• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • انیمیشن Onward – به پیش : تریلر، صداپیشگان و تاریخ انتشار

انیمیشن Onward – به پیش : تریلر، صداپیشگان و تاریخ انتشار

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۸
تریلر انیمیشن Onward - به پیش

وز گذشته بود که کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تصاویر و پوسترهای رسمی انیمیشن Onward را منتشر و اعلام کردند اولین تریلر این انیمیشن سینمایی در طول مسابقه فینال NBA که در بامداد امروز برگزار شد، منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن جدید پیکسار منتشر شده است. والت دیزنی و پیکسار به وعده خود عمل کردند و امروز شاهد انتشار اولین تیزر تریلر انیمیشن به پیش – Onward بودیم که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی هستیم. در این تریلر شاهد یک دنیای فانتزی با موجودات مختلف هستیم که گذر زمان باعث شهرنشین شدن این موجودات شده و حال دیگر خبری از جادو نیست و این تریلر در واقع اشاره‌ای به دنیای امروز دارد که بیشتر مردم شهرنشین شده‌اند. در طول تریلر با شخصیت ایان و بارلی که شخصیت‌های اصلی انیمیشن Onward هستند، نیز آشنا می‌شویم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 

اتفاقات انیمیشن Onward در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و داستان دو برادر جوان الف را روایت می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن به پیش – Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن خواهند پرداخت. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها)، وظیفه کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد.

انیمیشن Onward - به پیش : تریلر، صداپیشگان و تاریخ انتشار

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ – Toy Story 4 انیمیشن بعدی پیکسار است که برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

3.5/5 - (25 امتیاز)
از دست نده:  تریلر انیمیشن فیلم شان گوسفند ۲: فارماگدون - Shaun the Sheep Movie 2: Farmageddon
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۸ دیدگاه در حال حاضر

  1. با دیدن این تریلر Onward میتونم بگم احتمالا نمیتونه موفقیت های خیلی زیادی از نظر منتقدین داشته باشه و به خوبی توی استوری یا اینکردیبلز بشه…ولی قطعا خوب میفروشه

  2. پیکسار انیمیشن بد نمیده بیرون…قطعا انیمیشن آن وارد خوب میشه. مخصوصا که محصول همکاری والت دیزنی و پیکساره

  3. خیلی خوشم اومد خونه هاشون شبیه خونه اسمورفها بود… انیمیشنه onward خوب از آب درمیاد

  4. به نظرانیمیشن به پیش یا همون onward کارتون بدی نمیاد.تا حد زیادی هم تداعی‌کننده‌ی Monsters INC بود. از اونجایی که اسم پیکسار پشتش مهر خورده نباید از روی تریلر گول بخوریم. ولی چیزی که خیلی ضایع بود، صدای تام هالند بود.به طرز عجیبی من قبل از نگاه کردن به لیست صداپیشگان صدای هالند رو شناختم.

  5. آنوارد خیلی خوب و خلاقانه بود … کلا پیکسار چیز بد نمیسازه … تیم خیلی خلاقی داره

  6. این تام هالند و کریس پرت هم هستن خخخ ولی دیزنی و پیکسار کلا دارن رو یه خط انیمیشن سازی پیش میرن منظورم اینه که انگار داری یه انیمیشنشون رو داری هزار بار میبینی فقط با شخصیت های مختلف دیگه مثل قبل خلاقیت های بزرگ نداره توش. این انیمیشن onward هم مثه بقیه تکراری

  7. من که خوشم اومد.. پیکسار کارش بدون نقصه

  8. بیشتر شبیه انیمیشن های dreamworks هستش .. من رو یاد انیمیشن trolls میندازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها