• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲۲ روز قبل
  • ۰
دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته سوم خرداد 98]

در سومین هفته از خردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم. در این هفته بازی اندروید و آیفون Astrokings را معرفی کردیم که در آن با استفاده از المان‌های شهرسازی باید بیگانگان را از قلمرو خود خارج کنید. همچنین بازی اکشن و ماجراجویی Archero را داشتیم که در آن با کنترل یک کمان‌دار قهار به جنگ موجودات مختلف بروید.


دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون


در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی اندرویدی و آیفون می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده، بیندازید.

 

دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون Astrokings

بازی موبایل Astrokings

اولین بازی هفته را به یک بازی اندروید شهرسازی و استراتژی اختصاص داده‌ایم. Astrokings یک بازی موبایل آنلاین استراتژی با المان‌های شهرسازی است که در داستان آن سرزمین‌هایی را که امپراطوری خود را توسط هجوم بیگانگان از دست داده‌اند، نجات دهید و بیگانگان را از آن‌ها بیرون برانید. بخش آموزشی بازی آیفون Astrokings از نکات قوت آن به‌شمار می‌رود و تمامی موارد ضروری بازی را به بازیکنان یاد می‌دهد. این بازی همچنین از سیستم‌ دیالوگ قدرتمندی بهره می‌برد که به بازیکنان اجازه می‌دهد با انتخاب‌های خود مسیر و داستان بازی را تعیین کنند. بازی دارای دو بخش داستانی و آنلاین است. به‌صورتی که در بخش اول بازیکنان باید در مقابل هوش مصنوعی به‌مبارزه بپردازند و در بخش آنلاین هم با انتخاب امپراطوری‌های دیگر، با دوستان خود بازی را تجربه کنند. در بازی اندروید Astrokings همچنین سیستم ارتقای بازی گنجانده شده است و شما می‌توانید با امتیازهایی که به‌دست آورده‌اید، پایگاه‌های نظامی و سفینه‌های خود را ارتقا دهید. اگر به بازی‌های استراتژی با المان‌های شهرسازی علاقه دارید، هم‌اکنون می‌توانید دانلود بازی موبایل Astrokings را روی پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید Astrokings از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Astrokings از اپ استور اپل
از دست نده:  بررسی بازی موبایل AFK Arena + لینک دانلود و گیم پلی

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Express Thru: One line Puzzle

بازی اندروید Express Thru: One line Puzzle

Express Thru: One line Puzzle یک بازی اندروید معمایی است که استودیو ۵minLab وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی بازیکنان در نقش یک وسیله نقلیه باربری قرار می‌گیرند و باید بسته‌های مختلفی را به مقاصد مشخص برسانند. گیم‌پلی این بازی پیچیدگی خاصی ندارد و به‌راحتی می‌توان با مکانیزم‌های آن آشنا شد. در گیم‌پلی بازی بازیکنان در محیطی مکعبی شکل باید یک مسیر را رسم کنند و ابتدا بسته را به مقصد مشخص برسانند و درنهایت خودشان هم به مقصد خود برسند. حال در این بین قوانین مشخصی وجود دارد که باعث می‌شود انجام این کار کمی چالش‌برانگیز باشد. شما در طول رسم مسیر، نمی‌توانید از یک خانه دوبار عبور کنید. حال قبل از رسم کردن، باید بهترین مسیر را که شامل راه‌های تکراری نشود، در ذهن‌تان تصور کنید و سپس آن را روی محیط بازی پیاده کنید. محیط‌های بازی شامل مراحل مختلفی است که باعث می‌شود در طول تجربه بازی به هیچ‌وجه خسته نشوید. همچنین موسیقی بازی بسیار آرام‌بخش و در طول تجربه بازی می‌توانید از آن لذت ببرید. Express Thru: One line Puzzle یک بازی معمایی سرگرم‌کننده است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای دارنگان گوشی‌های اندرویدی باشد.

دانلود بازی اندروید Express Thru: One line Puzzle

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Archero

بازی اندروید و آیفون Archero

Archero یک بازی اندروید جذاب اکشن و ماجراجویی از استودیو HABBY Games است که در آن بازیکنان در نقش یک کماندار تنها و قهار قرار می‌گیرند که باید به مبارزه با موجودات مختلف برود. بازی دارای ۱۰ دنیای مختلف است که به مرور و با تکمیل کردن هر یک می‌توان به دنیای بعدی راه یافت. در هر دنیا هم ۵۰ مرحله مختلف در نظر گرفته شده است که به‌صورت تصادفی برای بازیکنان ساخته می‌شود. بازی موبایل Archero همچنین از سیستم شخصی‌سازی و سیستم ارتقا دادن بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را در طول بازی بهبود بخشند. گیم‌‌پلی بازی بسیار روان طراحی شده‌است و بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت آفلاین و در هرمکانی تجربه کنند. دشمنان بازی نیز بسیار متنوع هستند و هرکدام به‌طور خاصی به کماندار بازی حمله می‌کنند و زیاد بی‌حرکت ماندن کماندار به کشته شدن او ختم خواهد شد. گرافیک بصری Archero فانتزی و رنگارنگ است و انیمیشن‌ها و افکت‌های تصویری بازی تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. Archero یک بازی آیفون و اندروید اکشن جذاب با گیم‌پلی‌ای هیجان‌انگیز است که به‌تمامی دارندگان گوشی‌های اندرویدی و آیفون توصیه می‌شود.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون [هفته دوم خرداد 98]
دانلود بازی Archero از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Archero از اپ استور اپل

 

دانلود بازی موبایل اندروید و آیفون #DRIVE

بازی موبایل #DRIVE

بازی اندروید و آیفون بعدی این فهرست یک اثر کلاسیک ماشین‌سواری با تم فیلم‌های اکشن دهه‌ی ۷۰ و ۸۰ میلادی است که استودیوی Pixel Perfect Dude وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. #DRIVE یک بازی اندروید رانندگی بی‌انتها است که با جزئیات جذاب خود عملکرد مناسبی در پلتفرم موبایل داشته است. بازیکنان در این بازی هدایت یک اتومبیل را به‌عهده می‌گیرند که به‌صورت خودکار به‌سمت جلو می‌رود و سرعتش زیاد می‌شود. هدایت این اتومبیل در مسیرهای بازی که پر پیچ‌و‌خم نیز هستند و شاهد حضور موانع مختلفی در آن هستیم، کار ساده‌ای نیست و برای بازیکنانی که تازه #DRIVE را تجربه می‌کنند کمی چالش برانگیز خواهد بود. این بازی اندروید دارای ۴ مسیر برفی، صحرایی، جنگلی و شهری بوده و در آن ۳۶ اتومبیل کلاسیک و جداب قرار داده شده است. رابط کاربری بازی بسیار زیبا و کارآمد طراحی شده است و محیط‌های بازی هم از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. درکنار موارد ذکرشده موسیقی و افکت‌های صورتی بازی هم تجربه‌ای ناب را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در مجموع بازی آیفون #DRIVE را می‌توان اثری لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل نامید که می‌توان آن را به هر بازیکنی پیشنهاد کرد.

دانلود بازی اندروید #DRIVE از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون #DRIVE از اپ استور اپل

 

دانلود بازی اندروید و آیفون War Dogs : Ace Fighters of World War 2

بازی اندروید و آیفون War Dogs : Ace Fighters of World War 2

آخرین بازی موبایل هفته را به یک اثر هواپیمایی به‌نام War Dogs : Ace Fighters of World War 2 اختصاص داده‌ایم که با بخش تک‌نفره و چندنفره خود، تجربه لذت‌بخشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی اندروید درواقع شبیه‌سازی نبردهای هواپیمایی است که در بخش داستانی بازیکنان در نقش سربازان نیروی هوایی قرار می‌گیرند و وظیفه دارند تا از پایگاه خود محافظت کنند. بازی دست شما را برای تجربه گیم‌پلی خود باز گذاشته است و به‌شما اجازه می‌دهد تا نحوه هدایت هواپیما، دوربین بازی و جزئیات گرافیکی را انتخاب کنید. حالت پیشرفته یک شبیه‌ساز واقعی را ارائه می‌دهد و باید به‌جزئیات بیشتری از هدایت هواپیمای خود توجه داشته باشید. این درحالی است حالت آرکید قابلیت مانور هواپیما، بلند شدن و حرکت کردن از داخل فرودگاه و هدف‌گیری می‌شود. بخش داستانی بازی شامل پنج مرحله مختلف است که در آن بازیکنان در نقش یکی از نیروهای کشورهای مختلف قرار می‌گیرند. بخش چندنفره بازی هم بازیکنان را در قالب تیم‌های ۵ نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. بازی آیفون War Dogs : Ace Fighters of World War 2 با داشتن بخش شخصی‌سازی سعی کرده است تا تجربه مناسبی را برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی رقم بزند. نسخه آزمایشی این بازی اندرویدی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید. منبع: زومجی/

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Tales of Wind + تریلر گیم پلی بازی

دانلود بازی اندروید War Dogs : Ace Fighters of World War 2 از گوگل پلی استور

5/5 - (14 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها