• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • امتیاز و تریلر فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی از دید سایت های معتبر دنیا

امتیاز و تریلر فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی از دید سایت های معتبر دنیا

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۱۲
تریلر فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو

فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark – داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی یکی از جدیدترین آثار اسرارآمیز، دلهره‌آور، ترسناک و خانوادگی کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) است که به‌دست کارگردان و نویسنده نروژی آندره اووردال، کارگردان فیلم The Long Walk، نویسنده و کارگردان و تهیه کننده فیلم Mortal (فانی)، کارگردان فیلم The Autopsy of Jane Doe (کالبد شکافی جین دو) و کارگردان و نویسنده فیلم Trollhunter (شکارچی ترول)، ساخته شده است. در فیلم داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون زویی کولتی در نقش استلا نیکولز، مایکل گارزا در نقش رامون مورالز، گابریل راش در نقش آگوست «آگی» هیلدربرانت، آستین آبرامز در نقش تامی میلنر، آستین زاجور در نقش چاک استینبرگ، دین نوریس در نقش قائم مقام روی نیکولز، گیل بیلوز در نقش رئیس پلیس ترنر، لورین توسینت در نقش لو لو، ماری وارد در نقش خانم هیلدربرانت وکتلین پولارد در نقش سارا بیلوز و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) در سینماهای ایالات متحده، به نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۶۲ را از بین ۲۸ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است. به طور کلی می‌توان گفت که جدیدترین اثر ترسناک کمپانی لاینزگیت نقدها و امتیازات مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرد. بخش زیادی از این منتقدان المان‌ها و عناصر ترسناک فیلم را تحسین کرده بودند اما این در حالی بود که برخی دیگر، انتقاداتی نسبت به فیلمنامه داشتند. طرح و ایده اصلی این فیلم توسط گیرمو دل تورو، پاتریک ملتون ومارکس دانستان مطرح شده بود. داستان این فیلم براساس مجموعه داستان‌های کوتاه ترسناکی است که توسط آلوین شوارتز نوشته شده است. دن هاگمن و کوین هاگمن وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشتند. لازم به ذکر است که گیرمو دل تورو از جمله تهیه کنندگان این فیلم ترسناک بوده است.

از آنجا که مدتی است که از اکران عمومی فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark می‌گذرد، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. در ادامه مروری بر نقد فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی داستان این فیلم را که منتشر شده هم بخوانید:

الان سال ۱۹۶۸ در کشور آمریکا است. داستان در یک شهر کوچک به نام Mill Valley اتفاق می‌افتد که فاصله بسیار زیادی از ناآرامی‌های شهرهای بزرگ دارد؛ شهر کوچکی که به اندازه چندین نسل، سایه خانواده بیلوز روی آن سایه افکنده است و بزرگ‌تر می‌شود. در همان عمارت بزرگشان که در کنار شهر قرار دارد، سارا (دختر جوانی که پر از رازهای وحشتناک است)، تصمیم می‌گیرد تا زندگی افتضاح و پر از شکنجه خود را تبدیل به یک سری داستان‌های کوچک ترسناک بکند. او این داستان‌ها را داخل کتابی نوشته که تا مدت‌ها خواننده‌های زیادی دارد. بعد از اینکه گروهی از نوجوانان کتاب ترسناک و وحشتناک سارا را پیدا می‌کنند، متوجه می‌شوند که داستان‌های آن راهی برای واقعی شدن پیدا کرده‌اند.

فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی

حال بیایید با هم نگاهی به نقدهای منتشر شده از فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی بیندازیم:

از دست نده:  بازگشت چاکی به تریلر فیلم ترسناک Child's Play

کلارک کالیس | اینترتینمنت ویکلی

۸۳ از ۱۰۰

این اثر ترسناک دارای سازندگان بسیار خوب و یک تیم بازیگری عالی و فوق‌العاده است. فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark یک اثر وحشتناک جذاب محسوب می‌شود که به طرز لذت‌بخشی ترسناک است.

روزی نایت | آی جی ان

۸۰ از ۱۰۰

فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی بسیار جذاب و لذت‌بخش، نسل جدیدی از ترس و لذت‌های همراه آن را معرفی می‌کند.

جی آلن جانسون | سان فرانسیسکو کرونیکل

۷۵ از ۱۰۰

این فیلم در نهایت در اواسط مدت زمان خودش، در همان مسیر درستی که باید قرار می‌گیرد و روی یک پایان راضی‌کننده تمرکز می‌کند.

مایکل فیلیپس | شیکاگو تریبون

۷۵ از ۱۰۰

این فیلم خوب است؛ حتی زمانی که در آنِ واحد چندین مسیر مختلف را در پیش می‌گیرد.

فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark

جیمز براردینلی | ریل ویوز

۶۳ از ۱۰۰

می‌توان گفت که سه چهارم فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، یک اثر ترسناک خوب بود و یک چهارم دیگر آن، ناامید کننده. این فیلم که براساس یک سری موضوعات اپیزودیک مختلف ساخته شده که همه آنها توسط یک داستان کلی با هم ارتباط دارند، بسیار جذاب است و بخش زیادی از مدت زمان هم این جذابیت خود را به طور محکم حفظ می‌کند؛ تا اینکه به پایان خود می‌رسد.

بیلگ ابیری | مجله نیویورک (ولچر)

۶۰ از ۱۰۰

به معنای واقعی کلمه هیچ چیز اختصاصی و اصیلی در فیلم Scary Stories to Tell in the Dark وجود ندارد. همین موضوع نشان می‌دهد که برخی اوقات برای مفید و کارآمد بودن، اصلا لزومی به چیزهای اصیل و اختصاصی وجود ندارد.

دیوید ارلیچ | ایندی وایر

۵۸ از ۱۰۰

فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی به قدری ترسناک است که تا زیر پوست شما هم نفوذ می‌کند اما متاسفانه این ترسناکی آنقدر زیاد نیست که همانجا باقی بماند.

راجر مور | مووی نیشن

۲۵ از ۱۰۰

این فیلم اصلا ترسناک نیست و اصلا هم ارزش این را ندارد که بخواهید چیزی حدود ۲ ساعت از وقتتان را صرف آن کنید.

لازم به ذکر است که فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی رتبه ۸۲ را در لیست مورد بحث‌ترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۹ به دست آورده است. همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را تجربه‌ای هیجان انگیز و نسبتا جذاب بدانیم.


تریلر جدید فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark


کمپانی لاینزگیت و CBS تریلری از فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی – Scary Stories to Tell in the Dark را منتشر کردند که این تریلر نگاه بهتری از این فیلم را ارائه می‌دهد و در واقع بخش زیادی از داستان و اتفاقات فیلم را نشان می‌دهد و در واقع در این تریلر با نحوه مشخص شدن افرادی که قرار است کشته شوند، آشنا می‌شویم و همچنین شاهد حضور تمامی موجودات کتاب آن نیز هستیم. فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark براساس یک مجموعه کتاب در دست ساخت است که در طول دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بودند. این فیلم قرار است داستان گروهی از نوجوانان را دنبال کند که باید رازهای مرگ‌های ناگهانی و دلخراشی را که در طول شهر کوچک آن‌ها رخ می‌دهد حل کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

آندره اوردال که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم The Autopsy of Jane Doe و فیلم Trollhunter را در کارنامه داشته، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و گیرمو دل تورو که پیش از این برای ساخت فیلم The Shape of Water (شکل آب) جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. دنیل و کوین هیگمن نیز به دل تورو در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک کمک کرده‌اند. زوئی کولتی، مایکل گارزا، گبریل راش، آستین آبرامز، دین نوریس، گیل بیلاز، لورین توسان، خاویر بوتت، آستین زجور و ناتالی گنجورن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Scary Stories to Tell in the Dark حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. منبع: زومجی/

3.7/5 - (11 امتیاز)

متاکریتیک

میانگین امتیاز فیلم
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. به عنوان فیلم ترسناک که عمرا ولی به عنوان ماجراجویی میشه منتظرش بود… بعید میدونم ترسناک باشه با این تریلر

  2. انتظار … انتظار … انتظار … و :///

  3. همه گفتن فیلم ترسناکه به جز مووی نیشن.پس نتیجه می گیریم که یارو چرت گفته.

  4. ظاهرا فیلم خوبی از آب در اومده. دل تورو و ایده های گروتسکش واقعا عالی ان. من فیلم آخرش رو جدا لذت بردم. متاسفانه به خاطر شرایط فصلی، این فیلم برای اینجا اواخر سپتامبر اکران نمی شه و تا اون زمان همه اش اسپویل شده. شاید هم بهتره با خوندن کتاب جلوی ضرر رو بگیرم خودم برای خودم اسپویلش کنم.

  5. Really? 25? C’mon dude your better than this

  6. به نظر میاد منتقد مووی نیشن فیلم دیگه ای رو تماشا کرده…

  7. این فیلم با اینکه معلومه موفقه ولی ای کاش شرکت لایزنگیت از دل تورو برای هل بوی استفاده میکرد واقعا حیف ش

  8. این بهترین روشه.من قبل از دیدن گات سه جلد اول رمانو خوندم و الان دنبال خوندن رمان تلماسه ام تا اگه شد قبل از اکران فیلم دنی ویلنوو داستان رو بدونم.شما تلماسه رو خوندین؟

  9. I don’t typically comment on posts, but as a long time reader I thought I’d drop in and wish you all the
    best during these troubling times.

    From all of us at Royal CBD, I hope you stay well with the COVID19 pandemic progressing at an alarming rate.

    Justin Hamilton
    Royal CBD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها