• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Virus War: Space Shooting Game

معرفی و دانلود بازی موبایل Virus War: Space Shooting Game

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون Virus War: Space Shooting Game

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی Shoot ’em Up رفته‌ایم؛ اثری که با استفاده از یک ایده ساده، سعی دارد مخاطبان بازی‌های موبایل را برای چند ساعت سرگرم نگه دارد. بازی اندروید Virus War: Space Shooting Game یک بازی Shoot ’em Up است که در جریان آن بازیکنان هدایت یک سفینه فضایی را برعهده می‌گیرند. از نظر داستانی، بازی آیفون Virus War: Space Shooting Game داستان خاصی را دنبال نمی‌کند. در حالت کلی شما علیه ویروس‌ها مبارزه می‌کنید، زیرا شاهد تهاجم‌شان هستیم و اگر در کارتان موفق نشوید، زمین از بین می‌رود.

بازی موبایل Virus War: Space Shooting Game بخش آموزشی خاصی را برای بازیکنان خود در نظر نگرفته است. البته این بازی موبایل هواپیمایی به بخش آموزشی هم نیازی ندارد. همانند سایر بازی‌های این سبک تنها کاری که بازیکن باید انجام دهد این است که دست خود را روی صفحه‌نمایش بگذارد و سفینه خود را هدایت کند. زمانی‌که انگشت خود را روی صفحه‌نمایش قرار می‌دهید، سفینه شما شروع به تیراندازی می‌کند و با کشیدن انگشت‌تان به جهت‌ها و زاویه‌های مختلف، سفینه‌ی خود را هدایت می‌کنید.

معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون Virus War: Space Shooting Game

مراحل اولیه بازی اندروید Virus War: Space Shooting Game به‌نحوی طراحی شده‌اند که چالش خاصی را متوجه نشوید، اما رفته رفته با پشت سر گذاشتن مراحل بیشتر، ویروس‌ها حجیم‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند. اعداد مختلفی را روی ویروس‌ها مشاهده می‌کنیم که رفته رفته بزرگ‌تر می‌شوند. درواقع این عدد بیانگر میزان آسیب‌رسانی است که شما باید به آن‌ها وارد کنید. ازاین‌رو یک بخش ارتقای سفینه برای شما در نظر گرفته شده است که دارای بخش‌های مختلفی است. اصلی‌ترین قسمت ارتقای سفینه شما، مربوط‌به محدوده شلیک و قدرت آسیب‌رسانی‌تان می‌شود که باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشید. همچنین در سطوح بالاتر، سفینه شما از نظر طراحی هم تغییر می‌کند و ارتقاهای بیشتری هم در دسترس شما قرار داده می‌شود. یکی دیگر از مواردی که سازنده سعی کرده است ازطریق آن به بازیکنان در مراحل بازی کمک کند، قدرت‌هایی است که در محیط قرار داده می‌شوند. با کشتن ویروس‌ها، پاورآپ‌هایی را در محیط می‌بینید که می‌توانید آن‌ها را بردارید.

از دست نده:  دانلود موسیقی متن بازی Red Dead Redemption 2

معرفی و دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون Virus War: Space Shooting Game

بعضی از این نیروزاها یا به اصطلاح پاور‌آپ‌ها نوع شلیک شما را تغییر می‌دهند و بعضی دیگر هم یک هواپیما به کمک شما می‌فرستند. از نظر طراحی و موسیقی هم بازی اندروید Virus War: Space Shooting Game در سطح مطلوبی قرار دارد و اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های هواپیمایی و Shoot ’em Up هستید، بازی آیفون Virus War: Space Shooting Game می‌تواند بهترین گزینه این روزهای پلتفرم موبایل برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی موبایل اندروید Virus War: Space Shooting Game از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Virus War: Space Shooting Game از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها