• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2

معرفی و دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۱
معرفی و دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی شبیه‌ساز رفته‌ایم؛ اثری که با استفاده از نام جنگ جهانی دوم، سعی دارد نبردهای هوایی سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار دهد. بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2 یک بازی شبیه‌ساز نبردهای هواپیمایی است که دارای بخش داستانی است و در جریان آن بازیکنان در نقش سربازان نیروی هوایی قرار می‌گیرند. حال در جریان مراحل مختلف، این سربازان وظیفه دارند از پایگاه خود محافظت کنند یا سایر نیروهای زمینی، دریایی یا هوایی دشمن را از بین ببرند. در واقع تیم سازنده از یک بخش داستانی آفلاین استفاده کرده است تا گیم‌پلی War Dogs : Ace Fighters of World War 2 را به‌نمایش بگذارد.

با شروع بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2 وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید. مرحله اول بازی War Dogs : Ace Fighters of World War 2 شامل چند ماموریت مختلف است که این مراحل، حکم بخش آموزشی بازی را دارند. در جریان هر مرحله نکته‌ای جدید به بازیکن یاد داده می‌شود تا در مراحل و ماموریت‌های بعدی، با ساختار گیم‌پلی و نحوه‌ی بازی کردن آشنا شده باشند. نکته‌ی جالب بازی موبایل War Dogs : Ace Fighters of World War 2 این است که در همان ابتدا از شما خواسته می‌شود که نحوه‌ی هدایت هواپیما، دوربین بازی و جزئیات گرافیکی را انتخاب کنید. هدایت هواپیما می‌تواند به‌صورت آرکید یا Advanced باشد. حالت پیشرفته یک شبیه‌ساز واقعی را ارائه می‌دهد و باید به‌جزئیات بیشتری از هدایت هواپیمای خود توجه داشته باشید. این درحالی است حالت آرکید قابلیت مانور هواپیما، بلند شدن و حرکت کردن از داخل فرودگاه و هدف‌گیری می‌شود. سیستم شلیک هم در حالت خودکار قرار دارد و زمانی‌که هدف‌گیری می‌کنید، هواپیما شما شروع به شلیک کردن می‌کند.

معرفی و دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2

همچنین یکی از گزینه‌های دیگری که برای هدایت هواپیما در نظر گرفته شده است، این است که از سیستم آنالوک مجازی برای چپ و راست کردن هواپیما استفاده کنید یا اینکه از حسگرهای حرکتی گوشی موبایل یا تبلت‌تان استفاده کنید. تیم سازنده سعی کرده است با ارائه گزینه‌ها و حالت‌های مختلف حرکتی و بازی کردن، تجربه‌ی کاملی را در دسترس قرار بدهد تا هر مخاطب مطابق با میل خود به انجام این کار بپردازد. بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2 از دو بخش کمپین و چندنفره تشکیل شده است. بخش داستانی و کمپین بازی شامل پنج مرحله مختلف می‌شود که در هر مرحله بازیکنان در نقش یکی از نیروهای بریتانیایی، آلمانی، ژاپنی، روسی و آمریکایی قرار می‌گیرند. هرکدام از این مراحل هم شامل ماموریت‌های مختلفی هستند و داستان مخصوص‌به خودشان را روایت می‌کنند. در جریان بخش چندنفره هم بازیکنان در تیم‌های پنج نفره قرار می‌گیرند و شاهد نبردهای تیمی هستیم. البته در حالت چندنفره، هر پنج بازیکنان در نقش جنگنده هوایی قرار نمی‌گیرند. در واقع دو نفر خلبان و سه نفر هم در نقش بمب‌انداز ظاهر می‌شوند.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Plunder Kings

معرفی و دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2

اگر علاقه‌مند به یک بازی جنگی و هواپیمایی هستید که حال‌وهوای نبردهای قدیمی داشته باشد، بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. بازیکنان بخش کمپین را می‌توانند به‌صورت آفلاین تجربه کنند، اما برای حالت آنلاین باید به اینترنت متصل باشید. همچنین یک بخش شخصی‌سازی هم برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید هواپیماهای خود را ارتقا دهید و ظاهرشان را هم تغییر دهید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید  و آیفون به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2 از گوگل پلی استور

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه در حال حاضر

  1. منو بگو، فکر کردم واچ داگز هس?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها