• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • تریلر بازی بتلفیلد ۵ – Battlefield V برای معرفی ۶ نقشه جدید

تریلر بازی بتلفیلد ۵ – Battlefield V برای معرفی ۶ نقشه جدید

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۳
باری بتلفید 5 - Battlefield V

پیش‌تر و در دوره‌ی ابتدایی پس از انتشار بازی بتلفیلد ۵ – Battlefield V بود که بسیاری از طرفداران با توجه به کمبود نقشه‌های کافی در این بازی ابراز ناراحتی کردند که البته طبیعت یک بازی که تازه منتشر شده بود نیز به‌همین منوال بود. پس از گذشت تقریبا چهار ماه و انتشار نقشه‌ی مرکوری این بازی به‌تازگی، اگر نقشه‌ی Firestorm’s Halvoy را نیز در نظر نگیریم، باید گفت که تقریبا تمامی جامعه‌ی گیمرهایی که این بازی را تجربه می‌کنند، درحال بازی کردن با ۱۰ نقشه هستند که این تعداد در مقایسه با دو بازی Battlefield 4 و Battlefield 1 تنها نقشه‌های هنگام عرضه‌ی هریک از این دو بازی به‌حساب می‌آید.

اکثریت گیمرهایی که بازی Battlefield V را تجربه می‌کنند به تلاش خود برای رساندن صدای خود به گوش کمپانی Electronic Arts و استودیو Dice ادامه دادند و بالاخره موفق نیز شدند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس تریلری از بازی بتلفیلد ۵ – Battlefield V منتشر کرده که شش نقشه‌ی جدید آن را به نمایش می‌گذارد که قرار است در ماه‌های پیش‌رو روانه‌ی این بازی محبوب شوند. نقشه‌ای که قرار است در ماه ژوئن (ماه جاری میلادی) روانه‌ی بازی شود Al Sundan نام دارد که شما را به جبهه‌ی داغ و آتشین شمال آفریقا می‌برد و برای اولین بار است که با ارائه‌ی محیطی وسیع، تانک و پشتیبانی هوایی را در کنار یکدیگر به کمک شما می‌فرستد. تریلر معرفی نقشه‌های بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

نقشه‌ی دوم که Marita نام دارد و قرار است در ماه جولای (۱۰ تیر ماه به بعد) منتشر شود شما را به مجمع‌الجزایر کشور یونان در اروپا می‌برد که در آن شاهد نبردهای خانه به خانه و نزدیک و بسیار نفس‌گیر خواهید بود. در ماه آگوست نیز (۱۰ مرداد ماه به بعد) بازی بتلفیلد ۵ – Battlefield V پذیرای دو نقشه‌ی جدید دیگر خواهد شد که متاسفانه بازهم نبردهای نزدیک و تن به تن را به شما تحمیل می‌کند. نقشه‌ی اول که Provence نام دارد به کشور فرانسه بازمی‌‌گردد و شما را در محیطی شهری درگیر نبردهای خانه به خانه می‌کند. نقشه‌ی چهارم نیز که Lofoten Islands نام دارد شما را به کشور یخ‌زده‌ی نروژ برده و درگیر نبرد ساحلی می کند؛ چیزی که تقریبا در نقشه‌ی Firestorm حالت بتل رویال این بازی شاهد آن بوده‌اید.

از دست نده:  اجرای علیرضا قربانی با ارکستر 150 نفره در ونکوور کانادا

نقشه‌ی پنجم نیز با نام Operation Underground شما را به نبردهای زیرزمینی و داخل تونل‌‌های شهر وین در کشور اتریش می‌برد که به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی جنگ جهانی دوم نقشه‌ی Operation Metro در بازی Battlefield 3 باشد؛ درست است، بازهم یک نقشه‌ برای نبردهای نزدیک! گفته شده که این نقشه تا ماه اکتبر (۹ مهر ماه به بعد) منتشر نخواهد شد. آخرین و اما شاید جذاب‌ترین نقشه که نشان می‌دهد بازی Battlefield 5 بازهم به جبهه‌ی مشوش اقیانوس آرام بازگشته، Pacific Theater نام دارد که قرار است در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور ماه به بعد) منتشر شود. در این نقشه همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید نبرد بین نیروهای امپراطوری ژاپن و ایالات متحده‌ی آمریکا در می‌گیرد.

تریلر بازی بتلفیلد 5 - Battlefield V برای معرفی 6 نقشه جدید

همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، ویدیو با موسیقی بازی Battlefield 1942 و صدای معروف و جذاب اسلحه‌ی M1 Garand تمام می‌شود و این امر شاید بیان‌گر این احتمال باشد که این نقشه به‌نوعی بازسازی یکی از نقشه‌های Wake Island یا Iwo Jima این بازی است.

اما چند ماه پیش بود که در طی خبری استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield V، اعلام کرد که راس ساعت ۴:۳۰ با یک تریلر، حالت بتل رویال بتلفیلد V یا همان فایر استورم را به‌صورت کامل رونمایی خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر حالت فایر استورم بازی بتلفیلد ۵ – Battlefield V توسط استودیو EA Dice منتشر شد.

در جریان تریلر این حالت شاهد کاراکترهایی بودیم که از طریق هواپیما پا به‌جزیره بازی گذاشتند و پس از مطلع شدن از حضور یکدیگر، سریعا به‌سراغ تجهیزات بازی رفتند. اولین موردی که متوجه آن خواهید شد، استفاده از پشتیبان‌هایی نظیر هواپیما‌های موشک‌انداز است؛ ویژگی‌ای که رهبر هر گروه در بخش چندنفره با کسب امتیاز می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. مورد بعد که در تریلر بازی شاهد آن هستیم، وسیله نقلیه‌های مختلف و متنوع بازی نظیر قایق جنگی، هلیکوپتر و سایر موارد است.

از دست نده:  معرفی باندل Anthem کنسول ایکس باکس وان اس توسط مایکروسافت

تریلر بازی بتلفیلد 5 - Battlefield V برای معرفی 6 نقشه جدید

همانطور که قبلا هم مشخص شده بود، دایره بازی در واقع یک حلقه آتش است که هر بار کوچک و کوچک‌تر می‌شود. بازیکنان باید در زمان‌بندی مناسبی وارد دایره‌ی بازی شوند؛ در غیر این‌صورت با ماندن در دایره آتشین بازی، به‌تدریج خواهند سوخت. در انتها هم اعلام شد که حالت Firestorm بازی بتلفیلد V که بخشی از چپتر سوم بازی است، در تاریخ پنج فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۵ مارس) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در سه گوش مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

3.5/5 - (13 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه در حال حاضر

  1. هر وقت تریلرای جدید بتلفیلد ۵ رو میبینم خنده‌م میگیره، لعنتی حداقل به ماهایی که بازی رو داریم یکم احترام بزار گیمپلی فیک تحویل نده. خوشبختانه DICE LA میخواد با قدرت شروع کنه اومدن بازی رو از گندی که DICE زد نجات بدن.

  2. کم کم داشتم نا امید میشدم … بلخره یه چیزی داد این بتلفیلد

  3. آمریکا و ژاپن و روسیه پس قراره کی اضافه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها