلم جانگل کروز - Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت

تصاویر پشت صحنه فیلم جانگل کروز - Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت

دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است. فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise براساس یک پارک تفریحی دیزنی ساخته شده و برای ساخت این فیلم از فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، فیلم The Haunted Mansion (عمارت متروکه)، فیلم Mission to Mars، فیلم The Country Bears و فیلم Tomorrowland‌ (سرزمین فردا) الهام گرفته شده است.

فیلم جانگل کروز – Jungle Cruise برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. جانسون برنامه کاری بسیار شلوغی دارد و تنها در طی سال ۲۰۱۹، شاهد حضور راک در فیلم‌هایی چون فیلم سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو – Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw و فیلم جومانجی ۳ – Jumanji 3 خواهیم بود.

 


اتمام فیلمبرداری فیلم Jungle Cruise با خبر دواین جانسون


اخیرا دواین جانسون با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم جانگل کروز خبر داده است. در این تصویر شاهد حضور دواین جانسون به همراهامیلی بلانت هستیم که ظاهرا دفتر کار شخصیت جانسون در فیلم است. علاوه بر اعلام تکمیل صحنه‌های فیلمبرداری فیلم، جانسون تصویر دیگری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Jungle Cruise را در صفحه شخصی خود در اینستاگراممنتشر کرده که جانسون در صفحه آبی دیده می‌شود که در واقع این بخش از فیلم کاملا CGI خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

از دست نده:  فیلم غلامرضا تختی ساخته بهرام توکلی در نوروز ۹۸ اکران می‌شود

فیلم جانگل کروز - Jungle Cruise

فیلم جانگل کروز - Jungle Cruise

امیلی بلانت، بازیگر بریتانیایی سینمای هالیوود که در چند سال اخیر در فیلم‌های موفقی نقش‌آفرینی کرده است و از بازیگران خوب و بااستعداد حال حاضر سینمای هالیوود محسوب می‌شود، در حال مذاکره با کمپانی آناپورنا پیکچرز (Annapurna Pictures) برای نقش‌آفرینی در تازه‌ترین پروژهٔ این کمپانی با عنوان Not Fade Away (محونشده) است که بر اساس کتابی با عنوان Not Fade Away: A Memoir of Senses Lost and Found، نوشتهٔ ربکا الکساندر وساشا آلپر، ساخته خواهد شد؛ این گزارش به‌‌صورت اختصاصی از سایت دِدلاین منتشر شده است. داستان این کتاب در مورد زندگی ربکا الکساندر است که با بیماری ژنتیکی خاصی متولد می‌شود و به دلیل همین بیماری، کم کم قدرت بینایی و شنوایی خود را از دست می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست و از دست دادن این موهبت‌ها، دریچه‌های دیگری را برای وی می‌گشاید. فیلمنامهٔ فیلم Not Fade Away را لیندزی فرنتینو به رشتهٔ تحریر درآورده است. کتاب ۲۵۶ صفحه‌ای Fade Away: A Memoir of Senses Lost and Found، در سال ۲۰۱۴ درون قفسهٔ کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

جان کرازینسکی، همسر امیلی بلانت، در این پروژه به‌عنوان تهیه‌کننده حضور خواهد داشت و دیوید اُ. راسل، کارگردان معروف سینمای هالیوود که ساخت فیلم‌هایی چون Silver Linings Playbook (دفترچهٔ اُمیدبخش)، The Fighter (مبارز) و American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) را در کارنامه دارد، وی را در این پروژه همراهی خواهد کرد. برخلاف شایعات منتشرشده، نه جان کرازینسکی و نه دیوید اُ. راسل، هیچکدام قرار نیست کارگردانی فیلم Not Fade Away را بر عهده داشته باشند.

آخرین همکاری مشترک جان کرازینسکی و امیلی بلانت، مربوط به فیلم درام، هیجان‌انگیز و ترسناک A Quiet Place (یک مکان ساکت) کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) می‌شود؛ فیلمی که کمتر کسی موفقیت غیرمنتظره آن را پیش‌بینی می‌کرد. ساختهٔ جان کرازینسکی که با تحسین منتقدان روبه‌رو شد، استقبال تماشاگران را نیز به همراه داشت و در سه روز نخست اکران خود حدود ۵۰ میلیون دلار فروش کرد و در مجموع به فروش ۳۴۰ میلیون دلاری در گیشه رسید؛ این در حالی است که بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار برآورد شده است. جان کرازینسکی، بازیگر سریال Tom Clancy’s Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان)، سریال The Office (آفیس) و کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم The Hollars و همچنین فیلم Brief Interviews with Hideous Men، بوده است. همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد جان کرازینسکی علاوه بر اینکه وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) را بر عهده دارد، وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را نیز بر عهده گرفته است. فیلم A Quiet Place 2 که نام متفاوتی را در زمان اکران خواهد داشت، برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

از دست نده:  انتشار تریلر رسمی فیلم شیر شاه - The Lion King

گفتنی است کمپانی آناپورنا پیکچرز، پروژه‌های دیگری نیز در دست ساخت دارد که در یکی از آن‌ها شارلیز ترون نقش‌آفرینی خواهد کرد و داستان این فیلم در مورد رسوایی راجر آیلز، رئیس پیشین شبکه فاکس نیوز است؛ راجر آیلز، مشاور پیشین سیاسی بود که به انتخاب رؤسای جمهوری چون ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جرج دبیلو بوش کمک کرده بود. آیلز توانست با در اختیار گرفتن شبکه کابلی فاکس نیوز در سال ۱۹۹۶، تغییر بزرگی در صنعت رسانهٔ ایالات متحده آمریکا به وجود آورد. این شبکه تحت نظارت آیلز نه‌تنها صنعت رسانه را در ایالات متحده آمریکا تغییر داد، بلکه نگاهی متفاوت به مقولهٔ سیاست را برای بینندگان تعریف کرد و نظرسنجی تلویزیونی و گاهی اوقات مناظرات سیاسی را روی آنتن برد.

کمپانی آناپورنا پیکچرز پیش‌تر تاریخ اکران پروژه بعدی استودیو لایکا (Laika) و پنجمین ساختهٔ این استودیو، یعنیانیمیشن Missing Link (بخش گمشده) را اعلام کرد و انیمیشن/استاپ موشن Missing Link در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. هیو جکمن، زوئی سالدانا، زک گالیفیاناکیس، اما تامپسون، استفن فرای و تیموتی الیفنت،‌ از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن/استاپ موشن Missing Link حضور خواهند داشت. پروژه‌ٔ جدید استودیو لایکا روایتگر داستان محققی به نام سِر لوینل فراست است که تخصص وی در زمینهٔ هیولاها و موجودات اسطوره‌ای است. صداپیشگی شخصیت سِر لوینل فراست بر عهدهٔ هیو جکمن است و این شخصیت برای اثبات وجود داشتن مخلوقات افسانه‌ای به آقای لینک (با صداپیشگی زک گالیفیاناکیس) یک ماجراجویی را در سرزمین شمال غربی اقیانوس آرام آغاز می‌کند. سِر لوینل فراست در این راه با شخصیتی دیگر به نام آدلینا فراتنایت (با صداپیشگی زوئی سالدانا) همراهی می‌شود؛ شخصیتی آزاد و رها، ماجراجویی مستقل و متکی به خود و تنها کسی که نقشهٔ محل مورد نظر سِر لوینل فراست را برای بررسی وجود یا وجود نداشتن موجودات اسطوره‌ای و افسانه‌ای، می‌شناسد.

از دست نده:  آغاز فیلمبرداری سریع و خشمگین 9 (Fast & Furious 9)

امیلی بلانت در فیلم Jungle Cruise 

امیلی بلانت در فیلم Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) نیز حضور خواهد داشت و با دواین جانسون و پل جیاماتی همبازی است. فیلم Jungle Cruise بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود و دیزنی می‌خواهد که این فیلم لایو اکشن، به فیلمی موفق مانند مجموعه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود. فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا)، فیلم دیگری بود که آن هم ایدهٔ ساختش از پارک‌های تفریحی دیزنی گرفته شد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

نقد فیلم مری پاپینز باز می‌گردد - Mary Poppins Returns با بازی امیلی بلانت و کارگردانی راب مارشال

آخرین نقش‌آفرینی امیلی بلانت روی پرده سینما، مربوط به فیلم مری پاپینز باز می‌گردد – Mary Poppins Returns می‌شود که کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده است. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام و درال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Mary Poppins Returns با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و تا این لحظه فروش خوب ۳۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشته است.

منبع: زومجی

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۴ دیدگاه در حال حاضر

  1. یه فیلم سرگرم‌کننده خوب مثل جومانجی با حضور راک و امیلی بلانت … من نمی دونم چرا اسم امیلی باید باشه امیلی بلانش. خیلی می خوره فرانسوی باشه

  2. فقط سیسش تو عکس دومیه … یعنی عاشق دواین جانسون م

  3. بازم یه xشر جدید بازی کرده? تو انتخاب فیملنامه های مزخرف بی نظیره این مرد. مکمل دی کاپریوئه از این نظر. دیدید تو گیمها ۲ تا انتخاب میده که رو سرنوشتتون تاثیر میذاره؟ در واقع تو مقایسه همینه

  4. نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه فیلم خوبی نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها